Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer forsatt på om noen faktisk fikk synlige resultater, av dette?



Anonymous poster hash: c1b1e...337
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vena Cava

Må vel være lov til å være skeptisk, vel?

Han/hun sier jo at han/hun gjerne vil overbevises,

Er jo ditt innlegg som er surt:)

Skulle gjerne svart selv, men har ikke holdt på lenge nok til å fortelle om det ble resultater eller ikke.

Men gjorde dette ifjor, og jeg ble merkbart sterkere rimelig fort!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tro på The Butt Bible, og derfor vil du ha en diskusjon her om effekten? Kan ikke du heller starte en egen tråd vedr. "lette vekter" og effekt, istedenfor å avspore denne tråden?

(Edit: Beklager at jeg svarer "surt". Er bare lei av folk som går inn i treningstråder som er opprettet for å støtte og motivere hverandre, for å legge inn demotiverende innlegg som "jeg har ikke tro på det dere driver på med e.l. " Hva er hensikten?

Oppretter du egen tråd, vil du dessuten mest sannsynlig få svar der).

:klappe:

Jeg har sett før-og-etter-bilder som viser veldig god framgang og resultater. :)

Anonymous poster hash: a8ea6...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Jeg har ikke sagt noe om at det ikke er lov å være skeptisk, men at jeg er lei av at det blir tatt opp i slike tråder der målet er å støtte og oppmuntre. Hvorfor ikke ta det opp i egen tråd? Er det så vanskelig?

Jeg har ikke skrevet at AB sitt innlegg var surt, jeg skrev derimot at "Beklager at jeg svarer "surt". ". Og så forklarte jeg hvorfor.

Forstår fortsatt ikke problemet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...

Juhu! Her skal det strammes opp! :D Begynner i morgen... Kanskje. Får se hvordan natten blir med mini. :)

Noen som blir med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 8 måneder senere...

Sånn.... På'n igjen... Lower level 1, dag 1 gjennomført. Ble skuffende sliten, så tror jeg har gjort noe feil... Menmen, er nok uanset lurt å begynne rolig og få inn teknikken igjen.

Anonymous poster hash: 18cf9...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn.... På'n igjen... Lower level 1, dag 1 gjennomført. Ble skuffende sliten, så tror jeg har gjort noe feil... Menmen, er nok uanset lurt å begynne rolig og få inn teknikken igjen.Anonymous poster hash: 18cf9...c99

Ok, trekker det tilbake. Skulle bøye meg på huk, og datt rett på rompa. Har ingen styrke igjen i bena.

Bra å endelig ha kommet igang nå, for jeg trenger virkelig å bygge litt muskelatur.

Anonymous poster hash: 18cf9...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...