Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tull og tøys, Gunnfrid.

Det koster 1800 ca for grønt kort, og da kan du spille på de fleste banene.
Men det koster litt å kjøpe seg et golfsett. Og da spørs det litt på kvaliteten, og hvor mange køller man vil ha. Og hvilke da, naturligvis. Jeg kjøpte et (litt brukt) fult sett for 12 000 på den tiden, men det er unødvendig med så mange køller.

En kølle koster rundt en 700 - 1500, som regel.

Så det er en liten investering i starten. Så en bør virkelig vite om en har lyst å begynne med det.

Det lureste er muligens å låne noen køller til begynne med og prøve ut en shootingrange.
Deretter prøve ut noen små baner med chipping og pitch, samt putting. Så se interessen litt an videre.
Det koster forøvrig relativt lite. Alt fra 40 - 120kr dagen. Uten grønt kort da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man spille alene eller må man ha en "sparring partner"?

Skrevet

Kan spille alene om en vil. Eller med flere, uten sparring partner.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Hei. Det der var et seriøst spørsmål. Kom deg inn i seksualforumet med avsporinga og fjasinga di.

Oh den var god, seriøst, beste du har kommet med på lenge.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Høres ut som avvenning er neste trinn for deg altså!

Det hadde nok vært best..

Internett kan være relativt avhengighetsskapende altså. Og jeg husker når jeg bodde hos min mor, så hendte det at hun stakk av med mitt 33.6k modem slik at jeg ikke skulle sitte oppe hele natten.

Og det var nok det mest fornuftigste da.

Veit det. Var uten internett et par dager for noen uker siden. Var ikke gøy. :P

Skrevet

Jeg er sånn at når jeg har internett har jeg ingenting å gjøre på, men om jeg ikke har internett er det plutselig et problem for meg å ikke ha noe å gjøre på. Skummelt.

Skrevet

Oh den var god, seriøst, beste du har kommet med på lenge.

Setter du ikke pris på humoren min, Gunny?

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg hadde noe å gjøre, jeg. Jeg bare..gad ikke. :fnise: Boltra meg foran tven istedet.

Skrevet

Jeg hadde noe å gjøre, jeg. Jeg bare..gad ikke. :fnise: Boltra meg foran tven istedet.

Vel, man har noe å gjøre på og man har noe å gjøre på. To helt forskjellige ting!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Setter du ikke pris på humoren min, Gunny?

Jo, men dette var den beste på lenge.

Skrevet

Internett kan være relativt avhengighetsskapende altså. Og jeg husker når jeg bodde hos min mor, så hendte det at hun stakk av med mitt 33.6k modem slik at jeg ikke skulle sitte oppe hele natten.

Og det var nok det mest fornuftigste da.

Jeg vet av flere som blir nevrotisk uten facebook mobile i hvert fall.. ;)

Det du ikke vet er at Mortem er en sex bot fra japan, og må være koblet til internett hele tiden, ellers vil hun slå seg av og dø.

Dette er nytt for meg, men greit å vite!

Det hadde nok vært best..

Men du overlevde! Mot alle odds? :P

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Men du overlevde! Mot alle odds? :P

Jau. :fnise: Fikk heldigvis låne mobilt bredbånd av ei venninne av mamma. :P Hadde vært uten nett i to uker hadde det ikke vært for henne. (God bless her)

Men du! Har du lagt ut bilde her inne? Nysgjerrig på hvordan du ser ut.

Endret av Mortem
Skrevet

Jau. :fnise: Fikk heldigvis låne mobilt bredbånd av ei venninne av mamma. :P Hadde vært uten nett i to uker hadde det ikke vært for henne. (God bless her)

Men du! Har du lagt ut bilde her inne? Nysgjerrig på hvordan du ser ut.

Haha! Du var uten internet, men lånte mobilt bredbånd? Det er vel så langt fra "uten internet" som man kommer? :P

Mja det lå vel noen greier ute i en eller annen tråd her for en stund siden

Gjest badeand1
Skrevet

Haha! Du var uten internet, men lånte mobilt bredbånd? Det er vel så langt fra "uten internet" som man kommer? :P

Mja det lå vel noen greier ute i en eller annen tråd her for en stund siden

Var uten nett i to dager helt til jeg fikk lånt. :P hadde jeg ikke fått låne så hadde jeg vært uten i to uker. U see?

Tok du det vekk igjen?

Skrevet

Var uten nett i to dager helt til jeg fikk lånt. :P hadde jeg ikke fått låne så hadde jeg vært uten i to uker. U see?

Tok du det vekk igjen?

Så det betyr at du var tolv dager uten? :P Not bad!

Jeg husker at jeg tenkte at jeg skulle ta deg vekk, men usikker på om det ble gjort :S

Gjest badeand1
Skrevet

Så det betyr at du var tolv dager uten? :P Not bad!

Jeg husker at jeg tenkte at jeg skulle ta deg vekk, men usikker på om det ble gjort :S

:sukk:

vi driter i denne diskusjonen. :laugh:

*dra på leting etter bilde av Orgus*

Skrevet

:sukk:

vi driter i denne diskusjonen. :laugh:

*dra på leting etter bilde av Orgus*

Lykke til! Jeg sklir på trening :)

Have fun!

Gjest Gunfreak
Skrevet

I dag er det for varmt for gunfreak :trist:

Hjelper jo ikke at jeg sitter ved siden av en varm pc...

Skrevet

Jeg har nettopp blitt opplyst om at en må være med i snikksnakk-klikken for å få lov til å delta her, så jeg må nok be deg om å forlate tråden Tusenpusen. Lukk døra når du drar så vi ikke får inn andre nye forstyrrende elementer!

Hvor? Har noen startet en tråd igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...