Tusenpusen Skrevet 9. juli 2013 #5741 Skrevet 9. juli 2013 Hyggelig mottakelse av nye også! Er glad jeg tullet meg inn hit til slutt da. Og hva ligger dere i gammel egentlig? Håper ikke nicket eller avataren skulle bli for misvisende da.
Eudyptula Skrevet 9. juli 2013 #5742 Skrevet 9. juli 2013 Jeg tenkte på "gammel" i denne forbindelse som "brukerne som har vært veldig aktive i fjasetråder lenge og kjenner hverandre godt". Jeg er en av dem som bare har trengt seg på sånn etterhvert Det har jo vært endel diskusjoner om fjasegjenger og lukkede grupper som ikke slipper inn andre og så videre... Jaja, nok om det!
Tusenpusen Skrevet 9. juli 2013 #5743 Skrevet 9. juli 2013 Det er vel naturlig at de som henger her jevnlig blir bedre kjent med hverandre da. Slik er det jo overalt ellers og. Og jeg hørte faktisk noen rykter om dette, at det var en tett klikk her inne og at folk føler de lett kan bli ekskludert. Selv har jeg ikke følt meg verken ekskludert eller at det var vanskelig å skli rett inn. Men kanskje jeg bare hadde flaks da? 1
Eudyptula Skrevet 9. juli 2013 #5744 Skrevet 9. juli 2013 Jeg kjenner meg heller ikke igjen i disse ryktene Oi, nå begynner det jaggu å regne! 1
Tusenpusen Skrevet 9. juli 2013 #5745 Skrevet 9. juli 2013 Nå først? Her har det regnet i hele dag. Heldigvis er jeg ferdig med dagens mas og fjas, så jeg hopper i dusjen nå og holder meg under et pledd for resten av dagen, tenker jeg.
Singha Skrevet 9. juli 2013 #5746 Skrevet 9. juli 2013 Jeg tenkte på "gammel" i denne forbindelse som "brukerne som har vært veldig aktive i fjasetråder lenge og kjenner hverandre godt". Jeg er en av dem som bare har trengt seg på sånn etterhvert Det har jo vært endel diskusjoner om fjasegjenger og lukkede grupper som ikke slipper inn andre og så videre... Jaja, nok om det! Tror ikke du skal ta de diskusjonene så veldig alvorlig. De virker å enten være startet av folk med en agenda mot enkeltbrukere/en samling brukere eller av mennesker som av en eller annen merkelig grunn mener det er ukjente mennesker på internett sin oppgave å sørge for at de blir inkludert på deres premisser.
Eudyptula Skrevet 9. juli 2013 #5747 Skrevet 9. juli 2013 Nå først? Her har det regnet i hele dag. Heldigvis er jeg ferdig med dagens mas og fjas, så jeg hopper i dusjen nå og holder meg under et pledd for resten av dagen, tenker jeg. Du er vel ikke helt ferdig med dagens fjas? Tror ikke du skal ta de diskusjonene så veldig alvorlig. De virker å enten være startet av folk med en agenda mot enkeltbrukere/en samling brukere eller av mennesker som av en eller annen merkelig grunn mener det er ukjente mennesker på internett sin oppgave å sørge for at de blir inkludert på deres premisser. Du har nok rett i det. Og nei, jeg tar det ikke å veldig alvorlig
Tusenpusen Skrevet 9. juli 2013 #5748 Skrevet 9. juli 2013 Du er vel ikke helt ferdig med dagens fjas? Jeg er jo fortsatt her da, er jeg ikke?
Tusenpusen Skrevet 9. juli 2013 #5749 Skrevet 9. juli 2013 At du er en hemmelighetsfull person, ikke vil avsløre for mye Nå har jeg sagt "Tusenpusen" flere ganger høyt i dag Vet ikke helt hvorfor, men det er gøy å si det. Vi kan godt øke stakes'ene (og interessen) litt om det skulle ha noe betydning for noen. Jeg kan avsløre så meget at jeg ligger jo på spotify også ! Men om en ikke kjenner artistnavnet mitt eller vet hvem jeg er, så skal en slite hardt å finne den nåla.
Gjest Gunfreak Skrevet 9. juli 2013 #5750 Skrevet 9. juli 2013 Jeg skal lime sammen og male vikinger i dag jeg
Eudyptula Skrevet 9. juli 2013 #5751 Skrevet 9. juli 2013 Jeg er jo fortsatt her da, er jeg ikke? Bor du på Vestlandet, forresten, siden du har hatt regn i hele dag? Dette med værvasler er litt irriterende, da. Ikke før er vi spådd evig solskinn, så ombestemmer de seg
Eudyptula Skrevet 9. juli 2013 #5752 Skrevet 9. juli 2013 Jeg skal lime sammen og male vikinger i dag jeg Miniatyrer eller ordentlige?
Gjest badeand1 Skrevet 9. juli 2013 #5753 Skrevet 9. juli 2013 Eudyptula! (vanskelig nick) Tusenpusen og Poselosen passer jo bra sammen da.
Gjest Gunfreak Skrevet 9. juli 2013 #5755 Skrevet 9. juli 2013 Miniatyrer eller ordentlige? Miniatyrer, ordentlige er så masete å lime sammen pga. alle organer og blod og slikt.
Eudyptula Skrevet 9. juli 2013 #5756 Skrevet 9. juli 2013 Eudyptula! (vanskelig nick) Takk Jeg har vært litt sånn periodeaktiv her inne på grunn av mye annet å gjøre, men synes det er veldig hyggelig med litt realt fjas
Eudyptula Skrevet 9. juli 2013 #5757 Skrevet 9. juli 2013 Miniatyrer, ordentlige er så masete å lime sammen pga. alle organer og blod og slikt. Godt å høre. Frykta et øyeblikk at du lagde vikinger av rester fra kjelleren.
Gjest Gunfreak Skrevet 9. juli 2013 #5758 Skrevet 9. juli 2013 Godt å høre. Frykta et øyeblikk at du lagde vikinger av rester fra kjelleren. Nei, de er nok ikke viking matriale, pluss mesteparten av restene er dekket av BBQ saus, og det er bare klissete.
Tusenpusen Skrevet 9. juli 2013 #5759 Skrevet 9. juli 2013 Bor du på Vestlandet, forresten, siden du har hatt regn i hele dag? Dette med værvasler er litt irriterende, da. Ikke før er vi spådd evig solskinn, så ombestemmer de seg Yo yo! West coast in tha building!, bitches! Du holder til på andre siden av fjellet eller? Og dette med værvarsler kan fort bli meget irriterende har jeg fått inntrykk av. Derfor prøver jeg å høre minst mulig på det, med mindre det skulle være noe vær-avhengig lurende rundt i planene da. Tusenpusen og Poselosen passer jo bra sammen da. Hvem er Poselosen ? En kjekk og stram personlighet der og da eller? Kanskje Poselosen dobbeltnicker. Nai ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå