Gå til innhold

"Jostein Bever" kommer til Norge igjen

Fremhevede innlegg

Gjest TJ Oshie
Skrevet (endret)

Han tar sikkert diverse dopingmidler, fordi ingen ser sånn ut naturlig.

Haha, må være det dummeste jeg har lest noensinne. Fyren har knapt en muskel på kroppen, han er bare tynn. "Alle" gutter ser likedan ut hvis du fjerner fettet. Guttens fysikk er av type som løfter 60kg i markløft og 40kg i benk...

Driver med fitness og trener endel med konkurrerende byggere, så veit hva jeg snakker om :)

Endret av TJ Oshie
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har nok alltid vært sånn, men det er litt annerledes nå om dagen fordi folk har mer penger til å dra på konsert, og media og internett er jo større nå enn det var før, og påvirker folk enda mer...

Jeg husker da jeg gikk på barneskolen så elska jo alle spice girls. Husker da det var kinovisninger av filmen deres, folk kjøpte billett og satt i trappa fordi det ikke var fler seter igjen. Selv satt jeg helt foran på gulvet :P Butikkene var fulle av spice girls ting, og alle hadde sånne spice girls bilder :P

Jeg var for ung til å dra på konsert, men jeg kan tro at det nok var mange ungdommer som dro dit.

Er ikke sånn at jeg ikke syns det er LITT irriterende med hyteriske ungdommer, men vi har vel alle oppført oss merkelig og gjort mye rart og hatt lignende følelser før i tida selv. Det går nok over. Det er bare en ny del av livet som vi bare må godta. Ting kan forandre seg på "merkelige" måter... :P

• Liker 2
Skrevet

Det har nok alltid vært sånn, men det er litt annerledes nå om dagen fordi folk har mer penger til å dra på konsert, og media og internett er jo større nå enn det var før, og påvirker folk enda mer...

Jeg husker da jeg gikk på barneskolen så elska jo alle spice girls. Husker da det var kinovisninger av filmen deres, folk kjøpte billett og satt i trappa fordi det ikke var fler seter igjen. Selv satt jeg helt foran på gulvet :P Butikkene var fulle av spice girls ting, og alle hadde sånne spice girls bilder :P

Haha, husker noen av jentene i klassen min dannet egen Spice Girls-gruppe, en var Geri, en var Emma, osv... og jeg fikk ikke være med så derfor valgte jeg å boikotte hele Spice Girls som "hevn"...

Skrevet

Som sagt, sixpacken (ush, så harry) skyldes noen av de samme tablettene som Breivik tok. Ingen normale 15 år gamle gutter har naturlig en mage- og pupperegion som ser sånn ut. Ser ut som han har en viss brystutvikling, en annen typisk effekt av de pillene han tar. Tipper han også er dynket i sminke, og at sixpacken tildels kan være påmalt. Det blir jo helt latterlig kontrast med den harry-macho overkroppen som han går rundt naken og viser frem og bevertrynet hans som ganske riktig minner om en blanding av en bever (det konstant overraskede uttrykket skyldes nok beverblodet) og en 12 år gammel beverjente.

justin-bieber-joustin-beaver-400x300.jpg

JUSTIN-BIEBER-BEAVER1.jpg

bieber-beaver.jpg

Hahaha, 15 ? Følg med litt a, han er 19 år ( født 1994 )

Og hvordan i all verden skulle du vite om disse tablettene ? Lest på se og hør eller tmz ? Sjekk fakta før du skriver

Skrevet

Han ser ut som en blanding av en homofil bever og en baby i ansiktet, og lyser selvsentrerthet, grunnhet og manglende intelligens, og amerikansk kunnskapsløshet lang vei. Og hvem faen går rundt toppløs offentlig? Påtrengende og ekkelt. Han tar sikkert diverse dopingmidler, fordi ingen ser sånn ut naturlig.

Han er i grunnen en drittunge. Hvem faen er han egentlig? Hvorfor er han kjent, bortsett fra det at han visstnok er kjent og skal få de sløveste kvivene blant 12-åringer til å hyle av en eller annen uforståelig grunn? Han har såvidt jeg vet aldri gjort noe som helst for å bli kjent. Han er bare en posør, en slags 12 år gammel versjon av Ari Behn.

Jævla idiot.

Nå er jeg drittlei av at dere, voksne folk, bruker homofil som et skjeldsord. Er det så forbanna viktig å kritisere utseende hans kan dere i alle fall si feminin.

Makan til respektløshet

• Liker 3
Skrevet

Hahaha, 15 ? Følg med litt a, han er 19 år ( født 1994 )

Og hvordan i all verden skulle du vite om disse tablettene ? Lest på se og hør eller tmz ? Sjekk fakta før du skriver

Siden når får barneskoleelever (født i 1998) være på internett?

Skrevet

Siden når gikk 15-åringer i barneskolen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De kan være så mye fans de bare vil for min del, men det går ann å oppføre seg som folk for det! Å stå opp på taket på biler og tråkke hverandre ned er jo helt forferdelig! Så mye de konsertene koster i sikkerhet tør jeg ikke å tenke på engang.

Anonym poster: 1d92276b7e37817c74be4ec51eab02ef

• Liker 1
Skrevet

Tja, jeg visste ikke at 9 klasse var barneskolen men... :fnise:

Gjest TJ Oshie
Skrevet (endret)

Nesten det samme.

:)

Endret av TJ Oshie
Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg forstår heller ikke greia ed ham, men sånn er det jo bare. Ungjenter er ofte hysteriske etter tenåringsidoler. La dem nå ha den gleden, og slå av radioen når du hører ham ;)

• Liker 2
Skrevet

Nesten det samme.

:)

Mye kan skje på to år

• Liker 1
Skrevet
Han er ikke unik rent musikalsk på noen som helst måter, annet et hans utseende og ustråling er nok til å vippe ungjentene av pinnen.

Vokser det opp en hel generasjon lesbiske? :)

Skrevet (endret)
I jøssenavn, alt dere klarer å lire av dere! Greit nok at dere ikke liker musikken hans, men hvor kommer dette hatet fra?

Tja, Bieber overload? Folk begynner å bli lei av maset?

Det er jo samme greia med andre saker som kverner og går i media hele tiden. Ikke rart enkelte blir drittlei.

Endret av jabx
  • Liker 1
Skrevet

At du ikke liker han gjør meg ingen verdens ting. Jeg brukte bare Beatles som et eksempel for en stor gruppe som var før i tiden. Mener du at han ikke har betydd noe for musikkhistorien? Så vidt jeg husker hadde han verdens mest sette musikkvideo i flere år og han er første artist i verden til å få syv låter på Billboard hot 100. Han er også verdens best betalte artist, og jeg ville si at det er for en grunn.

At du ikke liker musikken gjør den ikke dårlig, alle har forskjellig smak

Nå er jeg drittlei av at dere, voksne folk, bruker homofil som et skjeldsord. Er det så forbanna viktig å kritisere utseende hans kan dere i alle fall si feminin.

Makan til respektløshet.

Hun virker ihvertfall mer reflektert enn en god del andre i denne tråden.

At voksne folk bruker homofil som skjellsord er faktisk tragisk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Du vet du har blitt gammel når du sitter på nett og raser over tenåringsjenter og deres idoler. Og "Jostein Bever" høres ut som slik humor menn i 50- 60-årene kan komme opp med, og som man bare må humre litt av hvis det ikke skal bli for pinlig.

Jeg synes faktisk voksne mennesker som seriøst "hater" et ungpikeidol er de tragiske.

Og til slutt: Beatles lagde kvalitetsmusikk? Ja, de lagde fengende musikk, og jeg liker de godt selv. Men enklere melodilinjer skal man lete lenge etter. At de ble så populære som deg ble skyldes også i stor grad ungpikene ;)

Anonym poster: 5275f1b6e86d88909ca3d50744991dff

• Liker 5
Skrevet

LEI av media som hyper opp saker om Jostein Bever. Kan de ikke bare slutte å skrive om han?

Skrevet

Skjønner ikke dyrkelsen av Bieber, men nå er jeg gammel nok til å kunne vært moren hans. På den annen side skjønner jeg ikke denne forakten for fansen, heller. Greit nok at det er sykt å klatre opp på biler osv. Men de fleste gikk ikke så langt.

Det finnes fotballfans som oppfører seg helt hinsides, som til og med skader andre mennesker. Men de fleste oppfører seg noenlunde sivilisert selv om de skriker seg hese. Så hva er så mye verre med dyrkelsen av pop-idoler? Kanskje fordi de er unge jenter, og ikke voksne menn. Kvinner (og spesielt de yngste) har mye mindre spillerom til å dyrke sine interesser. La dem stå og skrike litt. Så lenge de ikke skader andre, skjønner jeg ikke problemet.

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke greia, men når jeg tenker meg om så var jeg kanskje ikke noe bedre selv da jeg var Spice Girls-fan. Dette er jo egentlig fascinerende, selv om det nesten er litt skremmende også. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...