Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Fordi jeg er sår i håndflaten? :laugh: Blemme nr fire er på vei nå. Skal male ferdig bokhylla også. Og jeg som liksom har fri.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du er Mortem! Men det er jo litt morsomt å skru møbler da, man får jo noe igjen for arbeidet :)

Tror jeg skal ta meg en dusj, jeg.

• Liker 1
Skrevet

Hehe. Selv bergenserne er å holde ut. Ikke værst bare det da, antar jeg.

Og man skryter jo som kjent generelt mye av byen sin av en gammel uvane da. Derimot, jeg tror denne stoltheten og patrioismen bunner seg litt i at dette en gang var hovedstaden. Som om tittelen ble flyttet men holdningene forble stort sett de samme. :)

Synger om så mye rart egentlig. Alt fra ren og skjær tøys og fanteri til noe mer reflekterte tanker om diverse. Jeg fokuserer ikke så mye på å putte store moralske eller politiske budskap i låtene, men prøver helst å bare ha det moro med det. Men det blir jo noen "seriøse" verk i blant likevel.

Om jeg er flink? Selvsagt. Og jeg ligger jo på youtube jeg da. :)

Få se? :laugh: :laugh: :laugh:

Forøvrig så likte jeg puselus bedre enn poselos. Eller musesus. Muselus kanskje? Hehe.

:ler: jeg må ha betenkningstid :)

Nah.. :P

Uansett hvilket nick du velger så kommer jeg til å kalle deg Poselosen. :rodmer:

Aww :lillesky:

Skal på båttur i morgen :laugh: Mitt ønske ble oppfylt, jeg elsker å være utpå vannet :):hoppendeglad:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Takktakk! Ja, også er det gøy å se hvor fint det blir og at man klarer å få det til. :jepp:

Jeg burde også ta en dusj men er litt for lat nå.

Poselosen: heldig du er! Kos deg masse. ^^

Endret av Mortem
Skrevet

Betryggende å høre, enn hvor rart nok det må høres ut.

Og cliffhangers er det jo nøyaktig for at du ikke skal så lett kunne ligge boken fra deg da. :)

Men er det ikke også litt slik at boken er blitt skrevet slik at en opplever det ut i fra én karakter om gangen, ut i fra hvilke landsby / scenario hendelseløpet befinner seg i? Hoper seg vel fort opp da!

Jeg er glad i alle GoT fans, bør kanskje begynne å henge i trådene om GoT!

Yupp, den første boka er mest Daenerys, Tyrion, Arya, Ned.

Fra tredje boka er det Jaime også. Da opplever leseren ham på en helt annen måte.

Rart...

Skrevet

Takktakk! Ja, også er det gøy å se hvor fint det blir og at man klarer å få det til. :jepp:

Jeg burde også ta en dusj men er litt for lat nå.

Poselosen: heldig du er! Kos deg masse. ^^

Takk :) Du er flink :) ha på gassmaske om du må skrape gammel maling. Jeg gjorde det uten, leste etterpå at det var kreftremkallende.

Gjest badeand1
Skrevet

Takk :) Du er flink :) ha på gassmaske om du må skrape gammel maling. Jeg gjorde det uten, leste etterpå at det var kreftremkallende.

Huffda. :sjokkert: Jeg bare maler over gammel maling jeg. Malte bokhylla svart for flere år siden, nå vil jeg ha den hvit. :laugh: Fått dilla på hvite møbler i det siste.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Huffda. :sjokkert: Jeg bare maler over gammel maling jeg. Malte bokhylla svart for flere år siden, nå vil jeg ha den hvit. :laugh: Fått dilla på hvite møbler i det siste.

Ertesuppe er mye kulere farge.

Skrevet

Fordi jeg er sår i håndflaten? :laugh: Blemme nr fire er på vei nå. Skal male ferdig bokhylla også. Og jeg som liksom har fri.

Hehe. Det er dette du bruker ferien din på?

Og hvorfor bruker du ikke hansker da, hvis du får fort blemmer? :(

Få se? :laugh: :laugh: :laugh:

Beklager. Jeg har ikke kommet hit for å dele musikken min rundt i disse gater. Og da ville jeg jo ikke ha vært anonym lengre heller. :(

Skrevet

Og hvite møbler kan være kult det. Stuebordet mitt er hvitt. Det som er treverk av det hvert fall. :)

Skrevet

Nå lukter jeg av "cloudberry, beech and lime". Kan noen oversette for meg? Ja, ikke lime da...

Skrevet

Cloudberry er multe i alle fall. Men google? :P

Gjest badeand1
Skrevet

Hehe. Det er dette du bruker ferien din på?

Og hvorfor bruker du ikke hansker da, hvis du får fort blemmer? :(

Jepp, bruker den til å fikse møbler og småting. :P Har nettopp flyttet så er mye å gjøre.

Hansker tenkte jeg faktisk på idag men da var skaden allerede skjedd. :sukk:

Er forresten enig med Poselosen, få se!

Skrevet

Jepp, bruker den til å fikse møbler og småting. :P Har nettopp flyttet så er mye å gjøre.

Småting du liksom. Det hørtes jo ikke ut som er bare-bare når du skader seg selv så mye da.

Og grattis med det nye stedet da! Eller slitan.. kanskje?

Og nei, beklager dere altså. Jeg kommer ikke til å vise noe som vil røpe dette her inne. :fnise:

Denne interessen deres nå, vel - litt ulik muligens,

men dere har den bare fordi jeg ville øke interessen deres for meg. :(

Altså.. siden jeg er så hemmelighetsfull liksom. :rolleyes:

Skrevet

Cloudberry er multe i alle fall. Men google? :P

Takk. Jeg er for lat til å google i dag :P

Skrevet

Nå lukter jeg av "cloudberry, beech and lime". Kan noen oversette for meg? Ja, ikke lime da...

molte, bøk og liten grønn sitrusfrukt :fnise:

Skrevet

Monteringshansker er gull til det aller meste! :D

Ellers liker jeg at vi snakker om Game of Thrones, men har ikke lest så mye som en centimeter av bøkene, så no spoilers!

Skrevet

Det som er farlig med å diskutere nyere populærmedia. Alltid noen som blir spoilet.

Skrevet

molte, bøk og liten grønn sitrusfrukt :fnise:

Åh, takk! Har du googla, eller er du bare god i engelsk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...