Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #5621 Skrevet 7. juli 2013 Ja,blir forbanna stress bare å steke opp en liten middag liksom. Det er det.. Når man er to stk hvert fall kan det jo bli en greie av middagen. Eller flere for den del. Og man kan gå sammen og lage den, noe som oftest gjør det det langt mer kjekt. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juli 2013 #5623 Skrevet 7. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=cNARJPNz2CA
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #5625 Skrevet 8. juli 2013 Poselosen; hvordan ble bollene? Altfor gode, det er farlig. Skal ikke bake boller igjen
Cordelia Skrevet 8. juli 2013 #5626 Skrevet 8. juli 2013 Altfor gode, det er farlig. Skal ikke bake boller igjen Boller i ovnen er generelt litt skremmende.
Gjest badeand1 Skrevet 8. juli 2013 #5627 Skrevet 8. juli 2013 Jeg vil ha boller (men ikke i ovnen) Varme nystekte boller. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #5628 Skrevet 8. juli 2013 Boller i ovnen er generelt litt skremmende. Ja, jeg skulle faktisk til å spørre hvordan rier føles istad, fordi jeg fikk kramper i magen. Og så tenkte jeg på hva jeg hadde gjort om jeg plutselig fødet. Tenkte at jeg hadde ringt politiet og skreket at det kom en unge ut og at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Så tenkte jeg hvordan politiet hadde reagert i ettertid. Det hadde sikkert vært morsomt.
Cordelia Skrevet 8. juli 2013 #5629 Skrevet 8. juli 2013 Ja, jeg skulle faktisk til å spørre hvordan rier føles istad, fordi jeg fikk kramper i magen. Og så tenkte jeg på hva jeg hadde gjort om jeg plutselig fødet. Tenkte at jeg hadde ringt politiet og skreket at det kom en unge ut og at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Så tenkte jeg hvordan politiet hadde reagert i ettertid. Det hadde sikkert vært morsomt. Hehe, "Hvor kom du fra" liksom. Jeg vil ha boller (men ikke i ovnen) Varme nystekte boller. Mmm, hadde ikke sagt nei til den spiselige typen nei.
Gjest Vampen Skrevet 8. juli 2013 #5630 Skrevet 8. juli 2013 Har satt på vann til koking, så nå blir det litt mat. Tror det trengs. Blir mer og mer lei Kongsberg for tida, utelivet er håpløst! Seriøst jeg skjønner ikke de kafeene som stenger samtidig som folk slutter på jobb, eller tidlig på søndag når folk kanskje tar seg en tur ut for en kaffe utpå dag. Kongsberg er ikke det helt store nei. Jeg tror jeg brukte ca 4 dager på å bli drittlei+.
Cordelia Skrevet 8. juli 2013 #5631 Skrevet 8. juli 2013 Kongsberg er ikke det helt store nei. Jeg tror jeg brukte ca 4 dager på å bli drittlei+. Det er fint og koselig osv, men lite action. Jeg har bodd på mindre steder med mer kulturliv. Og på de fleste konserter her virker det som halvparten av publikum er ansatte i næringparken med firmarabatt.
Gjest Vampen Skrevet 8. juli 2013 #5632 Skrevet 8. juli 2013 Det er fint og koselig osv, men lite action. Jeg har bodd på mindre steder med mer kulturliv. Og på de fleste konserter her virker det som halvparten av publikum er ansatte i næringparken med firmarabatt. Høres kjent ut. Byen (?) er pen, men det skjer virkelig ikke stort. Jeg bodde der i ca ett år, for mange år siden, og hadde nok allikevel mest issues med de innfødte.
Cordelia Skrevet 8. juli 2013 #5633 Skrevet 8. juli 2013 Definitivt by, etter min målestokk ihvertfall Det blir litt for mye ingeniører og rånere, og for lite midt imellom. De fleste jeg kjenner inkludert meg selv er innflyttere fra områder rundt, så erfaring med innfødte veit jeg ikke. Mye rart der. Men det blir så enformig med folk fra omtrent bare en bransje, og med en kommunledelse med storhetsgalskap så.......lei.
Gjest Vampen Skrevet 8. juli 2013 #5635 Skrevet 8. juli 2013 Definitivt by, etter min målestokk ihvertfall Det blir litt for mye ingeniører og rånere, og for lite midt imellom. De fleste jeg kjenner inkludert meg selv er innflyttere fra områder rundt, så erfaring med innfødte veit jeg ikke. Mye rart der. Men det blir så enformig med folk fra omtrent bare en bransje, og med en kommunledelse med storhetsgalskap så.......lei. Haha, ja, det er vel den byen med størst tetthet av ingeniører. Og sikkert rånere også. Jeg flytta dit i tenårene, og gikk ett år på VGS der. Nyinnflyttet fra en større by. La oss si det slik, det var en brutal overgang. Ta en god dose tenåringsfakter, og legg til alvorlig innfødt skepsis mot "storbyfolk". Flott år!
Cordelia Skrevet 8. juli 2013 #5636 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Haha, ja, det er vel den byen med størst tetthet av ingeniører. Og sikkert rånere også. Jeg flytta dit i tenårene, og gikk ett år på VGS der. Nyinnflyttet fra en større by. La oss si det slik, det var en brutal overgang. Ta en god dose tenåringsfakter, og legg til alvorlig innfødt skepsis mot "storbyfolk". Flott år! Hehe, ja da vil jeg tro du fikk en liten smak. Den alderen er ikke akkurat innflyttervennlig. Nei, altså mye oppegående og fornuftige folk, men du finner jo typene fremdeles her og der. Der jeg kommer fra er det vanlig at folk flytter inn til Kongsberg som nærmeste by, det gjorde jo de fleste mens jeg flytta andre steder. Så gamle klassekamerater ble "Kongsberginger", og jeg flyttet tilbake til området etterpå og er fremdeles fisk ut av vann her. Men det er på vei til å bli en skikkelig by for "eliten" og det må jeg si ikke bare er positivt. Dyrt og overprisa, uten nødvendigvis å få noe tilbake. Endret 8. juli 2013 av Cordelia
Singha Skrevet 8. juli 2013 #5637 Skrevet 8. juli 2013 var du nøgd med omtalen, Singha? Bedre enn et faktisk bilde, som forventet.
Gjest Gunfreak Skrevet 8. juli 2013 #5639 Skrevet 8. juli 2013 Halla, jeg er full. Og når begynnte du å drikke?
Severus Skrevet 8. juli 2013 #5640 Skrevet 8. juli 2013 Og når begynnte du å drikke? I 22 tiden, slutta i 06.00 tiden. Gikk noe vodka blanda med div, smirnoff ice og jæger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå