Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Nå ble det litt mye meg her.. Det var jo ikke meninga. :/ greia var jo at jeg skulle lage gruppepress på Orgus.

Endret av Mortem
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nah.. Vil ikke at tråden bare skal bli om meg meg meg nå. :P Send meg PM hvis du er nysgjerrig. ^^

Din påstand. Din bevisburde, så det er du som burde sende meg.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

med tanke på yrket til Orgus er han garantert pen!!!

Skrevet

Hva slags yrke har Orgus?

Skrevet

Er han modell?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Ikke vær så dramaqueen nå da. :fnise: Drit i dem.

`Jo jeg vil være drama queen, ingen liker jeg, jeg tror jeg går og sletter meg!!

Er alle Jedis pene?

Skrevet

Er alle Jedis pene?

Jeg er i alle fall.

Skrevet

Orgus får evt svara på yrket sitt sjølv. Men det er eit maskulint yrke :P

Gjest badeand1
Skrevet

SogP: fikk beskjed av Singha om å spørre deg om du kan beskrive hvordan han ser ut. Fortell! (for en setning..)

Skrevet

Orgus får evt svara på yrket sitt sjølv. Men det er eit maskulint yrke :P

Og eg som tippa lærar...

Skrevet

Fikk beskjed av Mortem om at Orgus må beskrive hvordan han ser ut.

Skrevet

SogP: fikk beskjed av Singha om å spørre deg om du kan beskrive hvordan han ser ut. Fortell! (for en setning..)

Har Singha sagt det?

Singha?!??

Skrevet (endret)

Argh, akkurat idag når jeg hadde tenkt å ut å ta en kaffe hadde jeg ikke fått med meg at de stenger ti på søndag. Kaffemaskinen før det, tar litt te istedet. 33 kr for en halvfull liten kopp, gikk bare etter et par slurker. Seriøst, koppene blir mindre og mindre, og drikkene dyrere og dyrere. Har holdt ut der fordi servicen er bra, og de er det eneste stedet det går an å få kaffe som ikke stenger tidlig på søndag(wtf liksom), og kaffen er nesten brukbar, men nå kjenner jeg at kvaliteten ikke kan forsvares lenger.

Har ikke spist enda idag heller. Skal jeg ta meg noe føkking pasta eller shit da tru. Faen, detta blei jeg skikkelig grinete av. Hele verden er idioter idag. :rasende:

Endret av Cordelia
Skrevet

Hvorfor betaler du 33kr for litt varmt vann? Jeg er forvirret.

Skrevet

Har Singha sagt det?

Singha?!??

Ja kjør på. Det er bedre enn et faktisk bilde.

Skrevet

Argh, akkurat idag når jeg hadde tenkt å ut å ta en kaffe hadde jeg ikke fått med meg at de stenger ti på søndag. Kaffemaskinen før det, tar litt te istedet. 33 kr for en halvfull liten kopp, gikk bare etter et par slurker. Seriøst, koppene blir mindre og mindre, og drikkene dyrere og dyrere. Har holdt ut der fordi servicen er bra, og de er det eneste stedet det går an å få kaffe som ikke stenger tidlig på søndag(wtf liksom), og kaffen er nesten brukbar, men nå kjenner jeg at kvaliteten ikke kan forsvares lenger.

Har ikke spist enda idag heller. Skal jeg ta meg noe føkking pasta eller shit da tru. Faen, detta blei jeg skikkelig grinete av. Hele verden er idioter idag. :rasende:

Huff :hug: Spis litt mat :) Når det kommer til det med kaffekoppen, så vil mye ha mer.

Skrevet

Mitt første møte med Singha: Han er høg! Eller høgare enn meg. Eg guskar eg vart så overraska at han var høg. Mørkt, kort hår med antyding til fall/krøller. Mørke auge bak eit par briller. Store, pene lepper!! God smak i klede, hyggeleg, snill og ikkje minst; han kunne diskutera!! Og han drakk øl.

Skrevet (endret)

To gongar

Endret av Stjerner og planeter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...