Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lower level 1 gjennomført! Det gikk mye bedre enn jeg hadde fryktet. Slitsomt, men jeg synes det gikk bra. Øvelsene hvor man ligger på gulvet og løfter benet var litt vanskelig å få til, synes jeg, men jeg har aldri vært spesielt myk.

Lurer på om noen har telt hvor mange ganger hun sier 'butt' iløpet av videoen :fnise:

Hvor tunge vekter bruker dere når dere tar upper level? Er så heldig å ha fullt spekter fra 1 kg til alt-for-tung.

Endret av Kara W
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser faktisk forskjell på magen etter 4 dager trening på rad i påsken :nigo: for en motivasjon! Nå har jeg handlet inn til sunne mellommåltider (i stedenfor sjokolade), og har veldig lyst til å trene i dag.

Men akkurat nå har jeg alt for vondt i ryggen, så jeg må se an noen timer. Håper det går bedre etter litt middag og avslapping i sofaen.

På jobben skal vi ha konkurranse med skritteller i mai, og da får man jo omregnet annen trening til skritt.. Jeg SKAL ha den premien! :hoppe:

Minn meg på dette innlegget hvis jeg syter og klager senere :fnise:

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooh kan du se resultater allerede? :D GØY! Jeg vil også!

Det er nok litt pga at jeg har trent de siste 4 mnd også da.. Er nok ikke bare takket være butt bible.. Men den bidrar!

Ble overrasket i går da jeg kledde av meg når jeg skulle sove og så meg i speilet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Jeg tok noen bilder av rumpa i påsken og :ler: som jeg kan bruke til sammenligning om 6 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ser lissom ikke hvordan jeg skal få tatt et sånn bilde når jeg ikke har kamerastativ haha. Har ikke så lyst å be noen gjøre det for meg heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg brukte selvutløsern på kameraet mitt og satt det på vasken på badet og stilte meg opp der jeg trodde var lurest... Følte meg skikkelig teit. Ikke likte jeg bildene heller :skratte:

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomført en økt med upper level 1 og lower level 1 denne uka.

Lower level 1 har jeg trent litt til med jevne mellomrom så den går fint, men upper level 1 hadde jeg ikke vært borti før. Planken og den der " fly like å bird" øvelsene var slemme!

Signerer denne, de var skikkelig harde!!!

Lower body, level 1 igjen i kveld - 3. økt med butt bible denne uka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne, de var skikkelig harde!!!

Lower body, level 1 igjen i kveld - 3. økt med butt bible denne uka ;)

Samme her, men jeg er fremdeles støl fra sist gang :( Det har gitt seg litt i dag, men i går kveld var det skikkelig ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke butt bible, men trener med stang og vekter hjemme. Fyyyf som jeg kjente det i dag. Er enda støl fra sist gang igjen. Gleder meg til å få DAT ASS :biggrin: Dere er kjempeflinke alle sammen! Å ta bilder av rumpa var ingen dum idé.

Anonym poster: 2272609eb16cdb47c36900e00416005b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker manualer som er 1kg hver. I dag var restdagen min og jeg trengte det virkelig. Jeg er ganske støl i magen etter siste Upper 1, og jeg hvilte ikke i går heller, det var intens kardio. Kanskje litt feil, for jeg ser at det kommer til å gjøre vondt i morgen. Meeeeen, alt for rumpa mi. :laugh:

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trent lower for 3. Gang nå. Og nå spiser jeg kvelds i stedenfor sjokolade:cottage cheese, vanilje kesam, bringebær, blåbær, valnøtter og solsikkekjerner. Godt og ganske sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

yeah! Ble nettopp ferdig med butt bible level 1 for 3. gang. Kjenner at jeg gjør øvelser mer riktig nå for de svir mer ass!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente det godt i dag ja ;)

Liker så godt at det er en god treningsøkt på kun 21 minutter.

Tok en sneak peak på lower body, level 2 - så temmelig tøff ute, og nesten 34 minutter, så blir nok enda hardere etterhvert ja!

Men vi er flinke da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke alle sammen! Lykke til med skritt-telling Mynona. Dette klarer du

Jeg kjente det ikke så mye rett etter treningen, men etter å ha slappet av en stund kjente jeg det godt når jeg skulle opp trappen! Jeg hadde også avtalt med en venninne å dra på Elixia idag, så nå har jeg løftet vekter i tillegg. I morgen blir en tøff dag når jeg skal ta upper body.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For dere som har forsøkt dette en stund lurer jeg på om dette hjelper på hele kroppen eller hovedsakelig rumpe og lår?

Mitt mål er å stramme opp hele kroppen fra topp til tå og gjerne minke noen cm.

Har også litt ekstra på armer og mage som jeg gjerne vil ha bort å strammet opp.

Sliter også med cellulitter hovedsakelig på mage, runpe og lår :-(

Er dette treningen for meg da?

Som jeg forstår er det to trenings videoer per nivå (overkropp og underkropp) altså 6 videoer til sammen.

Stemmer det?

Lurer også på om dere tror det gjør noe om man tar upper og lower level på samme dag og trene 3 dager i uken (mandag, onsdag, fredag)

Hva tror dere?

Takker for svar og regner med at jeg vil henge meg på her :-)

God helg til dere :-)

Endret av Gelica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er hele kroppen. Jeg merker effekt på rumpe, lår, mage og armer.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upper body level 1 gjennomført. AU! Jeg begynte med 3 kg vekter, men måtte stopp halvveis og gå ned til 2 kg. Dessuten blir lårene bare mer og mer støle for hver gang jeg går opp en trapp. Fortsetter det slik klarer jeg snart ikke å gå lenger. Glad for at imorgen er en hviledag.

Men den største forandringen kom da jeg skulle slenge meg ned på sofaen med te og sjokolade, slik jeg pleier når babyen sover på dagen. Plutselig hadde jeg ikke lyst på junk, men lagde meg to grove knekkebrød med skinke og agurk :sjokkert: Hvor kom det fra, liksom? Jeg har jo aldri brydd meg om å spise sunt før.

4/4: lower level 1

5/4: upper level 1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg nettopp ferdig med andre runde av Upper Level 1 :D Går bra det her folkens! Sliter litt med den "swim like a dolphin" greia, er et eller annet som "knepper" i skuldra mi når jeg utfører den øvelse.... Hmm....

Syns dere er flinke alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...