Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ferdig med buttbible for andre gang.

Cracking the nuts!

Tar sikte på å ta lower body annenhver dag. Upperbody dropper jeg. Følger treningsprogrammet på sats utenom. Får håpe jeg klarer å gjennomfør og.

Tapte du noen kiloer etter at du ble ferdig første gang? Var det noen merkbare effekter på kroppen din og hvor?

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, nei, mente bare at jeg har utført 2 økter ;) litt klønete formulert av meg. Får skylde på at jeg var så sliten etter trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nei, mente bare at jeg har utført 2 økter ;) litt klønete formulert av meg. Får skylde på at jeg var så sliten etter trening.

Greit nok. :) Jeg vil gjerne høre fra folk som har fullført alle 6 uker og har noe å si om resultatet. :) Jeg vet at det hører spesielt kosthold til, men det er sikker info man får hvis man kjøper DVD-ene. Jeg vil uansett satse på færre kalorier enn vanlig de 6 ukene.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Det er dumt av dere å droppe upper body. Programmet blir tungt etterhvert, og det er ingenting positivt med å ha en sterk underkropp og en svak, utrent overkropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dumt av dere å droppe upper body. Programmet blir tungt etterhvert, og det er ingenting positivt med å ha en sterk underkropp og en svak, utrent overkropp!

Jeg trener overkroppen (og underkroppen) på sats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok. :) Jeg vil gjerne høre fra folk som har fullført alle 6 uker og har noe å si om resultatet. :) Jeg vet at det hører spesielt kosthold til, men det er sikker info man får hvis man kjøper DVD-ene. Jeg vil uansett satse på færre kalorier enn vanlig de 6 ukene.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

Hei, har ikke fullført dette, så på treningen og det er mye lettere enn den jillian michaels lår og rumpe dvd'en som er nevnt her. Den ga meg stor suksess, jeg gikk ned i vekt og fikk stramme lår og rumpe. Jeg sluttet ikke å bruke den, jeg startet med 2gabger i uka og fikk så gangsperre at jeg lå i fosterstilling om natta, utrent ja :P så økte jeg til 4 ganger, det er anbefalt med 3-4 ganger i uka, holdt på ca 5-6 uker før de skikkelig bra resultatene kom. Tviler ikke på at man får fin rumpe av dette også, men jeg synes den dvd'en jeg fulgte var veldig bra også, så jeg anbefaler den. Bruker den fortsatt for å holde kroppen i fin sjakk, og sen er super :)

Anonym poster: b584155b28c2dd23a6e7afe760d4ebac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, har ikke fullført dette, så på treningen og det er mye lettere enn den jillian michaels lår og rumpe dvd'en som er nevnt her. Den ga meg stor suksess, jeg gikk ned i vekt og fikk stramme lår og rumpe. Jeg sluttet ikke å bruke den, jeg startet med 2gabger i uka og fikk så gangsperre at jeg lå i fosterstilling om natta, utrent ja :P så økte jeg til 4 ganger, det er anbefalt med 3-4 ganger i uka, holdt på ca 5-6 uker før de skikkelig bra resultatene kom. Tviler ikke på at man får fin rumpe av dette også, men jeg synes den dvd'en jeg fulgte var veldig bra også, så jeg anbefaler den. Bruker den fortsatt for å holde kroppen i fin sjakk, og sen er super :)

Anonym poster: b584155b28c2dd23a6e7afe760d4ebac

Har du sjekket level 3? Du hadde ikke klart å fullføre den engang om du hadde vært utrent!

Synes ellers du heller kan starte din egen tråd, dette er en motivasjon og støttetåd for de som ønsker å gjennomføre programmet :)

Anonym poster: 18cf99e2b25b245e696d483b2b5a3c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket level 3? Du hadde ikke klart å fullføre den engang om du hadde vært utrent!

Synes ellers du heller kan starte din egen tråd, dette er en motivasjon og støttetåd for de som ønsker å gjennomføre programmet :)

Anonym poster: 18cf99e2b25b245e696d483b2b5a3c99

Det har jeg. :) sorry, var ikke meninga.

Anonym poster: b584155b28c2dd23a6e7afe760d4ebac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så støl og vet ikke om jeg klarer en ny økt imorgen har så vondt i lårene ikke så vondt i rompa da betyr det at jeg trener feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det betyr vel heller at du har trent muskler du ikke pleier å trene, som er bra, men kanskje du bør fokusere mer på å tøye ut etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det betyr vel heller at du har trent muskler du ikke pleier å trene, som er bra, men kanskje du bør fokusere mer på å tøye ut etterpå?

jeg var ikke støl i rompa da hahah:P jeg tøyetgodt ut,men trener jo aldri så ikke rart.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er første gang på lenge du har trent så har du vel svaret der. Se an hvordan du er i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var ikke støl i rompa da hahah:P jeg tøyetgodt ut,men trener jo aldri så ikke rart.

Jeg var også mer støl i lårene enn rumpa, fordi jeg gjorde det litt feil. Husk to squeeze the butt! Det må du gjøre hele tiden og det visste jeg ikke. I dag var det dag 4 for meg og rumpa mi er mer støl enn dag 1, men jeg gjorde det riktig denne gangen. Så uansett om du gjør upper eller lower, squeeze the butt hele tiden. Tenk på at du må på do og bæsje akkurat nå, men du kan ikke og må holde. Så gjør det samme! :)

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var støl i låra etter første gangen, men trente likevel gang nr to. Så i dag er jeg ikke støl. Det tok bort stølheten jeg hadde i går å trene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også mer støl i lårene enn rumpa, fordi jeg gjorde det litt feil. Husk to squeeze the butt! Det må du gjøre hele tiden og det visste jeg ikke. I dag var det dag 4 for meg og rumpa mi er mer støl enn dag 1, men jeg gjorde det riktig denne gangen. Så uansett om du gjør upper eller lower, squeeze the butt hele tiden. Tenk på at du må på do og bæsje akkurat nå, men du kan ikke og må holde. Så gjør det samme! :)

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

hahahaha takk :) skal gjøre det bedre neste gang da hahaha.squeeze:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hahahaha takk :) skal gjøre det bedre neste gang da hahaha.squeeze:)

Du husker at hun sier ofte crack a nut with the butt. Det betyr at du må trekke sammen rumpaballene og slappe dem av, trekke dem sammen og slappe dem av, hele tiden. Dette ble jeg fortalt av en som har lest det i et lukket forum om Butt Bible et sted. Så nå er jeg på jakt etter forummet.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom over denne tråden idag - og nå har jeg slengt meg i sofaen etter første runde med lower body, But Bible level 1 ;)

Tungt var det gitt, men digg nå etterpå.

I morra blir det overkropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på! Det er overkropp for meg og i morgen. Dag 5 :)

Hva gjør dere på hvile/kardio dagene? Jeg gjør en 15-minutters intensiv kardio.

Anonym poster: f4d88a9417365ef54cc1ae244fcda41d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant denne tråden og ble brått inspirert, så da ble det trening på meg, midt på natta og greier :fnise: Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om rumpa mi, syns den er helt grei som det er, men jeg har lyst til å komme i gang med litt styrketrening igjen, så tenkte dette var et bra sted å starte.

Jeg prøvde å gjøre både upper og lower body i kveld, men ga opp midt i upper body fordi jeg var sliten og skjalv så mye. Men så innså jeg at det ikke var meningen å gjøre begge på samme dag uansett, så like greit.

Skal ta bilder og mål i morgen også! Hurra :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...