Gjest Gjest Skrevet 10. april 2013 #81 Skrevet 10. april 2013 Kan godt skjønne at fjortissene dåner. Han ser ut som en blanding av en homofil bever og en baby i ansiktet, og lyser selvsentrerthet, grunnhet og manglende intelligens, og amerikansk kunnskapsløshet lang vei. Og hvem faen går rundt toppløs offentlig? Påtrengende og ekkelt. Han tar sikkert diverse dopingmidler, fordi ingen ser sånn ut naturlig. Han er i grunnen en drittunge. Hvem faen er han egentlig? Hvorfor er han kjent, bortsett fra det at han visstnok er kjent og skal få de sløveste kvivene blant 12-åringer til å hyle av en eller annen uforståelig grunn? Han har såvidt jeg vet aldri gjort noe som helst for å bli kjent. Han er bare en posør, en slags 12 år gammel versjon av Ari Behn.
Gjest O___o Skrevet 10. april 2013 #82 Skrevet 10. april 2013 Han ser ut som en blanding av en homofil bever og en baby i ansiktet, og lyser selvsentrerthet, grunnhet og manglende intelligens, og amerikansk kunnskapsløshet lang vei. Og hvem faen går rundt toppløs offentlig? Påtrengende og ekkelt. Han tar sikkert diverse dopingmidler, fordi ingen ser sånn ut naturlig. Han er i grunnen en drittunge. Hvem faen er han egentlig? Hvorfor er han kjent, bortsett fra det at han visstnok er kjent og skal få de sløveste kvivene blant 12-åringer til å hyle av en eller annen uforståelig grunn? Han har såvidt jeg vet aldri gjort noe som helst for å bli kjent. Han er bare en posør, en slags 12 år gammel versjon av Ari Behn. Det virker som om du er den med minst kunnskap. Guttevalpen er fra Canada 2
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2013 #83 Skrevet 10. april 2013 Det virker som om du er den med minst kunnskap. Guttevalpen er fra Canada Um, og Canada er hvor da i følge deg? Europa?
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2013 #84 Skrevet 10. april 2013 Etternavnet Bieber kommer fra tysk Biber. Se her http://genealogy.fam...e-origin/bieber Så på norsk kalles han Justine Bever.
Djungelvrål Skrevet 10. april 2013 #85 Skrevet 10. april 2013 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor noen ikke greier å forstå at unge pophelter gjør ungjenter hysteriske, og ferdig med det. Bieber gjør da ikke noe annerledes enn Beatles? Og: Bare fordi jeg ikke liker musikken han lager, så har jeg ingen problemer med å forstå at andre kanskje gjør det. Beatles gikk ikke i bar overkropp på natta i London i 3 minusgrader med buksa op knærne bare for å vise fram six packen. Musikkmessig er Beatles og JB på to forskjellige planeter. Endret 10. april 2013 av *Cat* 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #86 Skrevet 10. april 2013 Var noen som annonserte 2 BIEBER billetter i lokalavisa her. De måtte få seg midlertidig nytt nummer fordi tlf aldri slutta å ringe og motta sms Anonym poster: 85ca6965ed2c5a64f480ae4582d66530
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2013 #87 Skrevet 10. april 2013 Beatles gikk ikke i bar overkropp på natta i London i 3 minusgrader med buksa op knærne bare for å vise fram six packen. Musikkmessig er Beatles og JB på to forskjellige planeter. Så han lager musikk? Trodde han bare var en sånn mini-Paris Hilton (sønnen hennes)?
Djungelvrål Skrevet 10. april 2013 #88 Skrevet 10. april 2013 Nei, tror ikke han har skrevet en eneste note. Han bare synger og ser ut som ei 12 år gammel jente i trynet. På de fleste bilder har han et sånn overrasket utrykk i trynet som om han ikke aner hvor han befinner seg, det stemmer vel ganske bra... 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #89 Skrevet 10. april 2013 Nei, tror ikke han har skrevet en eneste note. Han bare synger og ser ut som ei 12 år gammel jente i trynet. På de fleste bilder har han et sånn overrasket utrykk i trynet som om han ikke aner hvor han befinner seg, det stemmer vel ganske bra... Har lagt merke til det overraska ansiktsuttrykket ja, han ser sjokkert ut uansett liksom. Anonym poster: 85ca6965ed2c5a64f480ae4582d66530 1
Djungelvrål Skrevet 10. april 2013 #90 Skrevet 10. april 2013 Har lagt merke til det overraska ansiktsuttrykket ja, han ser sjokkert ut uansett liksom. Anonym poster: 85ca6965ed2c5a64f480ae4582d66530 Må være slitsomt å se ut sånn hele tiden. Ser jo ikke helt normalt ut.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #91 Skrevet 10. april 2013 Må være slitsomt å se ut sånn hele tiden. Ser jo ikke helt normalt ut. Han ser ikke sånn ut på bilder hvor han ikke poserer, så der er vel kameralooken hans, dessverre Anonym poster: 85ca6965ed2c5a64f480ae4582d66530
AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #92 Skrevet 10. april 2013 Han ser ut som en blanding av en homofil bever og en baby i ansiktet, og lyser selvsentrerthet, grunnhet og manglende intelligens, og amerikansk kunnskapsløshet lang vei. Og hvem faen går rundt toppløs offentlig? Påtrengende og ekkelt. Han tar sikkert diverse dopingmidler, fordi ingen ser sånn ut naturlig. Han er i grunnen en drittunge. Hvem faen er han egentlig? Hvorfor er han kjent, bortsett fra det at han visstnok er kjent og skal få de sløveste kvivene blant 12-åringer til å hyle av en eller annen uforståelig grunn? Han har såvidt jeg vet aldri gjort noe som helst for å bli kjent. Han er bare en posør, en slags 12 år gammel versjon av Ari Behn. Han har såvisst gjort noe for å bli kjent. I motsetning til en del masseproduserte hollywoodartister så ble han kjent gjennom youtube, så fyren har jobbet seg frem. Anonym poster: faab7f80f4eb1ce784277b7042a4d1ba 4
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2013 #93 Skrevet 10. april 2013 Må være slitsomt å se ut sånn hele tiden. Ser jo ikke helt normalt ut. Som sagt, sixpacken (ush, så harry) skyldes noen av de samme tablettene som Breivik tok. Ingen normale 15 år gamle gutter har naturlig en mage- og pupperegion som ser sånn ut. Ser ut som han har en viss brystutvikling, en annen typisk effekt av de pillene han tar. Tipper han også er dynket i sminke, og at sixpacken tildels kan være påmalt. Det blir jo helt latterlig kontrast med den harry-macho overkroppen som han går rundt naken og viser frem og bevertrynet hans som ganske riktig minner om en blanding av en bever (det konstant overraskede uttrykket skyldes nok beverblodet) og en 12 år gammel beverjente.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2013 #94 Skrevet 10. april 2013 Han har såvisst gjort noe for å bli kjent. I motsetning til en del masseproduserte hollywoodartister så ble han kjent gjennom youtube, så fyren har jobbet seg frem. Anonym poster: faab7f80f4eb1ce784277b7042a4d1ba Og hva ble han kjent for?
Gjest Gjest20 Skrevet 10. april 2013 #95 Skrevet 10. april 2013 Han ser ut som en blanding av en homofil bever og en baby i ansiktet, og lyser selvsentrerthet, grunnhet og manglende intelligens, og amerikansk kunnskapsløshet lang vei. Og hvem faen går rundt toppløs offentlig? Påtrengende og ekkelt. Han tar sikkert diverse dopingmidler, fordi ingen ser sånn ut naturlig. Jeg er lei av at folk skal bruke «homofil» i negative sammenhenger. At han ser homofil ut, bør således være ganske irrelevant. Det du holder på med tilfører en nokså meningsløs diskusjon ingenting, all den tid du bare ramser opp ting du ikke liker ved ham. For øvrig trenger man ikke anabole steroider for å se sånn ut, det er ikke så vanskelig å skjønne. Han er i grunnen en drittunge. Hvem faen er han egentlig? Hvorfor er han kjent, bortsett fra det at han visstnok er kjent og skal få de sløveste kvivene blant 12-åringer til å hyle av en eller annen uforståelig grunn? Han har såvidt jeg vet aldri gjort noe som helst for å bli kjent. Han er bare en posør, en slags 12 år gammel versjon av Ari Behn. Du er den som tilhører den absolutte motpolen av de som i det hele tatt gidder å diskutere ham. Det eneste jeg får ut av innlegget ditt, er usaklig drittslenging som ikke har rot i virkeligheten. 3
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 10. april 2013 #96 Skrevet 10. april 2013 (endret) I jøssenavn, alt dere klarer å lire av dere! Greit nok at dere ikke liker musikken hans, men hvor kommer dette hatet fra? Og hva han er kjent for? Tuller dere? Han er artist, han synger, danser og holder konserter. Trenger han å være kjent for noe annet? Endret 10. april 2013 av Penny_Lane 4
Ellevill Skrevet 10. april 2013 #97 Skrevet 10. april 2013 Han ser ut som en blanding av en homofil bever og en baby i ansiktet, og lyser selvsentrerthet, grunnhet og manglende intelligens, og amerikansk kunnskapsløshet lang vei. Og hvem faen går rundt toppløs offentlig? Påtrengende og ekkelt. Han tar sikkert diverse dopingmidler, fordi ingen ser sånn ut naturlig. Han er i grunnen en drittunge. Hvem faen er han egentlig? Hvorfor er han kjent, bortsett fra det at han visstnok er kjent og skal få de sløveste kvivene blant 12-åringer til å hyle av en eller annen uforståelig grunn? Han har såvidt jeg vet aldri gjort noe som helst for å bli kjent. Han er bare en posør, en slags 12 år gammel versjon av Ari Behn. Hva er dette her for noe? Utrolige mengder med oppgulp, trakkasering og hat mot en ung gutt som ikke har gjort dere noe som helst? Slike utsagn som jeg har sitert over her og ens like virker bare så grunne, agressive og lite reflektert. Og jeg kan vanskelig se for meg verre humor enn å kalle ham Jostein Bever, alvorlig talt? Og enig med Lydia i at det er ganske trist å se ordet homofil bli brukt til å skulle beskrive noe dere synes er negativt. Synes dere det er OK å gulpe opp så mye dritt om andre? Oppfører dere dere slik mot vennekrets og familie også hvis dere ikke kommer overens? La nå de som digger Justin Bieber få gjøre det - det skader ingen. Jeg synes for min del at han er en veldig pen gutt, med karisma og intelligens. Han er talentfull og en flott sceneartist. Det gjør meg på ingen måte til en Belieber, hvis noen tror det. Jeg mener ikke at man ikke skal kunne uttale seg negativt om ham, men det må da være mulig å gjøre dette på en saklig måte uten denne grad av skjellsord, nedverdigende beskrivelser, anklager om bruk av samme dop som ABB, tåpelige fotomanipulasjoner og generell trakkassering? 3
Amarinda Skrevet 10. april 2013 #98 Skrevet 10. april 2013 Det jeg ikke skjønner er de enorme ringvirkningene denne artisten skaper, og at foreldrene lar det skje. Ungdommer som tenker å skulke skolen og tentamen, løper over gata uten å tenke på at de er i en stor by osv. At ungjenter har tendensen til hysteri er vel ikke noe nytt, men det er den manglende foreldrekontrollen som vi så eksempel på ved sist besøk jeg reagerer på. 1
Gjest Reza08 Skrevet 10. april 2013 #99 Skrevet 10. april 2013 Han har såvisst gjort noe for å bli kjent. I motsetning til en del masseproduserte hollywoodartister så ble han kjent gjennom youtube, så fyren har jobbet seg frem. Anonym poster: faab7f80f4eb1ce784277b7042a4d1ba Det er jo han som har eksponert se selv gjennom youtube. Etter hvert tok media over.
Calypso Skrevet 10. april 2013 #100 Skrevet 10. april 2013 Dette er Bieber/Biber (e er en stum bokstav og arkaisk skrivemåte) http://de.wikipedia.org/wiki/Biber Man lærer noe nytt hver dag. =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå