Gjest badeand1 Skrevet 7. juli 2013 #5561 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Nå ble det litt mye meg her.. Det var jo ikke meninga. :/ greia var jo at jeg skulle lage gruppepress på Orgus. Endret 7. juli 2013 av Mortem
Singha Skrevet 7. juli 2013 #5562 Skrevet 7. juli 2013 Nah.. Vil ikke at tråden bare skal bli om meg meg meg nå. Send meg PM hvis du er nysgjerrig. ^^ Din påstand. Din bevisburde, så det er du som burde sende meg.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. juli 2013 #5563 Skrevet 7. juli 2013 med tanke på yrket til Orgus er han garantert pen!!!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #5565 Skrevet 7. juli 2013 med tanke på yrket til Orgus er han garantert pen!!! Er han modell?
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juli 2013 #5566 Skrevet 7. juli 2013 Ikke vær så dramaqueen nå da. Drit i dem. `Jo jeg vil være drama queen, ingen liker jeg, jeg tror jeg går og sletter meg!! med tanke på yrket til Orgus er han garantert pen!!! Er alle Jedis pene?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. juli 2013 #5568 Skrevet 7. juli 2013 Orgus får evt svara på yrket sitt sjølv. Men det er eit maskulint yrke
Gjest badeand1 Skrevet 7. juli 2013 #5569 Skrevet 7. juli 2013 SogP: fikk beskjed av Singha om å spørre deg om du kan beskrive hvordan han ser ut. Fortell! (for en setning..)
Singha Skrevet 7. juli 2013 #5570 Skrevet 7. juli 2013 Orgus får evt svara på yrket sitt sjølv. Men det er eit maskulint yrke Og eg som tippa lærar...
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #5571 Skrevet 7. juli 2013 Fikk beskjed av Mortem om at Orgus må beskrive hvordan han ser ut.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. juli 2013 #5572 Skrevet 7. juli 2013 SogP: fikk beskjed av Singha om å spørre deg om du kan beskrive hvordan han ser ut. Fortell! (for en setning..) Har Singha sagt det? Singha?!??
Cordelia Skrevet 7. juli 2013 #5573 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Argh, akkurat idag når jeg hadde tenkt å ut å ta en kaffe hadde jeg ikke fått med meg at de stenger ti på søndag. Kaffemaskinen før det, tar litt te istedet. 33 kr for en halvfull liten kopp, gikk bare etter et par slurker. Seriøst, koppene blir mindre og mindre, og drikkene dyrere og dyrere. Har holdt ut der fordi servicen er bra, og de er det eneste stedet det går an å få kaffe som ikke stenger tidlig på søndag(wtf liksom), og kaffen er nesten brukbar, men nå kjenner jeg at kvaliteten ikke kan forsvares lenger. Har ikke spist enda idag heller. Skal jeg ta meg noe føkking pasta eller shit da tru. Faen, detta blei jeg skikkelig grinete av. Hele verden er idioter idag. Endret 7. juli 2013 av Cordelia
Singha Skrevet 7. juli 2013 #5574 Skrevet 7. juli 2013 Hvorfor betaler du 33kr for litt varmt vann? Jeg er forvirret.
Singha Skrevet 7. juli 2013 #5575 Skrevet 7. juli 2013 Har Singha sagt det? Singha?!?? Ja kjør på. Det er bedre enn et faktisk bilde.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #5576 Skrevet 7. juli 2013 Argh, akkurat idag når jeg hadde tenkt å ut å ta en kaffe hadde jeg ikke fått med meg at de stenger ti på søndag. Kaffemaskinen før det, tar litt te istedet. 33 kr for en halvfull liten kopp, gikk bare etter et par slurker. Seriøst, koppene blir mindre og mindre, og drikkene dyrere og dyrere. Har holdt ut der fordi servicen er bra, og de er det eneste stedet det går an å få kaffe som ikke stenger tidlig på søndag(wtf liksom), og kaffen er nesten brukbar, men nå kjenner jeg at kvaliteten ikke kan forsvares lenger. Har ikke spist enda idag heller. Skal jeg ta meg noe føkking pasta eller shit da tru. Faen, detta blei jeg skikkelig grinete av. Hele verden er idioter idag. Huff Spis litt mat Når det kommer til det med kaffekoppen, så vil mye ha mer.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. juli 2013 #5578 Skrevet 7. juli 2013 Mitt første møte med Singha: Han er høg! Eller høgare enn meg. Eg guskar eg vart så overraska at han var høg. Mørkt, kort hår med antyding til fall/krøller. Mørke auge bak eit par briller. Store, pene lepper!! God smak i klede, hyggeleg, snill og ikkje minst; han kunne diskutera!! Og han drakk øl.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. juli 2013 #5580 Skrevet 7. juli 2013 (endret) To gongar Endret 7. juli 2013 av Stjerner og planeter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå