Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne dagen blir jo bare bedre og bedre. Først våknet jeg ganske opplagt etter å ha sovet godt, så var jeg ferdig på jobb etter bare 8 timer, så fikk jeg en snjo på Jernbanetorget. Så i dag blir det trening altså! Har jo overskudd og altting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er min hviledag før jeg begynner på uke 3, så jeg skal hvile. :P

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen blir jo bare bedre og bedre. Først våknet jeg ganske opplagt etter å ha sovet godt, så var jeg ferdig på jobb etter bare 8 timer, så fikk jeg en snjo på Jernbanetorget. Så i dag blir det trening altså! Har jo overskudd og altting.

Snjo? Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Denne tror jeg skal være treningsmålet mitt

anna_kournikova_perfect_butt-0-0-0x0-400x500-jpeg.jpg

Shit!!

Nei nå ble jeg bare dårlig. Kommer aldri til å få sånn rumpe ;-/

Man må vel trene litt kardio også for å få til det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud hva len god natts søvn kan gjøre med energien. Nå har jeg vært på sats å trent. Og vasket like gjerne kjøkkenet når jeg kom hjem.

Har spist middag, så må vente til den synker så blir det butt bible på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit!!

Nei nå ble jeg bare dårlig. Kommer aldri til å få sånn rumpe ;-/

Man må vel trene litt kardio også for å få til det der?

Det kommer vel an på hvor mye kroppsfett du har. Hvis du er slank holder nok Butt Bible treningen. Likevel anbefaler jeg cardio ettersom det er godt for hjertet og musklene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

upper level 1 gjennomført for 3.gang.

26/3 – jillian michaels

27/3 – lower level 1 butt bible

31/3 – jillian michaels

1/4 – lower level 1 butt bible

2/4 – upper level 1butt bible

4/4/ - lower level 1 butt bible

7/4 – upper level 1 butt bible

8/4 – cardio

9/4 – lower level 1 butt bible

11/4 - upper level 1 butt bible

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens økt ferdig. Er ikke så sterk i armene skjønte jeg.

Er støl i lårene etter igår...

I morgen er det fri eller cardio-trening.

Er det noen som har en god video på cardio å dele?

10/4 - lower level 1 butt bible

11/4 - upper level 1 butt bible

Endret av ceca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nettopp ferdig med level 1 av Butt Bible. Er det noen andre som også føler at den ikke var så intensiv? Jeg forventet litt mer. Jeg er sliten og jeg strevde med å gjøre noen av øvelsene mot slutten, men forventet flere tøffe øvelser :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nettopp ferdig med level 1 av Butt Bible. Er det noen andre som også føler at den ikke var så intensiv? Jeg forventet litt mer. Jeg er sliten og jeg strevde med å gjøre noen av øvelsene mot slutten, men forventet flere tøffe øvelser :/

Det er vel meningen at level 1 skal være noe "alle" kan få til, også de utrente. Så level 2 og 3 blir hardere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel meningen at level 1 skal være noe "alle" kan få til, også de utrente. Så level 2 og 3 blir hardere.

Det vet jeg, men syntes fortsatt at det burde ha vært flere øvelser :) Jeg skal begynne rett på level 2 neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet jeg, men syntes fortsatt at det burde ha vært flere øvelser :) Jeg skal begynne rett på level 2 neste gang!

Personlig er jeg glad for at det ikke var vanskeligere enn det er. Da hadde jeg slitt med å gjennomføre de første øktene, og det ville gitt lite motivasjon til å fullføre resten. Men jeg kan se at en som allerede er i form vil syntes at level 1 er for enkelt.

I dag har jeg gjort lower body level 1 for fjerde og egentlig siste gang, men jeg holder meg nok på level 1 i en uke eller to til. Jeg er litt redd for at level 2 skal bli for vanskelig, jeg syns level 1 er hardt nok :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Det kommer vel an på hvor mye kroppsfett du har. Hvis du er slank holder nok Butt Bible treningen. Likevel anbefaler jeg cardio ettersom det er godt for hjertet og musklene :)

Vet ikke fettprosenten min akkurat men jeg er jo slank. Har det meste av fettet liggende på lårene og hoftene så det er der problemet mitt er:)

Trener styrke annenhver dag derav butt bible lower level 3 pluss mageøvelsene hennes på level 3. Altså ikke hele programmet men deler av dem.

Så det må vel funke om jeg fortsetter sånn til sommern....?

Har deadline den 17aug da er det sydentur; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

I tillegg jogger jeg ca 2 ganger i uka pluss at jeg trener poledancing de gangene jeg har trent styrke. Så der får jeg jo kjørt armene og magen en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det høres ut som du har et bra treningsopplegg jeg håhingå. Ikke at jeg er noen ekspert da, men det må da gi resultater.

Jeg har nå tatt lower level 1 i kveld. Så da har det blitt 2 ganger trening i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er jeg glad for at det ikke var vanskeligere enn det er. Da hadde jeg slitt med å gjennomføre de første øktene, og det ville gitt lite motivasjon til å fullføre resten. Men jeg kan se at en som allerede er i form vil syntes at level 1 er for enkelt.

I dag har jeg gjort lower body level 1 for fjerde og egentlig siste gang, men jeg holder meg nok på level 1 i en uke eller to til. Jeg er litt redd for at level 2 skal bli for vanskelig, jeg syns level 1 er hardt nok :P

Jeg er egentlig ganske utrent. Jeg trente i et par uker før jeg oppdaget the Butt Bible. Jeg tror jeg skal gjøre level 1 og et par runder med squats og lunges :)

Vet ikke fettprosenten min akkurat men jeg er jo slank. Har det meste av fettet liggende på lårene og hoftene så det er der problemet mitt er:)

Trener styrke annenhver dag derav butt bible lower level 3 pluss mageøvelsene hennes på level 3. Altså ikke hele programmet men deler av dem.

Så det må vel funke om jeg fortsetter sånn til sommern....?

Har deadline den 17aug da er det sydentur; )

Det hørtes som du kommer til å bli i bedre form til 17.aug :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var økt nr to ferdig i går.

Jeg tar upper og lower level på samme dag og trener heller annenhver dag.

Synes det fungerer kjempebra :-)

Tirsdag 9/4

Lower Level 1

Upper Level 1

15 minutter elipsetrening

Torsdag 11/4

Lower Level 1

Upper Level 1

15 minutter elipsetrening

Keep up the good work !!!

Endret av Gelica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fadder, i dag var dag 1 med Lower level 2 og fy fadder så vanskelig det er. Jeg svetter som en gris.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...