Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:fnise: work That butt!

Er hun like irriterende i Level 2?

Men liten forespørsel... Jeg vet ikke om det er en eller flere ABer i tråden, men jeg kunne gjerne ønske at dere skilte dere fra hverandre med en signatur eller noe sånt så vi vet hvem som er hvem. Kan fortsatt være anonyme, men kanskje en kaller seg ABC og en kaller seg XYZ eller noe i den dur? :)

(Den lange rekka med tall klarer jeg ikke å huske og skille ABer fra hverandre med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er samme AB, som slutter på 41d som skriver ofte :P Følger ikke med så mange andre av de AB i tråden. :P

Anbefaler de som vil slanke seg å ta en InBody måling i begynnelsen, se hvordan ting står til og få noen gode råd fra en spesialist. 2-3 måneder senere kan de ta målingen igjen og se hvordan endret kosthold og trening har påvirket kroppssammensetningen. Da jeg sjekket var det 7 kilo fett jeg må bli kvitt og må få 3 kilo mer muskler for å oppnå idealvekten.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp trent upper level 1. Ifølge den treningsplanen skal jeg nå begynne på level 2 på mandag. Tror jeg blir på level 1 en uke til jeg :) Føler selv at jeg ikke er klar for å gå videre før jeg klarer level 1 uten de største problemene. Hva tenker mine Butt Bible medsøstre? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på byen i går, og etter alt for lite søvn og en slitsom dag grudde jeg meg masse til å trene. Men da jeg endelig fikk tvunget meg til å sette igang gikk det forbausende lett! Jeg er enig i at level 1 kan virke litt lett, men det er bra for motivasjonen å ha noe som alle klarer før man går videre. Jeg tror også det er lurt å føle at man mestrer level 1 før man går videre til level 2

4/4: lower level 1

5/4: upper level 1

8/4: lower level 1

10/4 upper level 1

12/4 lower level 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg vel egentlig ferdig med level 1 jeg også, men som mange andre her så fortsetter jeg der litt til. Men jeg ble glad - jeg får til planken mye bedre nå! Og push upsene også :danse:

Men dere, har noen opplevd det samme som meg? Når jeg skal ta de "omvendte" push upsene, så hender det at jeg strekker en muskel (tror jeg) i en av armene (noen ganger begge) når jeg hjelper til å dytte bena mine opp, og det gjør så inni hel**** vondt!! Skjedd med flere?

26/3 – jillian michaels

27/3 – lower level 1 butt bible

31/3 – jillian michaels

1/4 – lower level 1 butt bible

2/4 – upper level 1butt bible

4/4/ - lower level 1 butt bible

7/4 – upper level 1 butt bible

8/4 – cardio

9/4 – lower level 1 butt bible

11/4 - upper level 1 butt bible

12/4 - upper level 1 butt bible

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da er jeg vel egentlig ferdig med level 1 jeg også, men som mange andre her så fortsetter jeg der litt til. Men jeg ble glad - jeg får til planken mye bedre nå! Og push upsene også :danse:

Men dere, har noen opplevd det samme som meg? Når jeg skal ta de "omvendte" push upsene, så hender det at jeg strekker en muskel (tror jeg) i en av armene (noen ganger begge) når jeg hjelper til å dytte bena mine opp, og det gjør så inni hel**** vondt!! Skjedd med flere?

Omvendte push ups? Mener du sit ups/crunches kanskje? Ellers aner jeg ikke hva du snakker om, men jeg har uansett ikke opplevd plagene du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Jo når jeg ligger på ryggen og pusher meg opp. Haha,neida jeg tuller. Jeg skrev feil! Mente omvendte sit ups! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det går bedre og bedre :) Gleder meg til å måle meg igjen!

26/3 – jillian michaels

27/3 – lower level 1 butt bible

31/3 – jillian michaels

1/4 – lower level 1 butt bible

2/4 – upper level 1butt bible

4/4/ - lower level 1 butt bible

7/4 – upper level 1 butt bible

8/4 – cardio

9/4 – lower level 1 butt bible

11/4 - upper level 1 butt bible

12/4 - upper level 1 butt bible

13/4 - lower level 1 butt bible

Endret av Alfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet igang så godt som jeg hadde tenkt for je har så utrolig slitsomme dager om dagen, men har gjennomført level 2 to ganger, og satser på å komme bedre igang nå som det er noen dager fri fremover.

Til deg over, det er den videoen som er lagt ut i innlegget over ditt :) jeg har byttet på med jillian og butt bible av og på det siste året, og synes absolutt butt bible er det mest effektive, og gir et mye bedre resultat på rumpe, lår og mage enn 30days shred :)

Noen andre som har kommet igang?

Anonym poster: 18cf99e2b25b245e696d483b2b5a3c99

men 30 days shred er ikke rettet mot å stramme lår og rumpe. I følge en AB er Killer buns and thighs en veldig bra workout. Jeg fant videoen på en kinesisk side.

Level 1:

http://v.youku.com/v_show/id_XNDYwMzc3MjQ4.html

Level 2:

http://v.youku.com/v_show/id_XNDYwMzgyODQ0.html

Level 3:

http://v.youku.com/v_show/id_XNDcyODQ0ODgw.html

Anonym poster: d7b4f0e10d5d4fe0c041b1c0cc49e900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp trent upper level 1. Ifølge den treningsplanen skal jeg nå begynne på level 2 på mandag. Tror jeg blir på level 1 en uke til jeg :) Føler selv at jeg ikke er klar for å gå videre før jeg klarer level 1 uten de største problemene. Hva tenker mine Butt Bible medsøstre? :)

Jeg syntes du burde presse deg selv og gå videre. :) Trening handler om å utfordre deg selv!

Anonym poster: d7b4f0e10d5d4fe0c041b1c0cc49e900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes du burde presse deg selv og gå videre. :) Trening handler om å utfordre deg selv!

Anonym poster: d7b4f0e10d5d4fe0c041b1c0cc49e900

Nettopp. Det er det jeg gjør. Jeg utfordrer meg selv med level 2, selv om jeg har vondt både i skuldrene, armene, ryggen og lårene akkurat nå etter 1 dag med lower 2 og 1 dag med upper 2. Heldigvis er det hviledag i morgen.

Man må absolutt utfordre seg selv!

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde Killer buns and thighs treningen i dag og det føltes ikke som musklene mine fikk en ordentlig workout. Med det sagt ble jeg veldig svett, men jeg føler at Butt Bible er litt bedre. Jeg gjorde Butt Bible level 1 på torsdag og jeg kjente at det verket i musklene når jeg gjorde øvelsene. Jillian Michaels trening er mer intens og spesielt bra om man vil gå ned i vekt, men jeg tror jeg skal forholde meg til Butt Bible! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal man gå over til neste level?

Anonym poster: e4bfc885ee1e842d7596c6c1d68256b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ve97is.png

Tusen takk:)

Jeg begynner i morgen!

Anonym poster: e4bfc885ee1e842d7596c6c1d68256b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syntes du burde presse deg selv og gå videre. :) Trening handler om å utfordre deg selv!

Anonym poster: d7b4f0e10d5d4fe0c041b1c0cc49e900

Okay, da begynner jeg på Level 2 på mandag! Er jo sant det du sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med en økt på sats! Har fått kjørt magen i dag. Og det fortjente den etter det kakespisegildet jeg var på på fredag :ler:

Fikk endelig til å ta knebøy med vektstang igjen og. Nå gjorde det ikke vondt i ryggen.

Får ta butt biblen på kvelden. Tror jeg tar en uke til med level 1, siden det har blitt lite trening i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upper level 1 fullført for 3. gang. I dag fikk jeg til den hvor man bøyer seg fremover og tar armene rett ut til siden :jepp: Prøver ellers å motstå fristelsen for å måle meg selv så lenge som mulig. Jeg skal ihvertfall ikke gjøre det før jeg er helt ferdig med level 1.

Velkommen til alle nye!

4/4: lower level 1

5/4: upper level 1

8/4: lower level 1

10/4 upper level 1

12/4 lower level 1

14/4 upper level 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...