Eudyptula Skrevet 8. juli 2013 #5661 Skrevet 8. juli 2013 Og jeg har plass i kjelleren til deg også Jeg kan klø meg over hele ryggen med henda mine jeg, trenger ikke noe børste eller noe, kan også hånd hilse på meg selv bak min egen rygg Får vi god mat der? Kanskje de fleste greier å klø seg på ryggen, og at det bare er jeg som er litt stiv i skuldrene om dagen...
Gjest Gunfreak Skrevet 8. juli 2013 #5663 Skrevet 8. juli 2013 Får vi god mat der? Kanskje de fleste greier å klø seg på ryggen, og at det bare er jeg som er litt stiv i skuldrene om dagen... Kommer an på om du liker menneske kjøtt(det er anarki der og eneste maten man får der er å drepe de andre i kjelleren og spise dem, så anbefaler deg å komme deg inn i en av de mange klanene som er der nede, er du utenfor en klan blir du spist ganske fort. Men liker du menneskekjøtt er det masse godt krydder og slikt, så dere kan lage skikkelige gourmet middager.
orgus Skrevet 8. juli 2013 #5664 Skrevet 8. juli 2013 Er fjasegjengen nede for telling? 283 sider var ikke mye... Tråden er jo ikke SÅ gammel da, den gamle ble jo lukket :D Vel, folk sutrer over at vi er her for mye så. Skal sette opp fire jysk-møbler. Fire stoler?
Eudyptula Skrevet 8. juli 2013 #5665 Skrevet 8. juli 2013 Er jeg kjent for deg, MrsTula? :o Den avataren glemmer jeg aldri Du er ganske aktiv her inne (i motsetning til meg), og en av dem som er lett å kjenne igjen ut fra det. Kommer an på om du liker menneske kjøtt(det er anarki der og eneste maten man får der er å drepe de andre i kjelleren og spise dem, så anbefaler deg å komme deg inn i en av de mange klanene som er der nede, er du utenfor en klan blir du spist ganske fort. Men liker du menneskekjøtt er det masse godt krydder og slikt, så dere kan lage skikkelige gourmet middager. Enn hvis man er vegetarianer?
Gjest Gunfreak Skrevet 8. juli 2013 #5666 Skrevet 8. juli 2013 Den avataren glemmer jeg aldri Du er ganske aktiv her inne (i motsetning til meg), og en av dem som er lett å kjenne igjen ut fra det. Enn hvis man er vegetarianer? Oregano er vel vegetarisk? tror kanskje du blir litt lei det da.
Eudyptula Skrevet 8. juli 2013 #5667 Skrevet 8. juli 2013 Oregano er vel vegetarisk? tror kanskje du blir litt lei det da. Vet du, den kjelleren din høres ikke allverden ut
Eudyptula Skrevet 8. juli 2013 #5668 Skrevet 8. juli 2013 Tråden er jo ikke SÅ gammel da, den gamle ble jo lukket :D Heh ja, tråder lukkes visst i høyt tempo.
Gjest Gunfreak Skrevet 8. juli 2013 #5669 Skrevet 8. juli 2013 Vet du, den kjelleren din høres ikke allverden ut Vel det er ikke meninga at dere skal trives der nede, dere er der for min underholding, jeg og mine venner gambler og har veddemål om hvem som er den neste som blir spist osv. Alle rike menn kommer til meg når de er lei av vanlig gambling og heller vil se folk drepe hverandre for å så spise hverandre, Røkke har blant annet brukt 2 milinoner hos meg, og jeg tar 4% av alle gevinseter. Stordalen er også vanlig å se på besøk hos meg.
Eudyptula Skrevet 8. juli 2013 #5670 Skrevet 8. juli 2013 Vel det er ikke meninga at dere skal trives der nede, dere er der for min underholding, jeg og mine venner gambler og har veddemål om hvem som er den neste som blir spist osv. Alle rike menn kommer til meg når de er lei av vanlig gambling og heller vil se folk drepe hverandre for å så spise hverandre, Røkke har blant annet brukt 2 milinoner hos meg, og jeg tar 4% av alle gevinseter. Stordalen er også vanlig å se på besøk hos meg. Pass deg nå, kundene dine setter neppe pris på at du navngir dem her.
Gjest Gunfreak Skrevet 8. juli 2013 #5671 Skrevet 8. juli 2013 Pass deg nå, kundene dine setter neppe pris på at du navngir dem her. De er så rike at loven ikke kan røre dem.
Eudyptula Skrevet 8. juli 2013 #5672 Skrevet 8. juli 2013 De er så rike at loven ikke kan røre dem. Når loven ikke gjelder, gjelder JUNGELLOVEN!
Tusenpusen Skrevet 8. juli 2013 #5673 Skrevet 8. juli 2013 Og spørs det jo litt på jungeltelegrafen vel.
Eudyptula Skrevet 8. juli 2013 #5674 Skrevet 8. juli 2013 Og spørs det jo litt på jungeltelegrafen vel. Velger ikke Choice-hotell neste gang, for å si det sånn.
Tusenpusen Skrevet 8. juli 2013 #5675 Skrevet 8. juli 2013 Velger ikke Choice-hotell neste gang, for å si det sånn. Fornuftig. Det leder jo bare til tåpelige kostymefester.
Singha Skrevet 8. juli 2013 #5676 Skrevet 8. juli 2013 Altså, det er vel det eneste FJELLET i distriktet jeg ikke har gått noe særlig på. Bedre nå? Forstod ikke det med lureri på toppen jeg.
Eudyptula Skrevet 8. juli 2013 #5677 Skrevet 8. juli 2013 Fornuftig. Det leder jo bare til tåpelige kostymefester. Med Gunfreak-gladiator-nachspiel. Hmmm, kanskje best å la denne tanken ligge nå.
Tusenpusen Skrevet 8. juli 2013 #5678 Skrevet 8. juli 2013 Forstod ikke det med lureri på toppen jeg. Ah, ja det ante meg såvidt, like etter jeg skrev den forrige. Men ja, nei, jeg mente ikke noe lureri, som vil lure en, men heller bare noe lureri som i NOE. Men ikke nødvendigvis noe særlig. Har du vært på toppen? Kan du slukke min ubeskrivelige nysgjerrighet?
Tusenpusen Skrevet 8. juli 2013 #5680 Skrevet 8. juli 2013 Med Gunfreak-gladiator-nachspiel. Hmmm, kanskje best å la denne tanken ligge nå. Hmm. Thought we were just getting started? Nå hørtes det jo ut som en artig nok fest jeg hadde hatt lyst å delta på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå