Singha Skrevet 6. juli 2013 #5381 Skrevet 6. juli 2013 Altså, beklager om jeg skuffer deg, men jeg har ikke prøvd å stalke deg verken her på forumet eller ellers på nettet. Men jeg stalket deg litt i går og kom frem til en annen by enn Oslo. ;p Også har jeg heller ikke prøvd å grave så langt bak i gamle innlegg her, fordi jeg er mye mer interessert i å høre hva du har å si nå i stedet. F.eks, hva ble det til mat i går da? Synes fortsatt det er rart siden jeg automatisk sjekker profilen til folk om jeg i det hele tatt er i nærheten av å lure på hvor noen er fra. Jeg spiste viltgryte. Jeg laget den ikke selv. Hadde en øl til. Var helt ok.
Gjest Gunfreak Skrevet 6. juli 2013 #5382 Skrevet 6. juli 2013 syns det virka lettere jeg:D en sånn dere ekkel sex og følelser og mas og kjør:P Er jo ikke noe mas, alt du trenger er å sove på en soffa i fylla, så vil du vokne opp med baby mave dagen etter,(i følge kg ihvertfall)
#Sunrise Skrevet 6. juli 2013 #5383 Skrevet 6. juli 2013 Er jo ikke noe mas, alt du trenger er å sove på en soffa i fylla, så vil du vokne opp med baby mave dagen etter,(i følge kg ihvertfall) hahah, oki, du vinner:P
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. juli 2013 Forfatter #5384 Skrevet 6. juli 2013 (endret) Ja, det skal jeg gjøre. Endret 6. juli 2013 av Evilposelos
Cordelia Skrevet 6. juli 2013 #5386 Skrevet 6. juli 2013 Hæ.. het du noe før? :o Tror hun ble litt inspirert av Vex bare.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. juli 2013 Forfatter #5387 Skrevet 6. juli 2013 Hæ.. het du noe før? :o Nei, han feilsiterte, så jeg lagde et svar for han
Tusenpusen Skrevet 6. juli 2013 #5388 Skrevet 6. juli 2013 Jepp, og med Ola Kvernberg på fiolin og tre jazzblåsere så var det full rulle. Hatt noe influensalignende symptomer i et par uker, så henger litt igjen enda. Steike. Det høres ut som var litt av en opprør. Selv om jeg ikke personlig har hørt mye fra Ola Kvernberg. Huff, influensalignende suger. Men så lenge det er på bedringers veier så er det jo lovende. Slikt henger igjen en liten stund etter som regel. Men, på den positive siden, så er det greit å oppdatere imunforsvaret sitt litt noen ganger og. 1
Tusenpusen Skrevet 6. juli 2013 #5389 Skrevet 6. juli 2013 Synes fortsatt det er rart siden jeg automatisk sjekker profilen til folk om jeg i det hele tatt er i nærheten av å lure på hvor noen er fra. Jeg spiste viltgryte. Jeg laget den ikke selv. Hadde en øl til. Var helt ok. Ja, det er gjerne litt rart av meg. Jeg er enig i det. Viltgryte er noen ganger digg. Om vilten er godt stekt/kokt/nuket nok. Selv så ble det en kebab på meg. Med oksekjøtt. Helt kurant i grunn.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. juli 2013 Forfatter #5390 Skrevet 6. juli 2013 Synes fortsatt det er rart siden jeg automatisk sjekker profilen til folk om jeg i det hele tatt er i nærheten av å lure på hvor noen er fra. Jeg spiste viltgryte. Jeg laget den ikke selv. Hadde en øl til. Var helt ok. Men HVEM lagde den?
Singha Skrevet 6. juli 2013 #5392 Skrevet 6. juli 2013 Men HVEM lagde den? En eller annen industrikokk som har trykket på noen knapper på en maskin eller tre. Var tilbud på Spar...
Gjest Gunfreak Skrevet 6. juli 2013 #5393 Skrevet 6. juli 2013 Men HVEM lagde den? Elgen lagde den, han lagde sausen, så barberte han seg og hoppet oppi.
Tusenpusen Skrevet 6. juli 2013 #5394 Skrevet 6. juli 2013 Blir fort en kebab på meg i morgen (i dag). Topp 3 kebabsjapper?
Tusenpusen Skrevet 6. juli 2013 #5395 Skrevet 6. juli 2013 Been there, done that. Men du, siden du er ny og sånne ting.. kan du ikke fortelle litt om deg selv da. :D Hva lurer du på?
Singha Skrevet 6. juli 2013 #5396 Skrevet 6. juli 2013 Topp 3 kebabsjapper? Mega Pizza Away Daniel Rullekebab ???
Singha Skrevet 6. juli 2013 #5397 Skrevet 6. juli 2013 (endret) Hva lurer du på? 1: Er du dame? 2: Er du singel? Endret 6. juli 2013 av Singha
Gjest badeand1 Skrevet 6. juli 2013 #5398 Skrevet 6. juli 2013 Hva lurer du på? Hvilket kjønn du er og hvor gammel.
orgus Skrevet 6. juli 2013 #5400 Skrevet 6. juli 2013 Jeg vil også på ferie. Alle andre drar joooo. *misunnelig* Jeg har ikke vært på tur, eller hatt fri over en lengre periode siden September, og ser ikke ut som det blir noe i år heller! Så det så
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå