Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5441 Skrevet 7. juli 2013 Det var faktisk en del bedre. Må nok a litt mer instrumental type.Når det kommer til sånn melankolsk musikk, så er jeg nok litt mer fan av vokal. A la Midnight Choir etc. Hva med 'Bonobo - Terrapin' da? Mulig den er for simpel kanskje. Og Midnight Choir har jeg ikke hørt stort om/fra. Sjekker dem ut nå, jeg. Foretrekker absolutt slik musikk rundt disse timer.
Gjest badeand1 Skrevet 7. juli 2013 #5442 Skrevet 7. juli 2013 Mortem er ei jente, sett bilde av henne Jeg vil se bilde av deg! Err'u blitt mann?Makan! Alle tror jo det så jeg begynner å tro det selv.
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5443 Skrevet 7. juli 2013 Hey, jeg snublet over en annen slik lignende låt nå, men med vokal da. Koop Island Blues, av Ane Brun og koop. Gjett hvem JEG har tenkt på alle de gangene jeg hørte den da.
Cordelia Skrevet 7. juli 2013 #5444 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Hva med 'Bonobo - Terrapin' da? Mulig den er for simpel kanskje. Og Midnight Choir har jeg ikke hørt stort om/fra. Sjekker dem ut nå, jeg. Foretrekker absolutt slik musikk rundt disse timer. Den kunne jeg like. Midnight Choir er et norsk band som drev på på(edit) nittitallet til ca. 2003. Vokalisten Paal Flaata driver fremdeles på solo. Har faktisk ikke fått opp øra for dem før de siste åra. Endret 7. juli 2013 av Cordelia
Cordelia Skrevet 7. juli 2013 #5445 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Hey, jeg snublet over en annen slik lignende låt nå, men med vokal da. Koop Island Blues, av Ane Brun og koop. Gjett hvem JEG har tenkt på alle de gangene jeg hørte den da. An Ex? edit: Kul sang forresten Endret 7. juli 2013 av Cordelia
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5446 Skrevet 7. juli 2013 Den kunne jeg like. Midnight Choir er et norsk band som drev på på(edit) nittitallet til ca. 2003. Vokalisten Paal Flaata driver fremdeles på solo. Har faktisk ikke fått opp øra for dem før de siste åra. Blink. Åååh, er det Paal Flaata sin gamle gruppe dette! Han vant jo spellemannsprisen i fjor også i country, om jeg husker riktig. Ikke en sjanger jeg liker dog. Er det country stort sett sologreiene hans består av?
Cordelia Skrevet 7. juli 2013 #5447 Skrevet 7. juli 2013 Jeg vil se bilde av deg! Alle tror jo det så jeg begynner å tro det selv. Haha, best å sjekke.
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5448 Skrevet 7. juli 2013 An Ex? edit: Kul sang forresten Obviously.. Jada, det er en kul låt. Ikke hørt den før altså?
Cordelia Skrevet 7. juli 2013 #5449 Skrevet 7. juli 2013 Blink. Åååh, er det Paal Flaata sin gamle gruppe dette! Han vant jo spellemannsprisen i fjor også i country, om jeg husker riktig. Ikke en sjanger jeg liker dog. Er det country stort sett sologreiene hans består av? Tja,det er nok sterkt country inspirert ihvertfall. Steelgitaren er ikke langt unna.
Cordelia Skrevet 7. juli 2013 #5450 Skrevet 7. juli 2013 Obviously.. Jada, det er en kul låt. Ikke hørt den før altså? Sanger er vel den verste deja vuen sånn sett. Kan ikke komme på å ha hørt den sånn med en gang, men skal ikke si for sikkert.
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5451 Skrevet 7. juli 2013 Tja,det er nok sterkt country inspirert ihvertfall. Steelgitaren er ikke langt unna. Sippecountry i tillegg altså? Hoi da, da er man virkelig langt unna min kopp te.
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5452 Skrevet 7. juli 2013 Sanger er vel den verste deja vuen sånn sett. Kan ikke komme på å ha hørt den sånn med en gang, men skal ikke si for sikkert. Det er utrolig hvor godt noen ganger slike åpne referanser får til å vekke noe så dypt i seg ja. Og bare hyggelig da, i så fall..? En låt å ha i biblioteket sitt evt. Anbefales å høre på når man kjører.
Cordelia Skrevet 7. juli 2013 #5453 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Sippecountry i tillegg altså? Hoi da, da er man virkelig langt unna min kopp te. Nei, ikke bare sippe. Men det er mer på soloalbumene. Midnight Choir er nok mer bare melankolsk pop/rock. Endret 7. juli 2013 av Cordelia
Cordelia Skrevet 7. juli 2013 #5454 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Det er utrolig hvor godt noen ganger slike åpne referanser får til å vekke noe så dypt i seg ja. Og bare hyggelig da, i så fall..? En låt å ha i biblioteket sitt evt. Anbefales å høre på når man kjører. Det der fikk jeg ikke helt med meg? Den Ane Brun låta? Endret 7. juli 2013 av Cordelia
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5455 Skrevet 7. juli 2013 Nei, ikke bare sippe. Men det er mer på soloabumene. Midnight Choir er nok mer bare melankolsk pop/rock. Joda. Men Midnight Chior var ikke så veldig melakolsk egentlig synes jeg. Hørte gjennom et par stk. Mulig jeg eventuelt trenger å høre noe mer på det for å få et bedre inntrykk / like inntrykket. Men du liker jazz, sier du. Hva synes du om 'Labi Siffre - My Song' ?
Gjest badeand1 Skrevet 7. juli 2013 #5456 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Husker når jeg hadde kjærlighetssorg for ca et år siden. Var en reklame på tv som gikk konstant og sangen i den var egentlig ganske fin. Men hver gang jeg hørte den så tenkte jeg på eksen. Helt uten grunn egentlig. Men fyfaen så vondt det gjorde. Kan ikke høre på den den dag i dag for da tenker jeg bare på hvor vondt jeg hadde det Endret 7. juli 2013 av Mortem
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5457 Skrevet 7. juli 2013 Det der fikk jeg ikke helt med meg? Den Ane Brun låta? Jepp. Den Ane Brun låta.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #5458 Skrevet 7. juli 2013 Husker når jeg hadde kjærlighetssorg for ca et år siden. Var en reklame på tv som gikk konstant og sangen i den var egentlig ganske fin. Men hver gang jeg hørte den så tenkte jeg på eksen. Helt uten grunn egentlig. Men fyfaen så vondt det gjorde. Kan ikke høre på den den dag i dag for da tenker jeg bare på hvor vondt jeg hadde det Håper du har det bra nå da
Gjest badeand1 Skrevet 7. juli 2013 #5459 Skrevet 7. juli 2013 Håper du har det bra nå da <3 Ja, kjærlighetssorgen er helt vekk. 2
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5460 Skrevet 7. juli 2013 <3 Ja, kjærlighetssorgen er helt vekk. Spørsmålet er jo muligens hvor lenge det vil vare da. Slik som ofte er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå