Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ååh, tusen tuusen takk! Gjør skikkelig mye med motivasjonen når man får litt skryt altså :)

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferdig med lower level 2, begynte på uke 4 i dag. Dette er første gang jeg har hatt lyst til å stoppe midt i videoen :( Syns det var hel forj****g i dag, hadde mest lyst til å be Pauline om å dra et visst sted! Men jeg fullførte og gruer meg til Upper i morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter en hel uke med "fri" pga mye besøk og lesing har jeg ikke fått gjort det jeg skulle være flink til. Fortsetter på level 1 denne uken og begynner på level 2 neste mandag.

Målte meg for se om friuken hadde noe effekt. 1 cm større rumpe, og en halv cm ekstra på lårene. Det viser bare at butt bible har effekt da - og man merker det for når man ikke trener jevnt! Men midjen min har gått inn en halv cm på denne uka.. kanskje magen liker fri? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde liksom at jeg hadde kommet litt i form etter level 1, men første dag på level 2 i går har jammen satt sine spor. Blir mer og mer støl :ler:

Rart egentlig, for jeg synes ikke level 2 var noe særlig tung når jeg holdt på. Men det viser vel kanskje tydelig at det er viktig å endre øvelser etter en stund. Skal jeg tenke på neste gang jeg er på sats. Har jo min rutine der.. Kanskje jeg skal prøve å bytte på litt på øvelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg formelt ferdig med øktene i uke 4. Men jeg holder meg på level 2 i en uke til, for jeg klarer ikke alle de armhevingene ennå. Blir helt slått ut etter 80% av dem.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sååå støl etter upper lvl 2 som jeg gjorde på søndag! I dag gjorde jeg lower lvl 2 for andre gang, og følte jeg klarte den hvor man ligger på siden og løfter beinet opp mye bedre i dag :) Merker som regel litt bedring mellom hver gang - det er gøy!

4/4: Lower lvl 1

5/4: Upper lvl 1

8/4: Lower lvl 1

10/4: Upper lvl 1

13/4: Lower og upper lvl 1

16/4: Lower og upper lvl 1

18/4: Lower lvl 2

21/4: Upper lvl 2

23/4: Lower lvl 2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se at så mange har kommet seg på level 2!

Jeg var på ferie forrige uke, så da ble det null trening, men i dag tok jeg både upper og lower body. Jeg foretrekker egentlig å gjøre begge på samme dag, særlig nå som eksamensperioden er i gang og det varierer veldig hvilke dager jeg har tid og overskudd.

Men bare det at jeg syns det er helt greit å ta begge to på samme dag (det er tungt, men ikke uoverkommelig) viser at jeg begynner å bli klar for level 2. Tar kanskje en dag eller to til med level 1, men så bytter jeg. Jeg gruer meg litt, men er spent også.

Og jeg kommer nok til å legge ut før/etter-bilder når jeg er ferdig (hvis jeg ser noe forskjell da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg startet uken skikkelig igjen, med lower og upper level 1. Det var litt tyngre nå enn sist siden jeg har hatt en uke fri. Hold det så jevnt som mulig jenter! Det er så kjedelig å føle at man begynner på nytt igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med endringene på kroppen min etter 4 uker med programmet. Lår, mage og rumpe har blitt strammere, men jeg ville også ha dem litt mindre i størrelse. :( Jeg har mistet noen cm, men har fått muskler istedet så forskjellen er ikke så stor som jeg kunne tenke meg.

Nå spiser jeg omtrent 1300 kcal per dag når jeg forbrenner 1200 i hvile. Sammen med treningen burde jeg miste vekt eller? Må jeg kutte enda mer i kaloriinntak?

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde upper level 2 for første gang i går, og var så sliten i armene at jeg rett og slett ikke orket å skrive om det! Alle de push-upene var langt mer enn jeg klarte, og jeg måtte stoppe og gå ned i vekter på flere av øvelsene, men mageøvelsene på slutten synes jeg at jeg klarte rimelig bra. Jeg synes ikke jeg ser så mye forskjell hvis jeg bare står og slapper av, men strammer jeg musklene i rumpen begynner den å se ganske bra, og jeg kjenner harde muskler under fettet :jepp:

4/4: lower level 1

5/4: upper level 1

8/4: lower level 1

10/4 upper level 1

12/4 lower level 1

14/4 upper level 1

15/4: lower level 1

16/4: upper level 1

20/4: lowerl level 2

23/4 upper level 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med endringene på kroppen min etter 4 uker med programmet. Lår, mage og rumpe har blitt strammere, men jeg ville også ha dem litt mindre i størrelse. :( Jeg har mistet noen cm, men har fått muskler istedet så forskjellen er ikke så stor som jeg kunne tenke meg.

Nå spiser jeg omtrent 1300 kcal per dag når jeg forbrenner 1200 i hvile. Sammen med treningen burde jeg miste vekt eller? Må jeg kutte enda mer i kaloriinntak?

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Husk at du ikke går ned kjempemasse på 4 uker da.. Det er ikke så lett å se forskjell. Og om jeg ikke husker feil så var det du som la ut bilder? Da er du jo slank og er hvertfall vanskelig å se forskjell. 1300 kcal er veldig lite når man trener og. Jeg er ingen ekspert, men kanskje det rett og slett er for lite? Slik at kroppen går på sparebluss?

Trener du kardio også da? Eller bare butt bible?

Tror du bare må smøre deg med tålmodighet.

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du ikke går ned kjempemasse på 4 uker da.. Det er ikke så lett å se forskjell. Og om jeg ikke husker feil så var det du som la ut bilder? Da er du jo slank og er hvertfall vanskelig å se forskjell. 1300 kcal er veldig lite når man trener og. Jeg er ingen ekspert, men kanskje det rett og slett er for lite? Slik at kroppen går på sparebluss?

Trener du kardio også da? Eller bare butt bible?

Tror du bare må smøre deg med tålmodighet.

Det var jeg som la ut bilder:) Ikke den andre anonymbrukeren over.

Men du har helt rett i det med at det kan bli for lite (kommer helt ann på hvor mye hun veier.)

Jeg trener ihvertfall kardio i tillegg, men holder meg nå til de dagene jeg trener overkropp, med mindre jeg gjør det tidlig på morgenen. Og det har hjulpet utrolig mye på vektnedgangen. Men mat må man få i seg for å bygge muskler... Spiste myye mindre når jeg kun trente kardio, nå har jeg måtte trappe opp litt igjen for at det i det hele tatt skal bli resultater av styrken. :)

Anonym poster: 3614dc44058e86a0ff159dcad25c1861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at du ikke går ned kjempemasse på 4 uker da.. Det er ikke så lett å se forskjell. Og om jeg ikke husker feil så var det du som la ut bilder? Da er du jo slank og er hvertfall vanskelig å se forskjell. 1300 kcal er veldig lite når man trener og. Jeg er ingen ekspert, men kanskje det rett og slett er for lite? Slik at kroppen går på sparebluss?

Trener du kardio også da? Eller bare butt bible?

Tror du bare må smøre deg med tålmodighet.

Nei, det var ikke jeg som la ut bilder. Jeg veier 62 akkurat nå som er omtrent 8kg mer enn min vanlig vekt (her snakker jeg vekt gjennom årene) og vil gjerne miste minst 6 av de 8kg. 168cm høyde. De ekstra kiloene er på rumpa, lårene og magen. Dagene som er hvile eller kardio kjører jeg kardio og hviler bare dagene som er merket hvile. Jeg har fått det sjekket at jeg forbrenner 1200 i hvile, så jeg tenkte at 1300 ville vært greit med treningen jeg har. Mister ikke vekt uansett. Vet ikke hva jeg gjør feil eller kanskje er det bare vanskelig for meg å miste vekt med mindre jeg sulter.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tatt lower level 2 igjen. 2.gangen. Men jeg måtte hoppe over noen av øvelsene for jeg fikk så vondt i knærne.

Har tidligere hatt problemer med knærne, så jeg tør ikke gjøre noe som gjør vondt. Jeg jogget på tredemølla på søndag, så det kan ha vært triggern. Så jeg tok bare disse knebøy-greiene (plie?) en gang, og slalombøye-greia to ganger. Så litt amputert ble treningen da. Men tok planken for magen i steden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett på lower level 3 videoen og ærlig talt tror jeg ikke at jeg kommer til å klare dette. :sjokkert: Men om 7 dager må jeg begynne med level 3, så ... la oss håpe jeg klarer minst halvparten av øktene.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg satte på videoen for lower level 2 igår, men måte bare gi opp fordi det gjorde for vondt :flau: Men i kveld skal jeg ta den, om jeg så bare klarer halvparten av øvelsene!

Level 3 hørtes skummel ut. Glad jeg skal være på level 2 en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overbelastet ryggen min sist gang jeg trente, og har derfor hatt vondt i ryggen hele uka (den tåler ikke så veldig mye...) Så jeg har kun trent én gang denne uka :/ Kjipt, for jeg følte jeg var så godt i gang! Håper kroppen er klar for lvl 2 igjen neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte på videoen for lower level 2 igår, men måte bare gi opp fordi det gjorde for vondt :flau: Men i kveld skal jeg ta den, om jeg så bare klarer halvparten av øvelsene!

Level 3 hørtes skummel ut. Glad jeg skal være på level 2 en stund til.

Vet du hva, det blir bedre. Bare stå på, selv om det gjør vondt. I dag skulle jeg kjøre lower level 3 for første gang, men jeg holder med på level 2 i en uke til, så i dag klarte jeg faktisk alle de øktene fra lower level 2 og gjorde dem veldig ordentlig. Forrige uke måtte jeg slutte 10 sek før hun sier 3, 2, 1 på en del av øvelsene, men nå klarte jeg alt.

Men for en fin rumpe jeg har fått! :biggrin: Jeg er veldig, veldig fornøyd at jeg begynte med programmet og ikke ga opp da det var vanskelig. Det er en del til for at jeg ser idealrumpa på baksiden min, men forskjellen mellom for 4 uker siden og nå er veldig, veldig synlig. Lårene har også blitt strammere, magen har mistet 10 cm allerede på sin bredeste, midjen har mistet 2cm. Alt dette i bare 1 mnd og uten å sulte, men å spise sunt og litt over hvileforbrenningen min.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gjorde jeg lower + upper level 1 for det som egentlig skulle vært siste gang... men fy så tungt det var! Eller, noen av øvelsene har blitt litt for enkle for meg, mens andre klarer jeg rett og slett ikke å gjøre ordentlig. Hovedsaklig den "fly like a bird"-greia hvor du løfter vekter ut til sidene sliter jeg veldig med. Jeg klarer ikke å løfte armene helt opp som hun gjør på videoen, og mot slutten er det så vidt jeg får bevega de i det hele tatt. Og selv om jeg gjør armhevinger på knærne skjelver jeg så mye på slutten at det er akkurat så vidt det går.

Jeg vet ikke om det er lurt å gå videre til level 2 når jeg ikke mestrer alle øvelsene på level 1 en gang :/ Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...