AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #61 Skrevet 9. april 2013 Om du ikke kan stå for det du skriver, så vil jeg si at du er feig. Nettopp. Det nytter ikke å gjemme seg bak 'jammen det var ikke ment frekt' og 'mener ikke å såre noen'. Det blir litt som fjortisene som med vilje stikker albuen i deg når de går forbi for deretter å si "Ooops, jeg mente det ikke, assa!" Anonym poster: 17ca8346e0ee15ba8eab1c415e20b031 1
Gjest Reza08 Skrevet 9. april 2013 #62 Skrevet 9. april 2013 (endret) Nettopp. Det nytter ikke å gjemme seg bak 'jammen det var ikke ment frekt' og 'mener ikke å såre noen'. Det blir litt som fjortisene som med vilje stikker albuen i deg når de går forbi for deretter å si "Ooops, jeg mente det ikke, assa!" Anonym poster: 17ca8346e0ee15ba8eab1c415e20b031 Hvis det er så jævlig viktig for deg, foreslår jeg først at du ser på deg selv. Hvis du hadde vært tøff, hadde du stått frem med dine meninger, uten å skjule deg bak denne anonyme løsningen. Endret 9. april 2013 av Reza08
Gjest O___o Skrevet 9. april 2013 #63 Skrevet 9. april 2013 Godt poeng. Jeg har ikke sansen for fyren i det hele tatt, og synes hele greia virker falsk og konstruert. Men det gjelder vel egentlig alle artister. Hvis han skriver sine egne sanger (så elendige de måtte være), så må han jo få litt cred for det da. Men ja, han er jo et forholdsvis "uskyldig" ungpikeidol, selv om det kanskje er i ferd med å endre seg etter hvert som han blir mer voksen? Han kommer nok til å gjøre som f.eks. Rihanna og blir mer "edgy" (selv om hun har bikket over kanten og bare blitt patetisk og overdrevet "edgy"). Rihanna bruker jo mer tid på å reklamere for hasjrøykingen sin enn til å lage musikk virker det som. 1
Gjest Kirsebær3 Skrevet 9. april 2013 #64 Skrevet 9. april 2013 Går ikke an å lese en eneste avis uten at d står noe om fyren, hva har skjedd med begrepet "nyheter" i den forstand at det ikke er snakk om hvor ofte kjendiser går på dass o.l.
temolitus Skrevet 9. april 2013 #65 Skrevet 9. april 2013 Nei, altså jeg liker ikke Bieber, og vet med sikkerhet at mange er enige. Har også fått med meg at mange er uenige. Forskjellen på The Beatles og Justin Bieber, er at førstnevnte lagde mange fine låter, og har betydd mye for musikkhistorien, mens Bieber er en fyr som kun synger "fabrikkpop", og som egentlig bare har vært heldig med sin suksess. At du ikke liker han gjør meg ingen verdens ting. Jeg brukte bare Beatles som et eksempel for en stor gruppe som var før i tiden. Mener du at han ikke har betydd noe for musikkhistorien ? Så vidt jeg husker hadde han verdens mest sette musikkvideo i flere år og han er første artist i verden til å få syv låter på Billboard hot 100. Han er også verdens best betalte artist, og jeg ville si at det er for en grunn. At du ikke liker musikken gjør den ikke dårlig, alle har forskjellig smak
Gjest TJ Oshie Skrevet 9. april 2013 #66 Skrevet 9. april 2013 Smaken som baken, men alle som kan litt musikk vet at gutten i beste fall er en middelmådig popartist, hvis det finnes hauger med listepopgenier bak som håver inn på å skrive disse tafatte hitlåtene som bl.a Rihanna har gjort seg stor på. Et bra riff og en kul beat er alt som trengs i 2013, dessverre. Det han dog er, er et speilbilde på den overfladiske og triste generasjonen mennesker som rusler rundt på moder jord. "baby baby baby ohhh" er nok.Han er ikke unik rent musikalsk på noen som helst måter, annet et hans utseende og ustråling er nok til å vippe ungjentene av pinnen. Og fair enough det, slik vil det alltid være, selv om akkurat denne gutten har fått noe ekstrem fanbase. Ønsker både han og jentene hans alt godt, bevares. Men nevneverdig talentfull, det er han ikke. 3
Gjest Reza08 Skrevet 9. april 2013 #67 Skrevet 9. april 2013 At du ikke liker han gjør meg ingen verdens ting. Jeg brukte bare Beatles som et eksempel for en stor gruppe som var før i tiden. Mener du at han ikke har betydd noe for musikkhistorien ? Så vidt jeg husker hadde han verdens mest sette musikkvideo i flere år og han er første artist i verden til å få syv låter på Billboard hot 100. Han er også verdens best betalte artist, og jeg ville si at det er for en grunn. At du ikke liker musikken gjør den ikke dårlig, alle har forskjellig smak At alle har forskjellig smak, er en ting, men det å bare høre på Bieber er en annen ting. De fleste som hører på han er hysteiske, og ingen får lov til å mene noe negativt om han. Her trer dobbeltmoralen inn i all sin kraft. Beliebers kan mene hva de vil om alt og alle, men andre kan ikke si noe negativt om han, eller innrømme at de faktisk liker andre artister. Ja, jeg mener at han IKKE har betydd en verdens ting for musikkhistorien. Grunnen til at han har solgt så mange plater, er ikke hans fortjeneste, det er alle som har hjulpet han til å komme seg dit han er i dag. Kritikk mot Bieber = usaklig innlegg, har jeg fått inntrykket av.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #68 Skrevet 9. april 2013 Hvis det er så jævlig viktig for deg, foreslår jeg først at du ser på deg selv. Hvis du hadde vært tøff, hadde du stått frem med dine meninger, uten å skjule deg bak denne anonyme løsningen. Irrelevant. Du er for øvrig ikke rent så lite anonym selv. Ja, jeg formoder nesten at du ikke heter Reza08? Anonym poster: 17ca8346e0ee15ba8eab1c415e20b031
Gjest Reza08 Skrevet 9. april 2013 #69 Skrevet 9. april 2013 Irrelevant. Du er for øvrig ikke rent så lite anonym selv. Ja, jeg formoder nesten at du ikke heter Reza08? Anonym poster: 17ca8346e0ee15ba8eab1c415e20b031 Hvis jeg sier en ikke så alt for positiv ting om Bieber, så er jeg automatisk usaklig?
stripen Skrevet 9. april 2013 #70 Skrevet 9. april 2013 Aller først får jeg vel skrive at jeg ikke er en belieber, sånn at jeg slipper å få teite påstander om hvordan jeg oppfører meg slengt tilbake i trynet. Hvordan kan du påstå at "Beatles spilte en stor rolle i musikkhistorien" som om JB ikke kommer til å gjøre det samme i fremtiden? Om 50 år vil musikken vi hører på i dag være historie. For belieberne kommer sannsynligvis musikken hans til å være en del av historien for dem. Musikken forandrer seg hele tiden, og jeg er sikker på at det var flere som hadde samme syn på Beatles og Michael Jackson da, som du TS har på JB nå. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men å rakke ned på en tenåring fordi at musikken hans ikke treffer dine behov er lavmål. Som sagt tidligere i tråden går ikke jeg rundt og snakker dritt om f.eks Michael Jackson bare fordi at jeg ikke liker musikken. 3
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2013 #71 Skrevet 9. april 2013 Jostein Bever må være noe av det mest tragiske kallenavnet jeg har hørt...... Anonym poster: 18169528e6f724ff130fad041f1fec22 Øh, navnet betyr Bever. Har aldri kalt ham noe annet enn Bever. Det er bare 12 år gamle jenter som av uvisse årsaker hyler over denne latterlig utseende 16-åringen.
Rainbow Skrevet 9. april 2013 #72 Skrevet 9. april 2013 (endret) Skjønner dem godt, jeg. Har riktignok aldri hylt og vært hysterisk, men jeg skjønner FØLELSEN. Da jeg så boybandheltene mine i levende live utenfor Grand Hotel på slutten av nittitallet ble jo plakatene og videoene mine levende, det var for en besatt og betatt 17-åring som å møte Gud. Det å gå så inn i det, ha den følelsen av denne artisten er magisk, disse menneskene er perfekte....det unner jeg de jentene veldig! Selv den verste dag ble bedre med musikken deres. Man skapte et fellesskap med andre fans på tvers av landegrenser. Internett var på vei opp da jeg var fan av boybandet mitt, og vi ble kjent med folk via yahoo-grupper og nettsider. Det man i dag kan gjøre med sosiale medier er jo enda mer fantastisk, egentlig. Vi ble mye mer interessert i engelskundervisning og å bruke språket, for vi ville forstå alt de sa, lese alle intervjer, kunne prate med dem om vi (når vi) faktisk møtte dem. Vi dro til England og møtte andre fans, vi hang utenfor hoteller, konsertarenaer og på flyplasser. Det var ikke i nærheten av like stort og altomfattende som Justin Bieber er, vi var ikke en brøkdel av fanskaren engang. Men for oss, i noen år, var de alt. Den følelsen, fellesskapet og besettelsen i seg selv skader ingen. Vel kan massehysteri skade fordi det blir for mange mennesker på et sted, men i seg selv kan ikke det å være fan, det å føle man ser Gud på scenen den ene dagen, og få føle på den lykken, skde noen. La dem være unge, dette er en del av deres opplevelse og deres musikkhistorie. Det er nesten 15 år siden min fanperiode nå, men jeg husker godt følelsen, og jeg kjenner meg utrolig godt igjen i Bieber-fansen. Og det selv om jeg aldri har hylt på massesuggesjonsvis! Edit: Nå ser jeg jo at de overhodet ikke var perfekte, og at musikken ikke engang var spesielt bra. Men det å virkelig tro det, føle det og mene det den gangen var en god følelse. Og jommen har det ikke blitt voksne folk av fansa også! Endret 9. april 2013 av Rainbow81 1
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2013 #73 Skrevet 9. april 2013 Aller først får jeg vel skrive at jeg ikke er en belieber, sånn at jeg slipper å få teite påstander om hvordan jeg oppfører meg slengt tilbake i trynet. Hvordan kan du påstå at "Beatles spilte en stor rolle i musikkhistorien" som om JB ikke kommer til å gjøre det samme i fremtiden? Om 50 år vil musikken vi hører på i dag være historie. For belieberne kommer sannsynligvis musikken hans til å være en del av historien for dem. Musikken forandrer seg hele tiden, og jeg er sikker på at det var flere som hadde samme syn på Beatles og Michael Jackson da, som du TS har på JB nå. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men å rakke ned på en tenåring fordi at musikken hans ikke treffer dine behov er lavmål. Som sagt tidligere i tråden går ikke jeg rundt og snakker dritt om f.eks Michael Jackson bare fordi at jeg ikke liker musikken. Latterlig sammenligning. Uavhengig av hva man personlig synes om Beatles eller Jackson så var de innovative musikere som laget musikk av høy kvalitet. Justin Bever lager ikke noe musikk som jeg vet om, han er bare kjent for å være kjent. Han er en dårlig imitator som bare fremfører middelmådig jukeboxsøppel som sikkert moren hans eller noen andre har laget, som det i våre dager går 1000 på dusinet av. Ingen vil huske Bever om 50 år, da er han gammel og 12-åringene hyler ikke lenger. Han lager ingenting av kvalitet eller varig verdi. Han vil være som barnestjernene som aldri ble voksenstjerner.
Gjest Reza08 Skrevet 9. april 2013 #74 Skrevet 9. april 2013 Aller først får jeg vel skrive at jeg ikke er en belieber, sånn at jeg slipper å få teite påstander om hvordan jeg oppfører meg slengt tilbake i trynet. Hvordan kan du påstå at "Beatles spilte en stor rolle i musikkhistorien" som om JB ikke kommer til å gjøre det samme i fremtiden? Om 50 år vil musikken vi hører på i dag være historie. For belieberne kommer sannsynligvis musikken hans til å være en del av historien for dem. Musikken forandrer seg hele tiden, og jeg er sikker på at det var flere som hadde samme syn på Beatles og Michael Jackson da, som du TS har på JB nå. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men å rakke ned på en tenåring fordi at musikken hans ikke treffer dine behov er lavmål. Som sagt tidligere i tråden går ikke jeg rundt og snakker dritt om f.eks Michael Jackson bare fordi at jeg ikke liker musikken. Neivel, deg om det. Jeg har mitt syn på saken, og det står jeg for. Samtidig har jeg respekt for dine og andres meninger, men å være uening bør være lov. I denne tråden blir det de store "overskriftene" bare jeg sier noe, og det viser ikke noe mindre lavmål fra deres side.
stripen Skrevet 9. april 2013 #75 Skrevet 9. april 2013 (endret) Latterlig sammenligning. Uavhengig av hva man personlig synes om Beatles eller Jackson så var de innovative musikere som laget musikk av høy kvalitet. Justin Bever lager ikke noe musikk som jeg vet om, han er bare kjent for å være kjent. Han er en dårlig imitator som bare fremfører middelmådig jukeboxsøppel som sikkert moren hans eller noen andre har laget, som det i våre dager går 1000 på dusinet av. Ingen vil huske Bever om 50 år, da er han gammel og 12-åringene hyler ikke lenger. Han lager ingenting av kvalitet eller varig verdi. Han vil være som barnestjernene som aldri ble voksenstjerner. Som jeg sa, musikken forandrer seg. Det virker som få liker utviklingen (jeg er blant dem), men kvalitet kommer an på øret som hører. Om 50 år kommer JB-generasjonen til å se tilbake og lengte etter musikken som var da, akkurat slik vi gjør i dag om gamle klassikere. Edit: 50 år er kanskje å ta litt i. Tenkte mer 30 år frem* Endret 9. april 2013 av stripen 1
Gjest O___o Skrevet 9. april 2013 #76 Skrevet 9. april 2013 Øh, navnet betyr Bever. Har aldri kalt ham noe annet enn Bever. Det er bare 12 år gamle jenter som av uvisse årsaker hyler over denne latterlig utseende 16-åringen. Kan godt skjønne at fjortissene dåner. 6
Calypso Skrevet 9. april 2013 #77 Skrevet 9. april 2013 Øh, navnet betyr Bever. Ok, jeg må spørre: På hvilket språk betyr "Bieber" bever? 2
Gjest BabyBlue Skrevet 9. april 2013 #78 Skrevet 9. april 2013 Kan godt skjønne at fjortissene dåner. Æsj, nei. Uansett om han har bygd muskler har han fremdeles den feminine kleinheten som gjør han uaktuell. "se på meg, jeg bruker mer tid på badet enn du gjør og har garantert like mye produkter stående i hylla som du har! Skal vi vokse leggene våres sammen snart? " Selv som fjortis hadde jeg styrt unna han...
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2013 #79 Skrevet 9. april 2013 Ok, jeg må spørre: På hvilket språk betyr "Bieber" bever? På tysk seff. Det hører du jo.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2013 #80 Skrevet 9. april 2013 På tysk seff. Det hører du jo. Dette er Bieber/Biber (e er en stum bokstav og arkaisk skrivemåte) http://de.wikipedia.org/wiki/Biber
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå