Gjest Gunfreak Skrevet 6. juli 2013 #5341 Skrevet 6. juli 2013 Ler du av meg?`det er faktisk litt små ekkelt, selv om jeg vet han ikke kommer inn er det kjipt å høre på noen som prøver å låse seg inn i din leilighet
Gjest badeand1 Skrevet 6. juli 2013 #5342 Skrevet 6. juli 2013 Jeg hadde blitt så redd at jeg hadde blitt sint Kjefta på han elns.
Cordelia Skrevet 6. juli 2013 #5343 Skrevet 6. juli 2013 Da jeg hadde studenthybel rett ved kjøkkenet, og jeg ikke hadde blitt særlig kjent med noen av de jeg bodde med det året, var det noen som hadde fest på kjøkkenet. Hadde glemt å lukke døra inne til gangen. Plutselig hører jeg noen ta feil av dørene å gå inn på toalettet mitt. Jeg satt bare innpå stua/rommet og håpet de ikke kom fulle inn der jeg satt.
#Sunrise Skrevet 6. juli 2013 #5345 Skrevet 6. juli 2013 Jeg hadde blitt så redd at jeg hadde blitt sint Kjefta på han elns. trur jeg hadde gått og lagt meg og lata som ingenting:P
Cordelia Skrevet 6. juli 2013 #5346 Skrevet 6. juli 2013 Jeg vil på byen, men orker ikke dra alene. Jeg kunne, men orker ikke. Det kjekke med festivalgata, er at man bare kan sette seg et sted også kommer man i prat med noen. Men det tror jeg man kan gjøre til vanlig og da, hvis man faktisk tør. Men det var det da.
Severus Skrevet 6. juli 2013 #5347 Skrevet 6. juli 2013 Hadde sikkert hatt det morsomt på Norlænningen. Det er så corny der.
Severus Skrevet 6. juli 2013 #5348 Skrevet 6. juli 2013 Jeg kunne, men orker ikke. Det kjekke med festivalgata, er at man bare kan sette seg et sted også kommer man i prat med noen. Men det tror jeg man kan gjøre til vanlig og da, hvis man faktisk tør. Men det var det da. Jeg er litt sånn ikke flink til å prate med fremmede
Cordelia Skrevet 6. juli 2013 #5349 Skrevet 6. juli 2013 Jeg er litt sånn ikke flink til å prate med fremmede Ikke jeg heller, men ofte er andre flinke. Også hjelper det med litt alkohol innabords. Ikke overdrevet mye da men..
Gjest Gunfreak Skrevet 6. juli 2013 #5350 Skrevet 6. juli 2013 Jeg er litt sånn ikke flink til å prate med fremmede Du prater jo med fremmelde nå jo, BØ!!
Severus Skrevet 6. juli 2013 #5351 Skrevet 6. juli 2013 Ikke jeg heller, men ofte er andre flinke. Også hjelper det med litt alkohol innabords. Ikke overdrevet mye da men.. Har allerede drukket hos mamma. Kanskje jeg drar å sjekker stemninga.
Cordelia Skrevet 6. juli 2013 #5352 Skrevet 6. juli 2013 (endret) Hadde sikkert hatt det morsomt på Norlænningen. Det er så corny der. Her har vi vel noe lignende i Gamle Norge. Aldri vært der da men. Slike steder kommer man jo oftere i snakk med folk, til det nivået at man ofte må dytte folk vekk. Utelivet her i Kongsberg er kleint til vanlig. Bare et sted eller to steder som er nogenlunde brukbare. Endret 6. juli 2013 av Cordelia
Severus Skrevet 6. juli 2013 #5353 Skrevet 6. juli 2013 Du prater jo med fremmelde nå jo, BØ!! Litt annet inne på kg da gunny
Severus Skrevet 6. juli 2013 #5354 Skrevet 6. juli 2013 Her har vi vel noe lignende i Gamle Norge. Aldri vært der da men. Slike steder kommer man jo oftere i snakk med folk, til det nivået at man ofte må dytte folk vekk. Utelivet her i Kongsberg er kleint til vanlig. Bare et sted eller to steder som er nogenlunde brukbare. Sist jeg var ute på nordlænningen ble venninna mi kasta ut. Ganske morsomt sted egentlig. Skikkelig brun pub i mørk kjeller.
Gjest badeand1 Skrevet 6. juli 2013 #5355 Skrevet 6. juli 2013 Du prater jo med fremmelde nå jo, BØ!! Alt er lett på nett!
Gjest Gunfreak Skrevet 6. juli 2013 #5356 Skrevet 6. juli 2013 Alt er lett på nett! Prøv å bli gravid på nett du!
Cordelia Skrevet 6. juli 2013 #5357 Skrevet 6. juli 2013 Sist jeg var ute på nordlænningen ble venninna mi kasta ut. Ganske morsomt sted egentlig. Skikkelig brun pub i mørk kjeller. Da må det ha gått for seg. Her hadde vi en annen brun pub som var relativt brukbar, men den ble lagt ned for ikke lenge siden. Nå er det bank der.
Severus Skrevet 6. juli 2013 #5358 Skrevet 6. juli 2013 Da må det ha gått for seg. Her hadde vi en annen brun pub som var relativt brukbar, men den ble lagt ned for ikke lenge siden. Nå er det bank der. Du får gå på norlænningen om du skulle befinne deg i Bodø en gang, de har live musikk 6 dager i uka+karaoke på søndager.
Gjest badeand1 Skrevet 6. juli 2013 #5359 Skrevet 6. juli 2013 Prøv å bli gravid på nett du! Jeg skal bli den første til å klare det!
Cordelia Skrevet 6. juli 2013 #5360 Skrevet 6. juli 2013 Du får gå på norlænningen om du skulle befinne deg i Bodø en gang, de har live musikk 6 dager i uka+karaoke på søndager. Høres bra ut. Her er det bare aktivitet i helgene omtrent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå