Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jaja, men for meg hadde den vært alt for overdreven til et norsk bryllup. :P

Bare å invitere 200 europeiske kongelige det, så står jeg i stil med resten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å invitere 200 europeiske kongelige det, så står jeg i stil med resten

Ja, men det blir noe annet!

Skrevet

Er det ikke akseptert å stille til bryllup i bunad?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Må ut å kjøpe mat, men vil helst bare sitte på rompa og være zombie

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Samme her, la meg bli zombie. Snart jobbet en måned i strekk, lite jeg hater mer enn sommeren.

Skrevet (endret)

Hva skal du gjøre resten av sommeren, Nerdmedsverd? Jeg venter på at varmen og kulden skal kræsje, pleier å være virvelvinder og skypumper her. La helvete begynne :sjokkert: Det er jo ikke så fryktelig spennende siden de ikke river opp en dritt, men jeg lever i håpet om at en dag kommer de til å rive opp en bil eller båt.

Endret av Evilposelos
Gjest Sakone
Skrevet

Er jo bare å ta med seg et sugerør, og starte å blåse kraftig ute på plassen, så blir det virvelvinder vett!

Skrevet

Er jo bare å ta med seg et sugerør, og starte å blåse kraftig ute på plassen, så blir det virvelvinder vett!

:fnise:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Fått canaldigitalparabolgreie nå og herregud HD TV FTW. Alt er bare...woooooow :hakeslepp:

Fått raskere nett også så nå føler jeg meg rett og slett uovervinnelig. :smoke: Bra jeg har ferie i tre uker sier jeg bare.

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

Fått canaldigitalparabolgreie nå og herregud HD TV FTW. Alt er bare...woooooow :hakeslepp:

Fått raskere nett også så nå føler jeg meg rett og slett uovervinnelig. :smoke: Bra jeg har ferie i tre uker sier jeg bare.

Jeg har også fått nytt internett. Det funker hver dag. :sjokkert: Før måtte jeg restarte modemet hver dag.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Jeg har også fått nytt internett. Det funker hver dag. :sjokkert: Før måtte jeg restarte modemet hver dag.

Vi er så heldige. :skaal:

Endret av Mortem
  • Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Dere er sikkelige nerder, ekte friske sunde jenter tenker ikke på internett, men å ha det gøy ute, drikke seg drita, spy på gata og så blir tafset på mens dere sover på en park benk.

Det er sunde vaner for jenter på deres alder, ikke sitte på nettet som 14 år gamle gutter!!

PS. har blitt super allergisk igjen, prøvde å trappe ned fra 2 til 1 pille om dagen og det gikk til helvete.

Gjest Summers
Skrevet

:fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Dere er sikkelige nerder, ekte friske sunde jenter tenker ikke på internett, men å ha det gøy ute, drikke seg drita, spy på gata og så blir tafset på mens dere sover på en park benk.

Det er sunde vaner for jenter på deres alder, ikke sitte på nettet som 14 år gamle gutter!!

PS. har blitt super allergisk igjen, prøvde å trappe ned fra 2 til 1 pille om dagen og det gikk til helvete.

Litt kjedelig å henge ute alene..

Skrevet

Politimesteren sier vi har skyld i voldtekt, så vi tar forhåndsregler og ser på tv eller er på internett isteden :fnise:

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Politimesteren sier vi har skyld i voldtekt, så vi tar forhåndsregler og ser på tv eller er på internett isteden :fnise:

Men hvis noen blir gal stalker på nettet og finner deg og gjør slemme ting med deg, er det jo fremdeles sin skyld, da du tydeligvis ikke tok noe forhåndsrelger som feks. å bo på nordpolen.

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Litt kjedelig å henge ute alene..

Nei da, bare større sjangse å bli tafset på!

Gjest badeand1
Skrevet

Nei da, bare større sjangse å bli tafset på!

Bli tafset på på den farlige måten ja. :laugh:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Bli tafset på på den farlige måten ja. :laugh:

Altså hva skal til for å få lurt til til Oslo så jeg kan gifte meg med deg da? Har prøvd alt, snart tyr jeg til en van sotete vinduer, og løfte om søt saker, så når du går inn i vanen, stikker jeg av med deg til nærmeste råd hus og før du vet ordet av det er vi giftet.

Gjest badeand1
Skrevet

Altså hva skal til for å få lurt til til Oslo så jeg kan gifte meg med deg da? Har prøvd alt, snart tyr jeg til en van sotete vinduer, og løfte om søt saker, så når du går inn i vanen, stikker jeg av med deg til nærmeste råd hus og før du vet ordet av det er vi giftet.

Alt som skal til er å gi meg Litago. Møtes i morgen ved slottet klokken 16.00? Vil gifte meg foran de barske mennene som passer på slottet. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...