Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Makan, er dere våken enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For hvor mange er det fristende for å dra en tur på stranden eller i en park på en dag som dette da?

Ikke jeg hvert fall. Har en del administrativt jeg må gjøre før jeg er ferdig på jobb.

Heldigvis er det ingen som har noen oversikt over når jeg begynner, når jeg er ferdig eller hvor lenge jeg har jobbet, så det gir jo store muligheter for å skrive litt overtid her og der, ettersom hva som passer meg.

Og etter det, planter jeg rævva godt i sofaen. Og det er ingenting noen kan si på det! :)

Skrevet

For hvor mange er det fristende for å dra en tur på stranden eller i en park på en dag som dette da?

Allerede gått en drøy time toppløs i fjellet jeg.

Skrevet

Allerede gått en drøy time toppløs i fjellet jeg.

Ja du. Og selv jobbet jeg kun i bokseren min i dag.

Fikk jo noen rare blikk, men for det meste positive tilbakemeldinger.

Fin tur da?

Skrevet

Den var ok. Fordelen med å dra rett etter jobb er at det er lite andre folk der.

Skrevet

Joda, om en ønsker en tur er det best å ta det tidligst mulig. Hvilket fjell gikk du på forøvrig? ***stakken?

Skrevet

Det er vel det eneste i distriktet jeg ikke har gått noe særlig på. Har hørt at det er noe lureri på toppen da..?

Skrevet

Altså, det er vel det eneste FJELLET i distriktet jeg ikke har gått noe særlig på. Bedre nå?

Skrevet (endret)

Klør på ryggen :( Finnes det klømaskin? Nei :(

Endret av Evilposelos
Skrevet

Er fjasegjengen nede for telling? 283 sider var ikke mye...

Gjest badeand1
Skrevet

Vel, folk sutrer over at vi er her for mye så. :laugh:

Skal sette opp fire jysk-møbler. :sukk:

Gjest Gunfreak
Skrevet

I 22 tiden, slutta i 06.00 tiden. Gikk noe vodka blanda med div, smirnoff ice og jæger.

Tenkte mer på når DU begynnte å DRIKKE!

Trodde du var en uskyldig jente jeg, som satt barnevakt og drømte om babies.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Klør på ryggen :( Finnes det klømaskin? Nei :(

Du har klø pinne, fin en kjøkken sleiv, helt i tre og klø i vei til du blør, sleiva vil trekke inn blodet og sette smak på neste suppe du lager og bruker sleiva.

Er fjasegjengen nede for telling? 283 sider var ikke mye...

Jeg har kiddnappet de fleste av dem, så de er i kjelleren min og der har jeg ikke internett.

Skrevet

Godt å se noen kjente "ansikter" iallfall :ler: Følte meg litt lost etter en laaang KG-pause.

Skrevet
Jeg har kiddnappet de fleste av dem, så de er i kjelleren min og der har jeg ikke internett.

Det var det jeg visste, du er en skummel sak.

Skrevet

Men jeg vil ikke blø, jeg vil bare klø :fnise: Bruker hårbørsten, har allerede 4-5 av dem, så kan bruke en til det.

Hallo MrsTula :)

Skrevet

Men jeg vil ikke blø, jeg vil bare klø :fnise: Bruker hårbørsten, har allerede 4-5 av dem, så kan bruke en til det.

Hallo MrsTula :)

Du er jammen myk hvis du kan klø deg på ryggen med en hårbørste!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Det var det jeg visste, du er en skummel sak.

Og jeg har plass i kjelleren til deg også :lur:

Du er jammen myk hvis du kan klø deg på ryggen med en hårbørste!

Jeg kan klø meg over hele ryggen med henda mine jeg, trenger ikke noe børste eller noe, kan også hånd hilse på meg selv bak min egen rygg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...