Gjest Reza08 Skrevet 12. mars 2013 #1 Skrevet 12. mars 2013 Justin Bieber eller Jostein Bever som jeg liker å kalle ham, kommer til Norge igjen litt ut i april. Kan bare ikke fatte hvorfor så mange ungjenter og enkelte damer skal bli så forbanna hysteriske bare de hører navnet hans. Bieber meg her og Bieber meg der, hva er greia liksom? Det eneste han har gjort er å fylle verden til randen med diverse kødd, som verden helst kunne slippe å få oppleve. Dessuten er han bare kjent for å være kjent, grunnet en voldsom eksponerig av han gjennom media. Han er bare en falsk, liten jævel som har et verdensbilde som er helt på viddene, og en veldig egosentrisk og selvopptatt fremtreden. At en dust klarer å få med seg en hel verden av jenter til å hoppe i taket forstår jeg rett og slett ikke. Han ser ut som en homo (med all respekt for de som er det, jeg mener ikke å rakke ned på dere), og er en flopp som kun spiller på det overtaket han har på denne gruppen (og nei, han lager ikke alle sangene sine som han så til gangs skryter av, dessuten er ikke de spesielt gode heller). Han kan ikke synge, og slår av radioen hver gang en av hans låter spilles av. Gjør også det når det spilles av låter av andre flopper som Tone Damli og Gabrielle. Dette fordi jeg av prinsipp ikke hører på slikt, og det strider mot mine verdier. Ville mye heller ha hørt på Charter-Svein sin sang "Kongen av Mallorca", Jan Thomas sin "Get up and dance", Sputnik sin "Skilles Johanne, m.flr" og Ole Ivars sine sanger tusen ganger i strekk enn å høre på "Bever'n". Disse kan jo sees på som underholdene, og de synger jo i utgangspunktet tusen ganger bedre enn Bieber kan drømme om.
Cho Kon It Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor noen ikke greier å forstå at unge pophelter gjør ungjenter hysteriske, og ferdig med det. Bieber gjør da ikke noe annerledes enn Beatles? Og: Bare fordi jeg ikke liker musikken han lager, så har jeg ingen problemer med å forstå at andre kanskje gjør det. Endret 12. mars 2013 av Cho Kon It 19
humalla Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Jeg er ikke noe superfan av Bieber, men jeg skjønner ikke at noen faktisk gidder å irritere seg over andre sitt liv på den måten. Han er et tenåringsidol, la jentene hyle og la Bieber være som han er. Er du misunnelig kanskje? 18
Ellevill Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Reza08, nå hørtes du fryktelig misunnelig og fjortisbarnslig ut. Og Jostein Bever.... Hmmm, dette er altså din form for humor? 14
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #5 Skrevet 13. mars 2013 SÅ LA VÆR Å DRA PÅ KONSERTEN DA. Fikk jeg mest lyst å bare skrike ut. Oh sh, jeg gjorde visst det og. Det er også helt fulstendig idiotisk og direkte lavmål og begynne å ytre hat til noen fordi noen liker personen eller fordi media skriver om dem, noe svært mange kjendiser ikke en gang kan kontrollere. Skam deg, rett og slett. Anonym poster: b2af08ee98af051e17d3dbbac8f0c28f 18
Gjest Nils-Per Skrevet 13. mars 2013 #6 Skrevet 13. mars 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor noen ikke greier å forstå at unge pophelter gjør ungjenter hysteriske, og ferdig med det. Bieber gjør da ikke noe annerledes enn Beatles? Eh, jo. Som for eksempel å skrive låter.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #7 Skrevet 13. mars 2013 Jostein Bever må være noe av det mest tragiske kallenavnet jeg har hørt...... Anonym poster: 18169528e6f724ff130fad041f1fec22 1
Gjest Nils-Per Skrevet 13. mars 2013 #8 Skrevet 13. mars 2013 Jostein Bever må være noe av det mest tragiske kallenavnet jeg har hørt...... Anonym poster: 18169528e6f724ff130fad041f1fec22 Mikkel Jekksønn?
Gjest O___o Skrevet 13. mars 2013 #9 Skrevet 13. mars 2013 Jeg synes det er litt betryggende at tenåringsjentene lager hjertetegn med hendene enn at de røyker gress til eller kjører seg full av x og syre til (selv om undertegnede selv foretrekker musikken til de to sistnevnte) 13
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #10 Skrevet 13. mars 2013 Justin Bieber eller Jostein Bever som jeg liker å kalle ham, kommer til Norge igjen litt ut i april. Vet du hva det verste er? Det er at det gjør han bare på pur f for å irritere deg, Reza. Anonym poster: 60e019f0167f834b6348a3204482ba3b 3
Gjest Nils-Per Skrevet 13. mars 2013 #11 Skrevet 13. mars 2013 (selv om undertegnede selv foretrekker musikken til de to sistnevnte) Vil påstå at dette er et sentralt moment som ikke fortjener å strykes ut. 2
Gjest O___o Skrevet 13. mars 2013 #12 Skrevet 13. mars 2013 Vil påstå at dette er et sentralt moment som ikke fortjener å strykes ut. Hysj! Don't tell the kids! 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #13 Skrevet 13. mars 2013 Synes synd på fyren jeg. Kommer til å ende opp som klassisk barnestjerne. Inn og ut av rehab, blakk og glemt. :/ Anonym poster: a3d4e5d513c1c63f8e7378e62f7a6f55 5
Gjest Nils-Per Skrevet 13. mars 2013 #14 Skrevet 13. mars 2013 Noen som husker før i tida, da musikk for unger var kategorisert som "barnemusikk" og ikke "pop" eller "rock"?
slask Skrevet 13. mars 2013 #15 Skrevet 13. mars 2013 Justin Bieber eller Jostein Bever som jeg liker å kalle ham, kommer til Norge igjen litt ut i april. Kan bare ... Det eneste han har gjort er å fylle verden til randen med diverse kødd, som verden helst kunne slippe å få oppleve. Dessuten er han bare kjent for å være kjent, grunnet en voldsom eksponerig av han gjennom media. Han er bare en falsk, liten jævel som har et verdensbilde som er helt på viddene, og en veldig egosentrisk og selvopptatt fremtreden. Jostein Bever er et kult navn, det må jeg innrømme, men han er neppe så falsk som han "nordmannen" som forsøkte å svindle til seg store penger i form av falsk avtale om Bieber-enerett på konsertfronten nylig: http://www.na24.no/article3587657.ece (Waleed Ahmed som bare bløffet i stor stil)
Bijate Skrevet 13. mars 2013 #16 Skrevet 13. mars 2013 Det eneste han har gjort er å fylle verden til randen med diverse kødd, som verden helst kunne slippe å få oppleve. Dessuten er han bare kjent for å være kjent, grunnet en voldsom eksponerig av han gjennom media. Han er bare en falsk, liten jævel som har et verdensbilde som er helt på viddene, og en veldig egosentrisk og selvopptatt fremtreden. At en dust klarer å få med seg en hel verden av jenter til å hoppe i taket forstår jeg rett og slett ikke. Han ser ut som en homo (med all respekt for de som er det, jeg mener ikke å rakke ned på dere), og er en flopp som kun spiller på det overtaket han har på denne gruppen (og nei, han lager ikke alle sangene sine som han så til gangs skryter av, dessuten er ikke de spesielt gode heller)... Det er helt greit at du ikke liker Justin Bieber og musikken hans, men jeg syns det er kjipt for deg at du går i den typiske "hater musikken/fyren og sjekker ikke fakta før jeg skriver" fella: For det første, hva mener du med at han er falsk, og har et verdensbilde som er på viddene? Utdyp gjerne hva du mener med at han er selvopptatt og egosentrisk. For de to tingene får jeg ikke helt til å stemme overens. For det andre: Hvor naiv er du egentlig? Tror du virkelig at artister skriver alle låtene sine selv?! Jeg vil tro det er et stort underskudd av store artister som den dag i dag skriver alle låtene sine selv. Og hadde du sjekket litt opp før du skrev inn her hadde du kanskje lagt merke til at det er et fåtall av låter hvor Justin Bieber ikke har skrevet sangene selv, og at de sangene det gjelder hovedsaklig kommer fra det første albumet hans. For det tredje: Hvordan kan du egentlig lire av deg at Bieber ser ut som en homo, og samtidig si at det er greit å være det? Du er klar over at du på denne måten fremstiller og bruker ordet homo som et skjellsord, et negativt ladd ord, samtidig som du mener at du ikke rakker ned på de homofile?! Jeg er nok svært upartisk i denne saken, men jeg skjønner likevel ikke hvorfor folk som deg absolutt skal spre hatet sitt på en ung gutt som har gode tanker, visjoner og mål, og som gjør en knakende god jobb med å være et forbilde for unge, som gjør noe for godt for andre, gir tilbake og jobber mot en bedre verden. 9
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #17 Skrevet 13. mars 2013 Jostein Bever er et kult navn, det må jeg innrømme, men han er neppe så falsk som han "nordmannen" som forsøkte å svindle til seg store penger i form av falsk avtale om Bieber-enerett på konsertfronten nylig: http://www.na24.no/article3587657.ece (Waleed Ahmed som bare bløffet i stor stil) Å herregud. Jeg trodde virkelig den udugelige idioten hadde gitt seg første gangen han gikk så helvettes på tryne. Men neida, bare fløy noen timer vest og fortsatte. Forbanna nek. Anonym poster: a3d4e5d513c1c63f8e7378e62f7a6f55
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #18 Skrevet 13. mars 2013 Han kommer vel til Norge hvis det ikke har tukla seg helt for han før den tiden. Han er på god vei, har jeg lest. Ingen tåler slik dyrkelse i lengden, uten å få store problemer etterhvert... Når det er sagt, skjønner jeg ikke hvorfor han er populær jeg heller, men det er mulig jeg er for gammel. Greit at ungjentene synes han er fantastisk, men sist skapte de fullstendig kaos i Oslo, sto på biltak og var nær ved å bli drept i trafikken. Det burde slåes HARDT ned på slik oppførsel. Anonym poster: 00c1a7b190e7327871c9906ab3482971 3
Gjest gamla Skrevet 13. mars 2013 #19 Skrevet 13. mars 2013 Unge jenter har da alltid hylt og skreket for popstjerner, uansett hva de voksne har ment om musikken. De vokser det av seg, husker jeg var kjempebegeistret for Donny Osmond og en annen som jeg ikke husker navnet på.. så gammel er jeg. Men det tok jo ikke lang tid før det ble andre helter og musikksmaken min i dag er helt annerledes enn da jeg var ung. Tror det er håp for denne oppvoksende generasjonen også.
Gjest Reza08 Skrevet 13. mars 2013 #20 Skrevet 13. mars 2013 Ser at en del skriver kritiske tilbakemeldinger til meg her. Det er helt i orden, men dere må huske på en ting, dere viser ikke akkurat at dere står så mye høyere. Tvert imot, dere viser bare enda større lavmål som må irritere dere over at dere ikke ville ha skrevet det på DEN måten. Han dere vet er jo faktisk en dust. Og nei, jeg er ikke misunnelig på han. Han gir meg absoluttt ingenting. Hadde det vært Brad Pitt eller Robert Pattinson det var snakk om, så skulle jeg ha skjønt at de hoppet i taket, men av Justin Bieber? Akkurat det skjønner jeg ikke. (Ja, jeg har fått med meg at de to førstnevnte er skuespillere) Påstår ikke at det er galt å høre på Bieber, men jeg forstår ikke folk som bare skal høre på en bestemt artist/sjanger, og si at alt annet er dritt. Jeg hører på alt fra opera, country til heavy metal. Liker vel strengt talt alt, utenom visse artister (som nevnt tidligere.) OK, en ting til som jeg ikke forstår, er som nevnt tidligere at alle skal hoppe i taket når han kommer opp på scenen. Greit at folk gjorde det når Beatles eller Elvis holdt på, de var jo faktisk gode, og har hatt stor betydning for musikk generelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå