AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #201 Skrevet 15. april 2013 På hvilken måte oppfatter du at man "angriper" Justin Bieber? Og fansen? Eksempler på dette? Eldre generasjon? Ja, jeg føler meg virkelig hjemme i den kategorien pr. dags dato og jeg er ikke ironisk en gang. Anonym poster: 3aafd8494107b55aae72fa52c7be8c4c Jeg er hjemme i den kategorien selv. Eksempler? Se på HI. Anonym poster: 7b56eefa4b6adc250eb6577d358aae05
Mr.Han Skrevet 15. april 2013 #202 Skrevet 15. april 2013 Har jeg skrevet Lindsay Lohan? Britney Spears er faktisk en legende, uansett om du liker det eller ikke. Hun har skrevet seg inn i pophistorien som en av de mest populære og suksessfulle artistene på 2000-tallet. Hun har dessuten klart å komme seg på beina igjen etter å ha vært rimelig langt nede, og mange trodde at karrieren hennes var over. Det står det faktisk respekt av, og jeg tror neppe vi vil glemme henne den dagen hun går bort. Hun er en popprinsesse som har skrevet seg inn i historiebøkene. Det har ingenting med hva jeg liker eller ikke, men at du ikke forstår tyngden eller poenget med å være en 'legende'. Å være først gjør deg ikke automatisk legendarisk, det handler om å være særegen i det man gjør. Er det noe som alle har gjenskapt med samme hell i musikk-bransjen er det pop.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #203 Skrevet 15. april 2013 Det har ingenting med hva jeg liker eller ikke, men at du ikke forstår tyngden eller poenget med å være en 'legende'. Å være først gjør deg ikke automatisk legendarisk, det handler om å være særegen i det man gjør. Er det noe som alle har gjenskapt med samme hell i musikk-bransjen er det pop. Å være "legende" i dette tilfellet betyr å selge MASSE plater, ha stor fanbase, utsolgte konserter og lage flere "hits". Bare ta en titt på disse legende-listene. Jeg er enig i at JB og artister i samme gate som han lager drittmusikk, men det forandrer dessverre ikke på salgstallene, etc. Men det gjenstår å se om han klarer å opprettholde suksessen, forhåpentligvis ikke. Anonym poster: 3306163bdef6d1926b82706d6fb94615 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #204 Skrevet 15. april 2013 Etter hvert blir man lei det forferdelige gnålet om at dere ikke skjønner hvorfor Justin er så populær, at han ser ut som en homo eller jente, at han ikke kan synge og at han ikke har gjort noe som helst for suksessen sin. Nå ja, jeg har ikke skrevet noe om Justin Biebers utseende, seksuelle legning etc (å kommentere andres utseende, eller seksuelle legning, og da på negativ måte mener jeg er lavmål) eller alt det andre du nevner. Det jeg hovedsaklig har skrevet og spurt om, er at jeg er veldig fascinert av alt oppstyret, både i fjor, og at det ser ut til at det blir (sannsynligvis) også ville tilstander her, det skjer ikke i andre land og hva det er så, forårsaker dette kollektive massesuggesjonen etc. Sånt interesserer meg. Det er den delen av diskusjonen jeg har holdt meg til, holder meg unna diskusjoner som vedrører utseende, homo, ser ut som ei jente-greia. Anonym poster: 3aafd8494107b55aae72fa52c7be8c4c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #205 Skrevet 15. april 2013 Jeg er hjemme i den kategorien selv. Eksempler? Se på HI. Anonym poster: 7b56eefa4b6adc250eb6577d358aae05 OK. Jeg er enig i å angripe Justin Bieber for hans utseende, og suksessen han har oppnådd, er lavmål. Og det er derfor jeg har holdt meg unna den delen av diskusjonen. Er bare interessant å diskutere hvordan dette med massehysteri oppstår, og hvilken rolle media har i dette osv. Har heller aldri kalt ham Jostein Bever, ettersom jeg er så "gammeldags" at jeg mener folk skal kalles med deres navn og ikke fantasinavn. Anonym poster: 3aafd8494107b55aae72fa52c7be8c4c 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #206 Skrevet 15. april 2013 Nå ja, jeg har ikke skrevet noe om Justin Biebers utseende, seksuelle legning etc (å kommentere andres utseende, eller seksuelle legning, og da på negativ måte mener jeg er lavmål) eller alt det andre du nevner. Det jeg hovedsaklig har skrevet og spurt om, er at jeg er veldig fascinert av alt oppstyret, både i fjor, og at det ser ut til at det blir (sannsynligvis) også ville tilstander her, det skjer ikke i andre land og hva det er så, forårsaker dette kollektive massesuggesjonen etc. Sånt interesserer meg. Det er den delen av diskusjonen jeg har holdt meg til, holder meg unna diskusjoner som vedrører utseende, homo, ser ut som ei jente-greia. Anonym poster: 3aafd8494107b55aae72fa52c7be8c4c Du får lage en ny tråd da. Om du leser hovedinnlegget, ser du utgangspunktet for denne tråden. Anonym poster: 7b56eefa4b6adc250eb6577d358aae05
Gjest Vampen Skrevet 15. april 2013 #207 Skrevet 15. april 2013 Oi, her hadde stemningen blitt surere siden sist!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #208 Skrevet 15. april 2013 Du får lage en ny tråd da. Om du leser hovedinnlegget, ser du utgangspunktet for denne tråden. Anonym poster: 7b56eefa4b6adc250eb6577d358aae05 Nei. Anonym poster: 3aafd8494107b55aae72fa52c7be8c4c
jabx Skrevet 21. april 2013 #209 Skrevet 21. april 2013 Justin Bieber ved alder 19: ca 10 millioner solgte album på verdensbasis, null nummer 1 hit i Usa. Britney Spears ved alder 19: ca 54 millioner solgte album på verdensbasis, 1 nummer 1 hit i Usa Det er jo rått part hva gjelder platesalg. Du kan jo ikke sammenligne direkte, da det er litt andre tider nå. Hvor mange ungdommer laster ned fremfor å kjøpe f.eks.? 1
jabx Skrevet 21. april 2013 #210 Skrevet 21. april 2013 Jostein Bever hahahahahaha lattis! TS ta deg en pille! Jeg skal på justin biber konsert å kose meg sammen meg mange deilige jenter! Du er bare missunnelig fordi han er kjekk og drar damer! Jeg håper for Guds skyld at du er midt i tenårene selv... 1
jabx Skrevet 21. april 2013 #211 Skrevet 21. april 2013 Har vel aldri hatt noe i mot Justin Bieber, men må si at dette sjokkerte meg: ‘Truly inspiring to be able to come here. Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.’” Snakk om å være respektløs overfor en ung jente som ble offer for et forferdelig folkemord. (Etter å ha besøkt Anne Frank-museumet i Amsterdam) Gjesp. Storm i et vannglass. 2
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2013 #212 Skrevet 21. april 2013 Du kan jo ikke sammenligne direkte, da det er litt andre tider nå. Hvor mange ungdommer laster ned fremfor å kjøpe f.eks.? Ungdommer lastet ned da også, via Napster. Forskjellen er bare at den gang så ble ikke nedlastninger registrert og man betalte ikke for de, i motsetning til i dag hvor nedlastninger blir registrert og det er ganske så billig, så de fleste betaler til og med for å laste ned musikk. Selv med nedlastninger inkludert så havner Bieber på "kun" 20 millioner solgte enheter. Med andre ord, milevis unna slike som Britney Spears feks. Biebers salgstall er heller labre. Hans målgruppe består for det meste av kun jenteunger i 12-15 års alderen. Litt merkelig at VG og Dagbladet viet han så mye oppmerksomhet i de dagene han var her, med tanke på at han var kun relevant for småjentene, men muligens de håpet på s amme type scener som sist, da elleville småjenter løå Oslo sentrum rundt for å finne ut av hvor Bieber var.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå