Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I'm in!!

Har trent litt rumpe/lår på treningssentrert siden nyttår og har sett resultater, men det er ikke så mange øvelser. Så jeg slenger meg på Level 1 her og tar de nå jeg kommer hjem fra trening :jepp: Starter i morgen! Og kommer til å bli støl - for nå har jeg ikke hatt tid og mulighet til å trene på nesten 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vena Cava

Hehe, god til å pushe da ihvertfall.. :P Tenkte 4 ganger, prøve å følge den planen som de har laget, annen hver lower body og upper body, pluss 3 dager cardio/pause.

Jeg trener annenhver dag butt bible. Men tar ikke hele greia, kun hip thrust (eller hva de nå heter....) og magerundene.

Det er fordi jeg trener pole dancing etter hver økt så jeg får mer enn nok styrketrening gratis derfra.

Men har testet butt bible før, og det funket.

Så nå skal jeg også ha fin rumpe til sommeren....... Skal til syden den 17.aug så da får vi satse på at jeg bruker tida godt ;)

Lykke til, alle dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D har du vel samme utgangspunkt som meg :)

Videoen har 3 levels, der 3 er TEMMELIG tungt. Ikke gå rett på det, det gjorde jeg, og kasta opp halveis, det var så tungt.

Jeg gjorde den videoen 3-4 ganger i uka og etter 1 måned så jeg klare resultater, etter 3 måneder hadde jeg virkelig flott ræv, og etter 5 måneder er det smashing, om jeg får skryte av meg selv!

Søker du på Jillian Michaels på piratebay så finner du en side med hennes videoer, killer buns and thighs ligger der også, anbefales virkelig. :) :)

Anonym poster: 0c3ce40a0d82a33bc229ebe91308f23d

Oh, nå er jeg veldig giret på å begynne å trene. Hvor lenge brukte du på hver level? I alt er det jo 3....

Anonym poster: d7b4f0e10d5d4fe0c041b1c0cc49e900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, nå er jeg veldig giret på å begynne å trene. Hvor lenge brukte du på hver level? I alt er det jo 3....

Anonym poster: d7b4f0e10d5d4fe0c041b1c0cc49e900

Hver level varer 30-45min med rimelig bra press på rumpe og lår, men også øvelser som gjør at man må bruke overkroppen og, lykke til, garanterte resultater ;)

Anonym poster: b584155b28c2dd23a6e7afe760d4ebac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, nå er jeg veldig giret på å begynne å trene. Hvor lenge brukte du på hver level? I alt er det jo 3....

Anonym poster: d7b4f0e10d5d4fe0c041b1c0cc49e900

Ikke meg du spør, men kan svare jeg også. Jeg flyttet meg oppover i level når jeg kunne fullføre level 1 på vanskelig uten å daue feks. Fordi det er tungt helt fra start, men på det tredje er det virkelig tungt. Og du kan fort gjøre det enda verre med å legge til litt vekter. Dette er en video jeg ofte trener til, og uansett hvor god formen er så et dette noe som får en til å svette godt. :)

Anonym poster: b584155b28c2dd23a6e7afe760d4ebac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver level varer 30-45min med rimelig bra press på rumpe og lår, men også øvelser som gjør at man må bruke overkroppen og, lykke til, garanterte resultater ;)

Anonym poster: b584155b28c2dd23a6e7afe760d4ebac

takk :) Jeg mente hvor mange uker brukte du på hver level? :)

Anonym poster: d7b4f0e10d5d4fe0c041b1c0cc49e900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke meg du spør, men kan svare jeg også. Jeg flyttet meg oppover i level når jeg kunne fullføre level 1 på vanskelig uten å daue feks. Fordi det er tungt helt fra start, men på det tredje er det virkelig tungt. Og du kan fort gjøre det enda verre med å legge til litt vekter. Dette er en video jeg ofte trener til, og uansett hvor god formen er så et dette noe som får en til å svette godt. :)

Anonym poster: b584155b28c2dd23a6e7afe760d4ebac

Ja, det hørtes best ut. Det skal jeg gjøre. Gleder meg og gruer meg til økten i morgen :)

Anonym poster: d7b4f0e10d5d4fe0c041b1c0cc49e900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hørtes best ut. Det skal jeg gjøre. Gleder meg og gruer meg til økten i morgen :)

Anonym poster: d7b4f0e10d5d4fe0c041b1c0cc49e900

Fortell gjerne hva du syns :)

Anonym poster: b584155b28c2dd23a6e7afe760d4ebac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Rumpa mi er deprimerende flat og ikke-eksisterende.

Skal prøve å få gjort det hver kveld. :jepp:

Min rumpe er alt for eksisterende, så ikke klag. :fnise: Jeg begynner fra mandag!

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Min rumpe er alt for eksisterende, så ikke klag. :fnise: Jeg begynner fra mandag!

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

:fnise: Vil heller ha masse rumpe enn ikke noe. :D Jeg skal ta min første økt etterpå, like før jeg skal legge meg. Gjøre det til en rutine hver kveld. :jepp:

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Vil heller ha masse rumpe enn ikke noe. :D Jeg skal ta min første økt etterpå, like før jeg skal legge meg. Gjøre det til en rutine hver kveld. :jepp:

Jeg tenker å gjøre de etter frokost. Er det lurt eller skal jeg gjøre det før måltid?

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg tenker å gjøre de etter frokost. Er det lurt eller skal jeg gjøre det før måltid?

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Det har jeg ikke peiling på. Men de fleste trener jo etter frokost har jeg fått inntrykk av. Gjør det du syns er best du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funker denne dvd-en dersom man er i god form i utgangspunktet?

Det er jo bare å råeste en runde, så merker du det raskt :)

Anbefaler da å begynne rett på nivå 2 :)

Før øvrig kult at så mange blr med... Jeg har måtte utsette oppstarten litt pga spontan flytting i påsken, men så snart jeg er ferdig med det så er jeg i gang!

Tråden har blitt motiverende, det er supert :D

-ts

Anonym poster: 18cf99e2b25b245e696d483b2b5a3c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker å gjøre de etter frokost. Er det lurt eller skal jeg gjøre det før måltid?

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Ikke spis tung frokost, du kan bli dårlig. :) jeg spiser kanskje en banan eller noe, trener ofte på tom mage, det fungerer best for meg, det som ikke funker er å spise mye, prøvde det en gang og trodde magen skulle rive ut av buken...

Anonym poster: b584155b28c2dd23a6e7afe760d4ebac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når man slanker seg, hva er det man mister egentlig?

Først er det litt vann og hva er det som kommer etter? Fett eller muskler? Er det slik at man blir kvitt fettmassene først og musklene senere eller omvendt? Kanskje begge to samtidig?

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du reduserer fettet og øker muskelmassen når du slanket deg og trener. Ved kun slanking får du ingen muskler, men mindre fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du reduserer fettet og øker muskelmassen når du slanket deg og trener. Ved kun slanking får du ingen muskler, men mindre fett.

Takk. Fins det Belly Bible for å bli kvitt magefett? :laugh:

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Funker denne dvd-en dersom man er i god form i utgangspunktet?

Level 3 funket hvertfall bra for meg i sommer, da jeg måtte trene hjemme, grei erstatning for vanlig styrketrening hvis du har tunge manualer (jeg brukte 10 og 20 kg).

Også en grei introduksjon til styrketrening. Men øk vekten på manualene etterhvert, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...