Gjest Gunfreak Skrevet 3. juli 2013 #5141 Skrevet 3. juli 2013 Jaja, men for meg hadde den vært alt for overdreven til et norsk bryllup. Bare å invitere 200 europeiske kongelige det, så står jeg i stil med resten
Cuddlegirl Skrevet 3. juli 2013 #5142 Skrevet 3. juli 2013 Bare å invitere 200 europeiske kongelige det, så står jeg i stil med resten Ja, men det blir noe annet!
Singha Skrevet 3. juli 2013 #5143 Skrevet 3. juli 2013 Er det ikke akseptert å stille til bryllup i bunad?
Gjest Gunfreak Skrevet 3. juli 2013 #5144 Skrevet 3. juli 2013 Må ut å kjøpe mat, men vil helst bare sitte på rompa og være zombie
Gjest NerdMedSverd Skrevet 3. juli 2013 #5145 Skrevet 3. juli 2013 Samme her, la meg bli zombie. Snart jobbet en måned i strekk, lite jeg hater mer enn sommeren.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #5146 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Hva skal du gjøre resten av sommeren, Nerdmedsverd? Jeg venter på at varmen og kulden skal kræsje, pleier å være virvelvinder og skypumper her. La helvete begynne Det er jo ikke så fryktelig spennende siden de ikke river opp en dritt, men jeg lever i håpet om at en dag kommer de til å rive opp en bil eller båt. Endret 3. juli 2013 av Evilposelos
Gjest Sakone Skrevet 3. juli 2013 #5147 Skrevet 3. juli 2013 Er jo bare å ta med seg et sugerør, og starte å blåse kraftig ute på plassen, så blir det virvelvinder vett!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #5148 Skrevet 3. juli 2013 Er jo bare å ta med seg et sugerør, og starte å blåse kraftig ute på plassen, så blir det virvelvinder vett!
Gjest badeand1 Skrevet 3. juli 2013 #5149 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Fått canaldigitalparabolgreie nå og herregud HD TV FTW. Alt er bare...woooooow Fått raskere nett også så nå føler jeg meg rett og slett uovervinnelig. Bra jeg har ferie i tre uker sier jeg bare. Endret 3. juli 2013 av Mortem 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #5150 Skrevet 3. juli 2013 Fått canaldigitalparabolgreie nå og herregud HD TV FTW. Alt er bare...woooooow Fått raskere nett også så nå føler jeg meg rett og slett uovervinnelig. Bra jeg har ferie i tre uker sier jeg bare. Jeg har også fått nytt internett. Det funker hver dag. Før måtte jeg restarte modemet hver dag.
Gjest badeand1 Skrevet 4. juli 2013 #5151 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Jeg har også fått nytt internett. Det funker hver dag. Før måtte jeg restarte modemet hver dag. Vi er så heldige. Endret 4. juli 2013 av Mortem 1
Gjest Gunfreak Skrevet 4. juli 2013 #5152 Skrevet 4. juli 2013 Dere er sikkelige nerder, ekte friske sunde jenter tenker ikke på internett, men å ha det gøy ute, drikke seg drita, spy på gata og så blir tafset på mens dere sover på en park benk. Det er sunde vaner for jenter på deres alder, ikke sitte på nettet som 14 år gamle gutter!! PS. har blitt super allergisk igjen, prøvde å trappe ned fra 2 til 1 pille om dagen og det gikk til helvete.
Gjest Summers Skrevet 4. juli 2013 #5153 Skrevet 4. juli 2013 Fått canaldigitalparabolgreie nå og herregud HD TV FTW. Alt er bare...woooooow Fått raskere nett også så nå føler jeg meg rett og slett uovervinnelig. Bra jeg har ferie i tre uker sier jeg bare.
Gjest badeand1 Skrevet 4. juli 2013 #5154 Skrevet 4. juli 2013 Dere er sikkelige nerder, ekte friske sunde jenter tenker ikke på internett, men å ha det gøy ute, drikke seg drita, spy på gata og så blir tafset på mens dere sover på en park benk. Det er sunde vaner for jenter på deres alder, ikke sitte på nettet som 14 år gamle gutter!! PS. har blitt super allergisk igjen, prøvde å trappe ned fra 2 til 1 pille om dagen og det gikk til helvete. Litt kjedelig å henge ute alene..
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #5155 Skrevet 4. juli 2013 Dere er sikkelige nerder, ekte friske sunde jenter tenker ikke på internett, men å ha det gøy ute, drikke seg drita, spy på gata og så blir tafset på mens dere sover på en park benk. Det er sunde vaner for jenter på deres alder, ikke sitte på nettet som 14 år gamle gutter!! PS. har blitt super allergisk igjen, prøvde å trappe ned fra 2 til 1 pille om dagen og det gikk til helvete. Politimesteren sier vi har skyld i voldtekt, så vi tar forhåndsregler og ser på tv eller er på internett isteden 1
Gjest Gunfreak Skrevet 4. juli 2013 #5156 Skrevet 4. juli 2013 Politimesteren sier vi har skyld i voldtekt, så vi tar forhåndsregler og ser på tv eller er på internett isteden Men hvis noen blir gal stalker på nettet og finner deg og gjør slemme ting med deg, er det jo fremdeles sin skyld, da du tydeligvis ikke tok noe forhåndsrelger som feks. å bo på nordpolen. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 4. juli 2013 #5157 Skrevet 4. juli 2013 Litt kjedelig å henge ute alene.. Nei da, bare større sjangse å bli tafset på!
Gjest badeand1 Skrevet 4. juli 2013 #5158 Skrevet 4. juli 2013 Nei da, bare større sjangse å bli tafset på! Bli tafset på på den farlige måten ja.
Gjest Gunfreak Skrevet 4. juli 2013 #5159 Skrevet 4. juli 2013 Bli tafset på på den farlige måten ja. Altså hva skal til for å få lurt til til Oslo så jeg kan gifte meg med deg da? Har prøvd alt, snart tyr jeg til en van sotete vinduer, og løfte om søt saker, så når du går inn i vanen, stikker jeg av med deg til nærmeste råd hus og før du vet ordet av det er vi giftet.
Gjest badeand1 Skrevet 4. juli 2013 #5160 Skrevet 4. juli 2013 Altså hva skal til for å få lurt til til Oslo så jeg kan gifte meg med deg da? Har prøvd alt, snart tyr jeg til en van sotete vinduer, og løfte om søt saker, så når du går inn i vanen, stikker jeg av med deg til nærmeste råd hus og før du vet ordet av det er vi giftet. Alt som skal til er å gi meg Litago. Møtes i morgen ved slottet klokken 16.00? Vil gifte meg foran de barske mennene som passer på slottet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå