Gå til innhold

"Jostein Bever" kommer til Norge igjen

Fremhevede innlegg

Gjest naiv super
Skrevet

Om menn går og napper noe til Tone betyr ikke det at de kjøper cd-en eller hører på musikken hennes. Forøvrig beudrer gutter også gjerne atleter, artister, itenskapsmenn et for ferdighetene deres og det de har prestert og levert. Noe som er fremmedelementer for kvinner. Jeg sier til deg også - iek engang prøv å sidestill gutter og jenter på dette området, det er ufattelig smålig. Her må til og med de mest harbarka mammamødrene kunne se at gutta er mer utviklet og på et høyere sofistikert nivå sine søstre.

Anonym poster: 364588ad3f240b452bf1ff1b8d988877

He he.. ja, lev i den troen du..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er en fornærmelse mot musikkhistorie! Beatles lagde kvalitetsmusikk! Jeg er helt nøytral til Justin Bieber, så dette handler overhodet ikke om at jeg ikke liker ham. Det handler om at det er en faktisk forskjell mellom Bieber og Beatles. Trekk utsagnet ditt tilbake!! ( :P)

Anonym poster: 1789e4e98ff672f82fcd59aab259e168

Ikke faen!

Jeg tenker jo selvfølgelig ikke på flisespikkeri som sjanger, kvalitet eller om de/han lager musikken selv, jeg tenker kun på det faktum at både Bieber og Beatles fikk/får ungjenter til å gå fra konseptene. Og den gang, som nå, kjeftet de sure gamle gubbene (og kjerringene) om at de ikke forstod hva det var å ta sånn på vei for.

Den - og kun den - likheten drar jeg mellom Bieber og Beatles.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er heller ikke noen Justin Bieber fan, men har da ingenting i mot gutten. Han er 20 (?) år og allerede blitt verdenskjent, selv om flertallet av fansen er 14 år eller yngre.

Det jeg ikke skjønner er at voksne mennesker skal sitte å rakke ned på noen de ikke kjenner. Gutten har i den siste tiden i følge sladreavisen VG hatt noen nedturer, og hadde jeg sittet å fått alt dette drittet pakket på meg, så hadde jeg nok gjort værre ting enn å røyket litt ulovlige stoffer og brukt litt lang tid på scenen.

Kanskje ikke musikken er god, men han er en ung gutt som har oppnådd mye på kort tid. Noe som tydeligvis plager mange.

Anonym poster: 7d57a8db4c7276ec340a4c67a1e103ae

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er heller ikke noen Justin Bieber fan, men har da ingenting i mot gutten. Han er 20 (?) år og allerede blitt verdenskjent, selv om flertallet av fansen er 14 år eller yngre.

Det jeg ikke skjønner er at voksne mennesker skal sitte å rakke ned på noen de ikke kjenner. Gutten har i den siste tiden i følge sladreavisen VG hatt noen nedturer, og hadde jeg sittet å fått alt dette drittet pakket på meg, så hadde jeg nok gjort værre ting enn å røyket litt ulovlige stoffer og brukt litt lang tid på scenen.

Kanskje ikke musikken er god, men han er en ung gutt som har oppnådd mye på kort tid. Noe som tydeligvis plager mange.

Anonym poster: 7d57a8db4c7276ec340a4c67a1e103ae

Nei, musikkindustrien og de som ha skapt han har oppnådd mye på kort tid ved å appelere til småjenter. Han er bare den som har trukket loddet for å representere dem.

Anonym poster: e532e83726d988d9e7986784c49cd90a

• Liker 2
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

Justin Bieber, eller Jostein Bever, er så langt unna mine preferanser som overhodet mulig. Men jeg ser nok langt mer ned på anti-Biebers fremfor Bieber i seg selv. Makan til åndssnobber. *puke*

Endret av Valiumsjunkie
  • Liker 8
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor noen ikke greier å forstå at unge pophelter gjør ungjenter hysteriske, og ferdig med det. Bieber gjør da ikke noe annerledes enn Beatles?

Og: Bare fordi jeg ikke liker musikken han lager, så har jeg ingen problemer med å forstå at andre kanskje gjør det.

Enig :)

Men jeg syns det går litt over styr når jenter hopper opp og ned på biltak til fremmede og ødelegger ting rundt seg.

Det må kunne gå an å oppføre seg som folk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ler meg i hjel av hvor tåpelig og smålige disse anti-bieberne er. Dere fremstiller dere selv som noen hypersjalu gjøker med mindreverdighetskompleks.

HVORFOR BRYR DERE DERE OM HVA 14 ÅRIGE JENTER GJØR??

Anonym poster: c4f87f08261653ddf1a423f51bbb0d00

• Liker 7
  • 4 uker senere...
Skrevet

Justin Bieber eller Jostein Bever som jeg liker å kalle ham, kommer til Norge igjen litt ut i april. Kan bare ikke fatte hvorfor så mange ungjenter og enkelte damer skal bli så forbanna hysteriske bare de hører navnet hans. Bieber meg her og Bieber meg der, hva er greia liksom?

Det eneste han har gjort er å fylle verden til randen med diverse kødd, som verden helst kunne slippe å få oppleve. Dessuten er han bare kjent for å være kjent, grunnet en voldsom eksponerig av han gjennom media. Han er bare en falsk, liten jævel som har et verdensbilde som er helt på viddene, og en veldig egosentrisk og selvopptatt fremtreden.

At en dust klarer å få med seg en hel verden av jenter til å hoppe i taket forstår jeg rett og slett ikke. Han ser ut som en homo (med all respekt for de som er det, jeg mener ikke å rakke ned på dere), og er en flopp som kun spiller på det overtaket han har på denne gruppen (og nei, han lager ikke alle sangene sine som han så til gangs skryter av, dessuten er ikke de spesielt gode heller). Han kan ikke synge, og slår av radioen hver gang en av hans låter spilles av. Gjør også det når det spilles av låter av andre flopper som Tone Damli og Gabrielle. Dette fordi jeg av prinsipp ikke hører på slikt, og det strider mot mine verdier.

Ville mye heller ha hørt på Charter-Svein sin sang "Kongen av Mallorca", Jan Thomas sin "Get up and dance", Sputnik sin "Skilles Johanne, m.flr" og Ole Ivars sine sanger tusen ganger i strekk enn å høre på "Bever'n". Disse kan jo sees på som underholdene, og de synger jo i utgangspunktet tusen ganger bedre enn Bieber kan drømme om.

Jostein Bever ? Homo ? Hahaha 2009 ringte og ville ha tilbake spøken sin, vi er over den nå.

Du er voksen ( jeg regner med at du er voksen ) og alikevel sitter du og slenger dritt om en gutt du tydeligvis ikke vet noe om.

Sjalu ? For at du ikke har horder av jenter etter deg ? Det virker sånn.

Uff jeg blir helt lei meg når jeg ser hvor umodne, barnslige og dømmende enkelte voksne folk er. Selvom jeg ikke liker Metallica, sitter jeg da ikke å snakker dritt om dem ?

• Liker 4
Gjest Reza08
Skrevet

Jostein Bever ? Homo ? Hahaha 2009 ringte og ville ha tilbake spøken sin, vi er over den nå.

Du er voksen ( jeg regner med at du er voksen ) og alikevel sitter du og slenger dritt om en gutt du tydeligvis ikke vet noe om.

Sjalu ? For at du ikke har horder av jenter etter deg ? Det virker sånn.

Uff jeg blir helt lei meg når jeg ser hvor umodne, barnslige og dømmende enkelte voksne folk er. Selvom jeg ikke liker Metallica, sitter jeg da ikke å snakker dritt om dem ?

Enda en kommentar fra en hysterisk Belieber. Ikke mobb Bieber, han er ALT her i verden. Ingen andre kan måle seg med han. Selvfølgelig.

Skrevet

Enda en kommentar fra en hysterisk Belieber. Ikke mobb Bieber, han er ALT her i verden. Ingen andre kan måle seg med han. Selvfølgelig.

Unnskyld meg, men det var faktisk ikke det jeg skrev. Jeg mener appsolut ikke at han er perfekt eller dte ultimate forbildet, men at du som en voksen person skal sitte å snakke dritt om en gutt du ikke vet noe om blir for dumt

• Liker 2
Gjest Reza08
Skrevet

Unnskyld meg, men det var faktisk ikke det jeg skrev. Jeg mener appsolut ikke at han er perfekt eller dte ultimate forbildet, men at du som en voksen person skal sitte å snakke dritt om en gutt du ikke vet noe om blir for dumt

Alle de som er så hysteriske etter han at de ødelegger biler, tramper ned hverandre og skriker som faen med en gang de hører navnet hans, har litt å lære. Hvorfor utsette andre for fare bare for å komme en meter nærmere han?

Skrevet

Alle de som er så hysteriske etter han at de ødelegger biler, tramper ned hverandre og skriker som faen med en gang de hører navnet hans, har litt å lære. Hvorfor utsette andre for fare bare for å komme en meter nærmere han?

Jeg er fullt klar over hva som skjedde i for eksempel Oslo i fjor, men du kan ikke dra alle beliebers og fans under en stol og si at ALLE gjør det. Uansett, hvorfor er det bare ille når situasjonen handler om Justin ? Hva med alle andre kjendiser ? Som f.eks før i tiden da det var The Beatles, men det var greit ?

Veldig rettferdig må jeg si

• Liker 1
Gjest Reza08
Skrevet

Jeg er fullt klar over hva som skjedde i for eksempel Oslo i fjor, men du kan ikke dra alle beliebers og fans under en stol og si at ALLE gjør det. Uansett, hvorfor er det bare ille når situasjonen handler om Justin ? Hva med alle andre kjendiser ? Som f.eks før i tiden da det var The Beatles, men det var greit ?

Veldig rettferdig må jeg si

Respekterer at folk liker Bieber, og jeg drar selvsagt ikke alle under en kam. Alle er ikke slik. Selvsagt burde enkelte av Beatles-fansen ha kontrollert seg litt mer når de holdt på som mest på 60-tallet. Tror egentlig at vi er ganske enige.

AnonymBruker
Skrevet
Han ser ut som en homo (med all respekt for de som er det, jeg mener ikke å rakke ned på dere)

Hva faen? Du kan ikke bare komme her og si at noen 'ser ut som en homo' (hva skal det bety, egentlig?) og deretter tro at det blir uskadeliggjort bare fordi du nevner i parentes at du ikke mener å rakke ned på oss.

Utsagnet ditt var patetisk og jeg har en kriblende lyst til å ommøblere ansiktet ditt med en murstein i dette øyeblikk. Og ja, det var meningen å rakke ned på deg der.

Om du ikke kan stå for noe, hold kjeft.

Anonym poster: 17ca8346e0ee15ba8eab1c415e20b031

• Liker 2
Gjest Reza08
Skrevet

Hva faen? Du kan ikke bare komme her og si at noen 'ser ut som en homo' (hva skal det bety, egentlig?) og deretter tro at det blir uskadeliggjort bare fordi du nevner i parentes at du ikke mener å rakke ned på oss.

Utsagnet ditt var patetisk og jeg har en kriblende lyst til å ommøblere ansiktet ditt med en murstein i dette øyeblikk. Og ja, det var meningen å rakke ned på deg der.

Om du ikke kan stå for noe, hold kjeft.

Anonym poster: 17ca8346e0ee15ba8eab1c415e20b031

Om du ikke kan stå for det du skriver, så vil jeg si at du er feig.

Skrevet

Respekterer at folk liker Bieber, og jeg drar selvsagt ikke alle under en kam. Alle er ikke slik. Selvsagt burde enkelte av Beatles-fansen ha kontrollert seg litt mer når de holdt på som mest på 60-tallet. Tror egentlig at vi er ganske enige.

Tja, da har du en veldig merkelig måte å vise det på, men uansett er jeg IKKE enig i det du sier

Skrevet

De er mindre intelligent enn oss menn, de er svakere enn oss. De trenger bekreftelse.

Å hjelpes meg, dra tilbake til 60 tallet a

Gjest Reza08
Skrevet

Tja, da har du en veldig merkelig måte å vise det på, men uansett er jeg IKKE enig i det du sier

Nei, altså jeg liker ikke Bieber, og vet med sikkerhet at mange er enige. Har også fått med meg at mange er uenige.

Forskjellen på The Beatles og Justin Bieber, er at førstnevnte lagde mange fine låter, og har betydd mye for musikkhistorien, mens Bieber er en fyr som kun synger "fabrikkpop", og som egentlig bare har vært heldig med sin suksess.

Skrevet
Jeg synes det er litt betryggende at tenåringsjentene lager hjertetegn med hendene

Godt poeng.

Jeg har ikke sansen for fyren i det hele tatt, og synes hele greia virker falsk og konstruert. Men det gjelder vel egentlig alle artister. Hvis han skriver sine egne sanger (så elendige de måtte være), så må han jo få litt cred for det da.

Men ja, han er jo et forholdsvis "uskyldig" ungpikeidol, selv om det kanskje er i ferd med å endre seg etter hvert som han blir mer voksen? Han kommer nok til å gjøre som f.eks. Rihanna og blir mer "edgy" (selv om hun har bikket over kanten og bare blitt patetisk og overdrevet "edgy").

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...