AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #181 Skrevet 15. april 2013 Lær deg å skrive før du leker voksen Forever* Takk for at du korrigerte meg. Interessant reaksjon, forresten Anonym poster: 3aafd8494107b55aae72fa52c7be8c4c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #182 Skrevet 15. april 2013 Takk for at du korrigerte meg. Interessant reaksjon, forresten Anonym poster: 3aafd8494107b55aae72fa52c7be8c4c Du ble faktisk satt på plass av ei på fjorten. Anonym poster: 7b56eefa4b6adc250eb6577d358aae05 2
temolitus Skrevet 15. april 2013 #183 Skrevet 15. april 2013 (endret) Var det imot meg eller han/henne ? Endret 15. april 2013 av ilouises98
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #184 Skrevet 15. april 2013 Du ble faktisk satt på plass av ei på fjorten. Anonym poster: 7b56eefa4b6adc250eb6577d358aae05 Å, jeg synes ikke det. Jeg synes det var helt i orden at jeg ble korrigert (vil jo helst skrive riktig). Jeg synes det er utrolig fascinerende og ikke minst interessant å se hvordan man går i forsvarstilling når det gjelder hele dette sirkuset Anonym poster: 3aafd8494107b55aae72fa52c7be8c4c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #185 Skrevet 15. april 2013 Var det imot meg eller han/henne ? Det var mot meg Anonym poster: 3aafd8494107b55aae72fa52c7be8c4c
^me^ Skrevet 15. april 2013 #186 Skrevet 15. april 2013 jeg er redd for at han kommer til å ende opp som mange andre barnestjerner dessverre...så mye baluba rundt deg i livet er ikke bra for deg og litt etter litt tørner du... Les: Britney Spears Lindsay Lohan Michael Jackson (Justins store forbilde) Jodi Sweetin (fra under samme tak) Makaulay Culkin (alene hjemme filmene) Drew Barrymoore (som heldigvis tok seg sammen etter mange års rusmisbruk fra 9 års alder!) 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #187 Skrevet 15. april 2013 jeg er redd for at han kommer til å ende opp som mange andre barnestjerner dessverre...så mye baluba rundt deg i livet er ikke bra for deg og litt etter litt tørner du... Les: Britney Spears Lindsay Lohan Michael Jackson (Justins store forbilde) Jodi Sweetin (fra under samme tak) Makaulay Culkin (alene hjemme filmene) Drew Barrymoore (som heldigvis tok seg sammen etter mange års rusmisbruk fra 9 års alder!) Enig der. Tror Justin Bieber bare er et blaff, og kommer ikke til å vare lenger enn 1-2 år til. Anonym poster: 3aafd8494107b55aae72fa52c7be8c4c
flicka Skrevet 15. april 2013 #188 Skrevet 15. april 2013 Jeg har så vanvittig vanskelig for å forstå hvorfor folk har så mye imot Bieber. Jeg synes Bieber er helt ok, musikken er til tider catchy eller fin, og gutten er da behagelig å se på. Å bruke argument som at "han ser ut som en homo!" gir meg lyst til å knuse tryner med murstein, og ja, jeg beklager min usaklige tone. Men å begrunne at noen er stygge/ lite attraktive fordi det ser ut som om de har en annen legning (hvordan ser dere det, egentlig? væææær så snill forklar meg) det er for meg så hinsides alt som kan tas seriøst. Det beviser bare en fantastisk uforstand og ignoranse. Altså, ja, jeg forstår at Bieberhysteriet er slitsomt for alle som ikke bryr seg. Det er kjedelig at han dukker opp i alle aviser og alle andre sosiale medier. Jeg er en dedikert weheartit-bruker, og opplever hele tiden at bilder av "One Direction" dukker opp på alle hashtags de ikke hører hjemme på, og roter til et helt system. Ja, det er jævlig irriterende, men det er faktisk ikke verre enn å overse det, herregud. Det er uansett ikke Bieber som ringer VG og ber dem om å lage 10 artikler i døgnet om han, dette gjør de på eget initiativ for å selge mest mulig. Og ellers når det gjelder medieeksponering, tror dere det er Bieber som står bak alt? Han får selvsagt ikke nok credit til å kunne skrive sine egne sanger, men likevel klarer han altså å plotte småjenter til å like seg, selv om han slettes ikke kan synge, samtidig som han ser ut som en bever, og han klarer å skape et pengesugende konsept for å tjene mest mulig, alt i en alder av 19 år. Nei, kjære dere, bak Bieber står det griske mennesker som ser sitt snitt til å tjene fete summer på et pent ansikt med en pen stemme. Han ble oppdaga via youtube og har deretter vært med på en rollercoaster av suksess og glamour, alt sammen helt ute av hans kontroll. Men selvsagt vil han være med! Han var en enkel, vanlig gutt som nå har fått drømmen sin oppfylt. Så, dere hatefulle mennesker som bruker litt for mye tid på å hate en fullstendig fremmed tenåring, prøv å sett av litt tid på å bygge selvrespekt og ikke minst litt sosial intelligens. Å kalle Justin Bieber for Jostein Bever er et sykt tafatt og tørt forsøk på å være morsom. Bestefaren min kaller fortsatt Michael Jackson for Mikkel Jakkeson, og der har dere standarden på humoren deres. Værsåsnill bruk denne energien dere bruker på hat til å engasjere dere i viktigere ting. Dere er grusomt opptatt av at Bieber tar opp medieplass som kunne vært brukt på "viktigere" nyheter, men dere ser ut til å bruke mer tid på Bieber, enn på å selv søke de viktige nyhetene dere så sårt savner. 2
Samaysa Skrevet 15. april 2013 #189 Skrevet 15. april 2013 (endret) Jeg tror at Justin kommer til å bli legendarisk. Det spiller egentlig ingen rolle hvor mye enkelte misliker han. Jeg tror han kommer til å holde på i mange, mange år til, og at imaget hans om ikke alt for lenge vil endre seg til det mer voksne, slik som barnestjerner som Britney Spears og Christina Aguilera også gjorde. Endret 15. april 2013 av Samaysa 1
Mr.Han Skrevet 15. april 2013 #190 Skrevet 15. april 2013 Jeg tror at Justin kommer til å bli legendarisk. Det spiller egentlig ingen rolle hvor mye enkelte misliker han. Jeg tror han kommer til å holde på i mange, mange år til, og at imaget hans om ikke alt for lenge vil endre seg til det mer voksne, slik som barnestjerner som Britney Spears og Christina Aguilera også gjorde. Verken Lindsay Lohan eller Britney Spears er legendariske, hva er det du snakker om?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #191 Skrevet 15. april 2013 Verken Lindsay Lohan eller Britney Spears er legendariske, hva er det du snakker om? Lohan er så definitivt ikke legendarisk ( ), men Spears kan nok havne i den kategorien på grunn av oppstyret hun i sin tid skapte med sine musikkvideoer. Anonym poster: 3aafd8494107b55aae72fa52c7be8c4c
Mynona Skrevet 15. april 2013 #192 Skrevet 15. april 2013 Verken Lindsay Lohan eller Britney Spears er legendariske, hva er det du snakker om? Ville heller brukt justin timberlake som eksempel.
Samaysa Skrevet 15. april 2013 #193 Skrevet 15. april 2013 Verken Lindsay Lohan eller Britney Spears er legendariske, hva er det du snakker om? Har jeg skrevet Lindsay Lohan? Britney Spears er faktisk en legende, uansett om du liker det eller ikke. Hun har skrevet seg inn i pophistorien som en av de mest populære og suksessfulle artistene på 2000-tallet. Hun har dessuten klart å komme seg på beina igjen etter å ha vært rimelig langt nede, og mange trodde at karrieren hennes var over. Det står det faktisk respekt av, og jeg tror neppe vi vil glemme henne den dagen hun går bort. Hun er en popprinsesse som har skrevet seg inn i historiebøkene. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #194 Skrevet 15. april 2013 Har jeg skrevet Lindsay Lohan? Britney Spears er faktisk en legende, uansett om du liker det eller ikke. Hun har skrevet seg inn i pophistorien som en av de mest populære og suksessfulle artistene på 2000-tallet. Hun har dessuten klart å komme seg på beina igjen etter å ha vært rimelig langt nede, og mange trodde at karrieren hennes var over. Det står det faktisk respekt av, og jeg tror neppe vi vil glemme henne den dagen hun går bort. Hun er en popprinsesse som har skrevet seg inn i historiebøkene. Trist, men det er faktisk sant. Det forteller bare kvaliteten til dagens artister. Anonym poster: 3306163bdef6d1926b82706d6fb94615
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #195 Skrevet 15. april 2013 Å, jeg synes ikke det. Jeg synes det var helt i orden at jeg ble korrigert (vil jo helst skrive riktig). Jeg synes det er utrolig fascinerende og ikke minst interessant å se hvordan man går i forsvarstilling når det gjelder hele dette sirkuset Anonym poster: 3aafd8494107b55aae72fa52c7be8c4c Jeg synes det er mer interessant hvordan folk angriper Justin Bieber, fans og "ungdommen nå til dags". Forsvaret er minimalt, det er nok ikke så mange av de yngre som bryr seg om hva den eldre generasjonen synes. Anonym poster: 7b56eefa4b6adc250eb6577d358aae05
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #196 Skrevet 15. april 2013 Enig der. Tror Justin Bieber bare er et blaff, og kommer ikke til å vare lenger enn 1-2 år til. Anonym poster: 3aafd8494107b55aae72fa52c7be8c4c Var det ikke det man sa om internett også? Anonym poster: 7b56eefa4b6adc250eb6577d358aae05 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #197 Skrevet 15. april 2013 Jeg synes det er mer interessant hvordan folk angriper Justin Bieber, fans og "ungdommen nå til dags". Forsvaret er minimalt, det er nok ikke så mange av de yngre som bryr seg om hva den eldre generasjonen synes. Anonym poster: 7b56eefa4b6adc250eb6577d358aae05 På hvilken måte oppfatter du at man "angriper" Justin Bieber? Og fansen? Eksempler på dette? Eldre generasjon? Ja, jeg føler meg virkelig hjemme i den kategorien pr. dags dato og jeg er ikke ironisk en gang. Anonym poster: 3aafd8494107b55aae72fa52c7be8c4c
Gjest Snoken- Skrevet 15. april 2013 #198 Skrevet 15. april 2013 Jeg synes det er litt betryggende at tenåringsjentene lager hjertetegn med hendene enn at de røyker gress til eller kjører seg full av x og syre til (selv om undertegnede selv foretrekker musikken til de to sistnevnte) Husk at Justin er ennå ung, og har allerede skapt skandaler. Han har vært kjendis hele ungdomstiden, tenk deg når den dagen hvor han ikke er så kjent lenger, får ikke lengre den oppmerksomheten er vant. Da kan det fort skje at han blir depressive eller suicidal.
Samaysa Skrevet 15. april 2013 #199 Skrevet 15. april 2013 På hvilken måte oppfatter du at man "angriper" Justin Bieber? Og fansen? Eksempler på dette? Eldre generasjon? Ja, jeg føler meg virkelig hjemme i den kategorien pr. dags dato og jeg er ikke ironisk en gang. Anonym poster: 3aafd8494107b55aae72fa52c7be8c4c Etter hvert blir man lei det forferdelige gnålet om at dere ikke skjønner hvorfor Justin er så populær, at han ser ut som en homo eller jente, at han ikke kan synge og at han ikke har gjort noe som helst for suksessen sin.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #200 Skrevet 15. april 2013 Var det ikke det man sa om internett også? Anonym poster: 7b56eefa4b6adc250eb6577d358aae05 Og det var vært mange produkter som man hadde solid tro på, som fikk kort levetid. Vi får se. Kan hende Justin Biber klarer å utvikle og modnes, og dermed få et større og bredere publikumsappell enn "hovedgruppen" bestående av jenter på 13-14-15-16 år, så kanskje kan han holde på i flere år til. Men det avhenger av at han får et bredere publikum enn dagens publikum. Anonym poster: 3aafd8494107b55aae72fa52c7be8c4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå