Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. juli 2013 #5601 Skrevet 7. juli 2013 Mortem må vite ALLE viktige detaljer om han! eg fekk berre tillating til å beskriva ansiktet...
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5602 Skrevet 7. juli 2013 Jeg vet av flere som blir nevrotisk uten facebook mobile i hvert fall.. Huff. Det er ikke bra dette.
orgus Skrevet 7. juli 2013 #5604 Skrevet 7. juli 2013 Nå ble det litt mye meg her.. Det var jo ikke meninga. :/ greia var jo at jeg skulle lage gruppepress på Orgus. Mouha, sånt slår tilbake ser du! :D med tanke på yrket til Orgus er han garantert pen!!! Nja ikke for å skuffe deg, men har møtt flere som driver med det samme som kanskje ikke faller under den beskrivelsen eg fekk berre tillating til å beskriva ansiktet... Ser ikke at det står noe sted :O Huff. Det er ikke bra dette. Hehe nei, det er vel lett å bli fanget i den fella antar jeg
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5605 Skrevet 7. juli 2013 Hehe nei, det er vel lett å bli fanget i den fella antar jeg Hehe, det er jo forsåvidt det. Er bare så trist det ikke er alle som som husker på 'fjell'vettreglene.
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juli 2013 #5609 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har vært flink gutt i helga, spise grovbrød med leverpostei i stede for polarbørd og syltetøy
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5610 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har vært flink gutt i helga, spise grovbrød med leverpostei i stede for polarbørd og syltetøy Så flink du er! *high five* Selv har jeg spist litt av hvert i helgen, men mest pizza og kebab. Og akkurat nå, steiker jeg meg en løvbiff og en karbonade, som jeg skal spise med noe lyst brød tenkte jeg.
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juli 2013 #5612 Skrevet 7. juli 2013 Mat så sent. :o Ja jeg sover så lenge at det blir som dvale, så som andre dyr som går i dvale må jeg feite meg opp med mat før jeg legger meg, ellers sulter jeg ihjel før jeg vokner.
Gjest badeand1 Skrevet 7. juli 2013 #5613 Skrevet 7. juli 2013 Hahaha. Burde jeg også gjøre. Spiser potetgull as we speak da. Blir feit av det.
Cordelia Skrevet 7. juli 2013 #5614 Skrevet 7. juli 2013 Hjalp en smule å få i seg mat. Må slutte med detta tulle å glemme å spise før seint på kvelden.
Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5615 Skrevet 7. juli 2013 Mat gjorde litt susen her også. Mat burde ikke undervurderes. Men det er lett for å glemme et måltid eller to hvis en spiser mye alene. 1
Anglofil Skrevet 7. juli 2013 #5616 Skrevet 7. juli 2013 På tide å legge seg, har ryddet i hele dag. Gjeeesp. Dere får ha en god natt. I morgen reiser jeg! Mvh Yvonne 1
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juli 2013 #5617 Skrevet 7. juli 2013 Hjalp en smule å få i seg mat. Må slutte med detta tulle å glemme å spise før seint på kvelden. Er du sikker på at du er menneske? en del dyr er mest aktive om natta og finner mat om natta, grevlinger, pinnsvin osv? sikker på at du ikke er en søt grevling?
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juli 2013 #5618 Skrevet 7. juli 2013 På tide å legge seg, har ryddet i hele dag. Gjeeesp. Dere får ha en god natt. I morgen reiser jeg! Mvh Yvonne Du bare kommer innom for å si du legger deg? Syns du kunnet fjaset med oss i stede for å rydde, du skal jo dra i mårra, så hva er viten med å rydde? ingen er hjemme for å nyte at det er ryddet!
Anglofil Skrevet 7. juli 2013 #5619 Skrevet 7. juli 2013 Du bare kommer innom for å si du legger deg? Syns du kunnet fjaset med oss i stede for å rydde, du skal jo dra i mårra, så hva er viten med å rydde? ingen er hjemme for å nyte at det er ryddet! Beklager så meget, du har selvfølgelig rett! Mvh Yvonne
Cordelia Skrevet 7. juli 2013 #5620 Skrevet 7. juli 2013 Mat gjorde litt susen her også. Mat burde ikke undervurderes. Men det er lett for å glemme et måltid eller to hvis en spiser mye alene. Ja,blir forbanna stress bare å steke opp en liten middag liksom. Er du sikker på at du er menneske? en del dyr er mest aktive om natta og finner mat om natta, grevlinger, pinnsvin osv? sikker på at du ikke er en søt grevling? Trur heller jeg stiller i kategorien Nattugle. På tide å legge seg, har ryddet i hele dag. Gjeeesp. Dere får ha en god natt. I morgen reiser jeg! Mvh Yvonne Vel, gjennomført. *Begynner å kikke seg beskjemmet rundt i egen leilighet*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå