Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Crap. :( Det så jo kjempegøy ut. Nå ønsker jeg jo at jeg skulle ha vært der. Og kanskje han her er det nye it, som kommer til å revolusjonere hele fele/fiolin spillingen da, mon tro?

Hyggelig å høre! Musikk er alltid en superduper terapi. Apropos; Nevn én vakker vokal-løs låt da?

Tror han har vært i jazzmiljøet en stund. Fant et klipp fra han faktisk. Kunne faktisk vært noe jeg kunne hørt på konsert, selv om det er det jeg ville kalle "alternativ" jazz.

http://youtu.be/Gk0Uqc98i8Y

Vakker vokalløs sang:

http://youtu.be/TTwx4Wao9-8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bedre i dag fra super allergien min, litt tett i nesa, men ingen feber, ikke konstant nysing, ikke massiv hodepine.

Har faktisk ikke merka så mye til det i år jeg, men det er super kjipt. :hug:

Er du en slik? :O

En skikkelig gangster madderføkker ja. Bærre å passe seg. Dog ikke fra toten.

Gjest badeand1
Skrevet

Er det viktig hvilke kjønn jeg er? I så fall, hva ville du ha tippet? :)

Og jeg nærmer meg 30 etterhvert ser det ut til. Fornøyd med det.

Mann. :nigo:

znork, god natt!

Sove godt! :goodbye:

Skrevet

Tror han har vært i jazzmiljøet en stund. Fant et klipp fra han faktisk. Kunne faktisk vært noe jeg kunne hørt på konsert, selv om det er det jeg ville kalle "alternativ" jazz.

Hehe! Du, det var ikke en smule alernativt akkurat her da. Men det kom seg jo også, en 6-7 minutter ut i videoen. Men det ble for mye og altså, jeg klarte ikke å høre hele. Ikke helt der nå tenker jeg. Den vokalløse var herlig da. :)

Skrevet

Mann. :nigo:

10 poeng til deg. ;)

Skrevet

Hehe! Du, det var ikke en smule alernativt akkurat her da. Men det kom seg jo også, en 6-7 minutter ut i videoen. Men det ble for mye og altså, jeg klarte ikke å høre hele. Ikke helt der nå tenker jeg. Den vokalløse var herlig da. :)

Det er nok mulig en hadde blitt litt sliten øra etter en lang konsert.

Gjest badeand1
Skrevet

10 poeng til deg. ;)

Jeg har sånn derre manneradar skjønner du. :smoke: Følte det bare på meg at du er mann.

Skrevet

Jeg har sånn derre manneradar skjønner du. :smoke: Følte det bare på meg at du er mann.

Vel, radar eller ei, jeg har jo i grunn ikke lagt så mye skjul på det, i motsetning til andre. :roser:

Skrevet

Det er nok mulig en hadde blitt litt sliten øra etter en lang konsert.

Kan jeg sannelig forestille meg. Hørt 'Burial - Endorphin' ?

Gjest badeand1
Skrevet

Vel, radar eller ei, jeg har jo i grunn ikke lagt så mye skjul på det, i motsetning til andre. :roser:

Hva mente du med det? :o

• Liker 1
Skrevet

Kan jeg sannelig forestille meg. Hørt 'Burial - Endorphin' ?

Det hørtes nesten litt spooky ut. :sjokkert: Der ble det litt for alternativt for meg. Mulig jeg må ha mer variasjon. :vetikke:

Skrevet (endret)

Han kom hit, smitter meg med forkjølelse og så dro han :sjokkert: Slem!

Endret av Evilposelos
Skrevet

Det hørtes nesten litt spooky ut. :sjokkert: Der ble det litt for alternativt for meg. Mulig jeg må ha mer variasjon. :vetikke:

Spooky? :fnise: Nei, altså, det skal jo sitte en stemning ikke sant.

Men mer variasjon, sier du. Hva med 'The Cinematic Orchestra - Dawn' da?

Skrevet

Hva mente du med det? :o

Hva går det an å mene med det?

Gjest badeand1
Skrevet

Hva går det an å mene med det?

Jeg trodde at det svaret var ment på meg. :fnise: At du tror jeg er mann. :sjokkert:

Skrevet

Jeg trodde at det svaret var ment på meg. :fnise: At du tror jeg er mann. :sjokkert:

Ikke sant.

Skrevet

Spooky? :fnise: Nei, altså, det skal jo sitte en stemning ikke sant.

Men mer variasjon, sier du. Hva med 'The Cinematic Orchestra - Dawn' da?

Det var faktisk en del bedre. Må nok a litt mer instrumental type.Når det kommer til sånn melankolsk musikk, så er jeg nok litt mer fan av vokal. A la Midnight Choir etc.

Skrevet

Mortem er ei jente, sett bilde av henne :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Err'u blitt mann?Makan! :sjokkert::fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...