Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?

Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 hours ago, Hoppetaujenta said:

Går de bort fra TLC?? 

Det vises sikkert på TLC kanalen som vanlig, men ting som går på TLC streames på discovery+.

Jeg har sett de to første på Facebook, funker overraskende bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla<3 skrev (18 timer siden):

Dere finner også episodene på YouTube. 

hvordan? Mulig jeg er totalt blind, men finner ikke episoder der, bare mye annet. 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på fb, velg video og legg inn "sister wivees season 18 episode *den du ønsker*" så kommer de opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marissa skrev (6 timer siden):

Gå på fb, velg video og legg inn "sister wivees season 18 episode *den du ønsker*" så kommer de opp.

Finner ingen episoder fra sesong 4 der. 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K@tt skrev (29 minutter siden):

Trodde det var snakk om de nyeste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, K@tt said:

On 8/30/2023 at 3:45 PM, Hoppetaujenta said:

Tror vi må spørre om å få en vakker link eller to her. :) 

On 8/30/2023 at 3:43 PM, K@tt said:

hvordan? Mulig jeg er totalt blind, men finner ikke episoder der, bare mye annet. 🤷🏻‍♀️

Gamle sesonger ligger tilgjengelig på Discovery+ :) "sesong 11" på norsk discovery tilsvarer sesong 17. Discovery Norge har satt sammen sesongene rart. 

Screenshot_2023-08-31-20-43-31-20_e39ed32a4a115ffe11e7fd6684722e99.thumb.jpg.a236a5f57f33acef129845d95228061a.jpg

Den nye sesongen, altså sesong 18 (amerikansk telling) episode 1 og 2, er ikke tilgjengelig på norsk TV, men har blitt lagt ut på Facebook og YouTube, bare å søke "Sister Wives season 18 episode 1" så finner man det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale denne youtuberen. Det kommer ekstremt mye fram der, hun poster minst hver uke om søsterkonene. Hun graver opp mye og bekjente av familien kommer med info til henne. Til og med moren til Christine lot seg intervjue en gang. Også familie og bekjente av eksen til Robyn har fortalt en del til henne. Det kommer ny episode i USA i dag, så da kommer nok også hun med en ny episode i løpet av de neste dagene. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Tulla25j skrev (2 timer siden):

Ny episode lagt ut til info, under sesong 11. 

Snakker vi youtube nå eller tlc?  :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten særlig forvarsel sendte TLC den første episioden i ny sesong i går. (Jeg fant den i ukesarkivet på Allente-appen). De kaller den sesong 11 episode 18. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan de ikke gi serien det rette tallet så en kan orientere seg lettere.
Akk ja, jeg fikk nå tilfeldigvis sett episoden og du verden; klimaet er ikke godt. :sukk: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var ikke en mye positiv episode. Og det virket jo litt som Christine, og muligens Janelle også, mente at Robyns innkomst i familien var da det begynte å gå galt selv om det var ting som skurret før det også.

Kody har vel forresten gått ut i media og sagt at han ikke skal ha flere koner enn Robyn. Jeg lurer på om Robyn er fornøyd med å få ha fått et monogamt liv med Kody nå? De andre konene var ikke juridisk bundet til Kody på noe vis og Christine eide huset sitt alene og kunne sånn sett ta med seg verdien av den og bare gå. Robyn derimot eier sitt hus sammen med Kody. Nå har jeg ingen tro på at hun kommer til å forlate ham, men om hun skulle gjøre det ville det jo vært som en vanlig skilsmisse hvor man må dele hus og eiendeler og bli enige om samvær med barna (for hver av de andre konene er jo 5 av 6 barn voksne og kan gjøre som de vil). 

Til sist vil jeg si at jeg synes det er utrolig fint å se at Janelle og Christine har et så godt forhold også etter ekteskapenes oppløsning. Barna deres har jo vokst opp tett sammen og har et godt forhold og det er fint at mødrene har hverandre også. Det må være uendelig mye støtte i å ha hatt et felles liv. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.  ...men jeg forstår ikke hva Meri fremdeles henger rundt som femte hjulet på vogna for.
Han liker henne ikke. Hun vet det, men er der like fullt. :klo: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana skrev (1 time siden):

Nei, det var ikke en mye positiv episode. Og det virket jo litt som Christine, og muligens Janelle også, mente at Robyns innkomst i familien var da det begynte å gå galt selv om det var ting som skurret før det også.

Kody har vel forresten gått ut i media og sagt at han ikke skal ha flere koner enn Robyn. Jeg lurer på om Robyn er fornøyd med å få ha fått et monogamt liv med Kody nå? De andre konene var ikke juridisk bundet til Kody på noe vis og Christine eide huset sitt alene og kunne sånn sett ta med seg verdien av den og bare gå. Robyn derimot eier sitt hus sammen med Kody. Nå har jeg ingen tro på at hun kommer til å forlate ham, men om hun skulle gjøre det ville det jo vært som en vanlig skilsmisse hvor man må dele hus og eiendeler og bli enige om samvær med barna (for hver av de andre konene er jo 5 av 6 barn voksne og kan gjøre som de vil). 

Til sist vil jeg si at jeg synes det er utrolig fint å se at Janelle og Christine har et så godt forhold også etter ekteskapenes oppløsning. Barna deres har jo vokst opp tett sammen og har et godt forhold og det er fint at mødrene har hverandre også. Det må være uendelig mye støtte i å ha hatt et felles liv. 

Huset til Robyn ble vel finansiert av salget fra huset til Janelle? 

Leste et sted at Robyn og Kody ikke lenger får penger av de andre konene etter episodene av serien. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (1 time siden):

Huset til Robyn ble vel finansiert av salget fra huset til Janelle? 

Leste et sted at Robyn og Kody ikke lenger får penger av de andre konene etter episodene av serien. 

Ja, det stemmer, men både Robyn og Kody står som eiere. Christine var eneeier av sitt hus så hun kunne selge og flytte uten å involvere Kody. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...