Eudyptula Skrevet 9. juli 2013 #5762 Skrevet 9. juli 2013 Yo yo! West coast in tha building!, bitches! Du holder til på andre siden av fjellet eller? Jepp, Oslo her (oh no, nå har jeg outa meg selv ) Må bo på riktige sida av fjellet, vettu. Ikke alltid at det hjelper når det gjelder været da, men stort sett er det bedre enn det jeg har erfart på Vestlandet.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #5764 Skrevet 9. juli 2013 Skal jeg skifte nick til Poselos? Vi kan godt øke stakes'ene (og interessen) litt om det skulle ha noe betydning for noen. Jeg kan avsløre så meget at jeg ligger jo på spotify også ! Men om en ikke kjenner artistnavnet mitt eller vet hvem jeg er, så skal en slite hardt å finne den nåla. Synger du?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #5765 Skrevet 9. juli 2013 Get it? Jeg gjorde ikke. Bildet mitt?
Tusenpusen Skrevet 9. juli 2013 #5766 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Jepp, Oslo her (oh no, nå har jeg outa meg selv ) Må bo på riktige sida av fjellet, vettu. Ikke alltid at det hjelper når det gjelder været da, men stort sett er det bedre enn det jeg har erfart på Vestlandet. Hmmm. Hvordan kan du oute deg selv samtidig som du sier du bor på 'riktig' side da? Åh? Har fått inntrykket av at vi har fått en langt bedre sommer enn dere så langt da. Dessuten er det jo ikke å skyve under noen stol at Bergen er langt finere og bedre enn kjipe Oslo. Oslo, byen hvor over halvparten er tilflyttede, fra enten utenlands eller innenlands. Men det er en effektiv by da, så skal man få noe gjort er det mye enklere å gjøre det der. Værmessig, så må du ikke tro så mye på ryktene. Det sies jo at det regner så fryktelig mye i Bergen, men det er egentlig bare noe vi sier til østlendinger slik at de skal holde seg unna. Skal jeg skifte nick til Poselos? Synger du? Er du Poselos? (I tillegg liksom? ) Og jada. Det hender jo. Endret 9. juli 2013 av Tusenpusen
Tusenpusen Skrevet 9. juli 2013 #5767 Skrevet 9. juli 2013 Jeg gjorde ikke. Bildet mitt? Neida, det var ingenting om deg eller bilde ditt. Det var bare en artig liten vri jeg kom på i farten. 1
Eudyptula Skrevet 9. juli 2013 #5768 Skrevet 9. juli 2013 Jeg fryser på føttene. Kanskje disse kunne vært noe? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=756619
Eudyptula Skrevet 9. juli 2013 #5769 Skrevet 9. juli 2013 Hmmm. Hvordan kan du oute deg selv samtidig som du sier du bor på 'riktig' side da? Åh? Har fått inntrykket av at vi har fått en langt bedre sommer enn dere så langt da. Dessuten er det jo ikke å skyve under noen stol at Bergen er langt finere og bedre enn kjipe Oslo. Oslo, byen hvor over halvparten er tilflyttede, fra enten utenlands eller innenlands. Men det er en effektiv by da, så skal man få noe gjort er det mye enklere å gjøre det der. Værmessig, så må du ikke tro så mye på ryktene. Det sies jo at det regner så fryktelig mye i Bergen, men det er egentlig bare noe vi sier til østlendinger slik at de skal holde seg unna. Hehe, jeg skryter av Oslo mest av gammel vane. Bergen er en fin by, selv bergenserne er stort sett til å holde ut
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #5770 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Er du Poselos? (I tillegg liksom? ) Og jada. Det hender jo. Ja, hehe. Hva synger du om da? Er du flink? Legg det ut på youtube Nei, hva skal jeg kalle meg, puselus eller poselos? Endret 9. juli 2013 av Evilposelos
Tusenpusen Skrevet 9. juli 2013 #5771 Skrevet 9. juli 2013 Hehe, jeg skryter av Oslo mest av gammel vane. Bergen er en fin by, selv bergenserne er stort sett til å holde ut Hehe. Selv bergenserne er å holde ut. Ikke værst bare det da, antar jeg. Og man skryter jo som kjent generelt mye av byen sin av en gammel uvane da. Derimot, jeg tror denne stoltheten og patrioismen bunner seg litt i at dette en gang var hovedstaden. Som om tittelen ble flyttet men holdningene forble stort sett de samme. Ja, hehe. Hva synger du om da? Er du flink? Legg det ut på youtube Nei, hva skal jeg kalle meg, puselus eller poselos? Synger om så mye rart egentlig. Alt fra ren og skjær tøys og fanteri til noe mer reflekterte tanker om diverse. Jeg fokuserer ikke så mye på å putte store moralske eller politiske budskap i låtene, men prøver helst å bare ha det moro med det. Men det blir jo noen "seriøse" verk i blant likevel. Om jeg er flink? Selvsagt. Og jeg ligger jo på youtube jeg da. 1
Tusenpusen Skrevet 9. juli 2013 #5772 Skrevet 9. juli 2013 Forøvrig så likte jeg puselus bedre enn poselos. Eller musesus. Muselus kanskje? Hehe. 1
Gjest badeand1 Skrevet 9. juli 2013 #5773 Skrevet 9. juli 2013 Get it? Nah.. Uansett hvilket nick du velger så kommer jeg til å kalle deg Poselosen. 1
Pimp Skrevet 9. juli 2013 #5774 Skrevet 9. juli 2013 Gjør du? Hm. Litt usikker på om jeg vet hvem du er, men du må ikke røpe noe likevel da. Og begynte du med bok 1, eller hoppet du inn i boken der hvor du hoppet ut av serien? Aaaner ikke hvem du er, så bare at du skrev om GoT. Jeg begynte med bok 1, og er veldig glad for det. Leser nok litt for fort da, det er mange cliffhangers gitt...
Tusenpusen Skrevet 9. juli 2013 #5775 Skrevet 9. juli 2013 Nah.. Uansett hvilket nick du velger så kommer jeg til å kalle deg Poselosen. Hvorfor skal du plutselig kalle meg for poselosen etter at du har så lenge kalt Evilposelos for det?
Tusenpusen Skrevet 9. juli 2013 #5776 Skrevet 9. juli 2013 Aaaner ikke hvem du er, så bare at du skrev om GoT. Jeg begynte med bok 1, og er veldig glad for det. Leser nok litt for fort da, det er mange cliffhangers gitt... Betryggende å høre, enn hvor rart nok det må høres ut. Og cliffhangers er det jo nøyaktig for at du ikke skal så lett kunne ligge boken fra deg da. Men er det ikke også litt slik at boken er blitt skrevet slik at en opplever det ut i fra én karakter om gangen, ut i fra hvilke landsby / scenario hendelseløpet befinner seg i? Hoper seg vel fort opp da!
Gjest badeand1 Skrevet 9. juli 2013 #5777 Skrevet 9. juli 2013 Hvorfor skal du plutselig kalle meg for poselosen etter at du har så lenge kalt Evilposelos for det? Er ikke deg jeg prater til Burde skrevet Til poselosen..
Tusenpusen Skrevet 9. juli 2013 #5778 Skrevet 9. juli 2013 Er ikke deg jeg prater til Burde skrevet Til poselosen.. Hehe. Jaaaaaa...? Selvsagt burde du det!
Gjest badeand1 Skrevet 9. juli 2013 #5779 Skrevet 9. juli 2013 Endelig ferdig med det jævla tvbordet. Har tre blemmer på rad i håndflaten. Imorra er det en kommode som står for tur.
Singha Skrevet 9. juli 2013 #5780 Skrevet 9. juli 2013 Endelig ferdig med det jævla tvbordet. Har tre blemmer på rad i håndflaten. Imorra er det en kommode som står for tur. Hvorfor ikke nå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå