Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

eg e hellar isje i bærgen no. mæn troddæ du sa du du bodde i åsanæ no. eg leste fæil. sårry

Seie du da? Så da hadde eg faktisk rett første gongen då. Men ka gjer du i åsane då? Tilflytta, fra nord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hællane! Ke det gåååri?

Gullet ska heeeeem !!

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Seie du da? Så da hadde eg faktisk rett første gongen då. Men ka gjer du i åsane då? Tilflytta, fra nord?

tilflytta? fysj!

eg er ifrå området

Skrevet

tilflytta? fysj!

eg er ifrå området

Åja? Du er i fra området? Da var vi jo noe til felles hvert fall. Men jeg har flyttet litt Nordnes jeg altså.

Skrevet

Åja? Du er i fra området? Da var vi jo noe til felles hvert fall. Men jeg har flyttet litt Nordnes jeg altså.

midt i smørauget du altså?
Skrevet

midt i smørauget du altså?

Tja, det spørs jo hvordan en ser på det gjerne. :)

Jeg liker det her fordi det IKKE er akkurat MIDT i smørauget, men like utenfor liksom. I likhet med Sandviken på en måte. Å bo midt i sentrum kan jeg ikke forestille meg er noe særlig. Og jeg har vært i mange leiligheter rundt om, på både fester og ellers. Også er det ikke så mye bra til salgs heller for uten at det blir helt enorme priser på leilighetene.

Skrevet

Tja, det spørs jo hvordan en ser på det gjerne. :)

Jeg liker det her fordi det IKKE er akkurat MIDT i smørauget, men like utenfor liksom. I likhet med Sandviken på en måte. Å bo midt i sentrum kan jeg ikke forestille meg er noe særlig. Og jeg har vært i mange leiligheter rundt om, på både fester og ellers. Også er det ikke så mye bra til salgs heller for uten at det blir helt enorme priser på leilighetene.

i gangavstand, iallefall! prisane er hinsides!!
Skrevet

i gangavstand, iallefall! prisane er hinsides!!

Og dét, er akkurat slik jeg liker det! :)

Og de er det altså. Men jo mer prisene stiger, jo mer tjener jo en selv på det da.

Hvis man allerede har kommet seg inn på markedet da naturligvis.

Skrevet

for 20 år sidan kosta ein bygård i ditt nærområde 10 mill. nå går dei får 30-40 mill

Skrevet

Såpass. Det har jeg faktisk slettes ikke vanskeligheter for å tro!
Men bygårdene her rommer rundt 50 leiligheter hver, og gjerne mer på de større.
Da blir det fort noen millioner da.

Har jo tenkt litt med tanken om et rekkehus eller lignende da, med 4-5 leiligheter i.
Og gjerne på sikt kanskje 2 - 3 av dem igjen. Da tenker jeg pengene skal rulle av seg selv etterhvert.

Men må jo ha et stor kapital og greier for å ligge seg ut på den slags da.

Skrevet

umogeleg om ein ikkje har ein rik onkel....

Skrevet

tenkt = lekt.

Skrevet

Og hvem har ikke en slik en lur?

Jeg har faktisk en da. Eller min mor har, egentlig. Men alle kaller han onkel. :)
Tørrlagt alkoholiker som er mangemillionær av skipsrederi, og mye rundt i aksjer og obligasjoner.

Har lånt penger av han før, men ikke over en million liksom.

Skrevet

då er du heldig. kanskje han kan læra deg om aksjer så du kan få litt avkastning...

Skrevet

Uhm.. Tja, det er jo én idé det da. Blant en hau med andre.

Skrevet

Og heldig forøvrig? Er ikke noe jeg ville hatt lyst å kalle meg selv.

Har gjerne vokst opp i gode forhold, men har hatt en tendens til å falle mellom hver eneste stol overalt.

Men har jo blitt tålmodig og selvstendig av det, men heldig har jeg ikke vært.

Skrevet

Sorry. Det blir noen ganger litt vræl og svada fra meg så sent på aften.

Det er få ressurser våken fortsatt og de som er holder på å sovne selv.

Forøvrig, det å få sikret seg en heftig aksjeavkastning hadde sannsynligvis bare vært kjekt det, men jeg kan svært lite om aksjer egentlig. Ikke noe særlig grunnleggende heller.

Skrevet

Ønsker fjasetråden folk som ikke er fult så aktive som dere kjendiser? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...