Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

ØL ? :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hinter ikke til noe, jeg gjorde bare et billig poeng av en sammenslåing av de foregående postene i tråden.

Skrevet (endret)

Jeg hinter ikke til noe, jeg gjorde bare et billig poeng av en sammenslåing av de foregående postene i tråden.

Gunfreak har det bare i munnen. Jeg sendte politiet bort til han da han sa han hadde et lager med narkotika. De fant ingenting

Endret av Evilposelos
Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak har det bare i munnen. Jeg sendte politiet bort til han da han sa han hadde et lager med narkotika. De fant ingenting

gajggkjedrghke spytt, jeg har ikke noe i munnen jeg lover, og i hvertfall ikke en kuk!! æresord. :rolleyes:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg kaster opp av ensomhet. :sukk:

Du har bare seg selv å skylde, du har fått flere frierier fra meg, som du slenger i ansiktet, så da kan du ha det så godt. :danse:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Du har bare seg selv å skylde, du har fått flere frierier fra meg, som du slenger i ansiktet, så da kan du ha det så godt. :danse:

Pff. Hvis jeg husker rett så var du bare ute etter sex første gang! Og dessuten så er giftemål litt vel kjapt?

Endret av Mortem
Gjest Gunfreak
Skrevet

Pff. Hvis jeg husker rett så var du bare ute etter sex første gang! Og dessuten så er giftemål litt vel kjapt?

Hva sex, jeg sa vi var sjelevenner, men du sa at en viss annen bruker var det i stede!

Giftemål er da aldri for kjapt, i værstefall lever vi 50 år i et kjærlighetsløst ekteskap, men det er da bedre enn å være ensom?

Skrevet

Jeg kaster opp av ensomhet. :sukk:

:hug: Flytt til Oslo :laugh:

Gjest badeand1
Skrevet

Hva sex, jeg sa vi var sjelevenner, men du sa at en viss annen bruker var det i stede!

Giftemål er da aldri for kjapt, i værstefall lever vi 50 år i et kjærlighetsløst ekteskap, men det er da bedre enn å være ensom?

Stemmer stemmer. Ja, du har et poeng der. Jeg vil gjene ha en sølvring til rundt 100 kr. Men ikke noe diamanter eller dilldall.

Skrevet

Bo hos deg? :D

Ja :laugh: men det er lite, 30 kvm :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Ja :laugh: men det er lite, 30 kvm :fnise:

Kan bo i et lite hjørne sålenge jeg har pcen min. :laugh: Jeg tar ikke mye plass altså.

Skrevet

Skål flotte KG-mennesker. :nigo:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Bo hos deg? :D

Trodde du allerde skulle flytte til Oslo jeg!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Skål flotte KG-mennesker. :nigo:

Har du begynt å drikke?

Skrevet

Har du begynt å drikke?

Klart det! I kveld blir det ut en tur. :)

Gjest badeand1
Skrevet

Trodde du allerde skulle flytte til Oslo jeg!

Hadde planer, men hadde ingen steder å bo. Men nå som jeg får bo hos Poselos så kommer jeg med en gang. :jepp:

Skål Cuddlegirl!

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Hadde planer, men hadde ingen steder å bo. Men nå som jeg får bo hos Poselos så kommer jeg med en gang. :jepp:

Skål Cuddlegirl!

Så klart fant du ikke noe steder, du krevde du at ingen barn bodde innenfor 2km av deg, og det går bare ikke!

Gjest badeand1
Skrevet

Så klart fant du ikke noe steder, du krevde du at ingen barn bodde innenfor 2km av deg, og det går bare ikke!

For en hukommelse du har. :sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...