AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1121 Del Skrevet 5. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes det bare har gått nedover siden robyn kom inn i livet deres. Det er tydelig at Kody har en favorittkone. Det riktige hadde bare å latt de andre gå og hatt et vanlig liv med henne å virker nesten som at det er det han ønsker å. Han virker dritt lei! Alle er sure...De smiler jo ikke lengere? Å Robyn ser konstant sliten å sur ut - hun som var sååå blid og sprudlende før. Å meri - hva gjør hun der enda? De har jo ikke et forhold lengere. Nei dette er bare surr Anonymkode: 22169...90a Ja, jeg synes det ser ut som om alle sliter nå. De har mistet gnisten og humoren alle sammen, det er trist å se. Kody sa det jo direkte også - de må tenke gjennom om de lever slik som de gjør fordi oppriktig ønsker det eller om det er fordi de føler de må pga religionen. Anonymkode: e3902...1fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2021 #1122 Del Skrevet 5. mars 2021 Ble trist av å se dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1123 Del Skrevet 5. mars 2021 Lurer på 9m de prøver lage mer drama for å få bedre seertall. Ville gjerne sett første sesongen igjen for å se om de virket lykkeligere da eller hvordan dynamikken var. Synes robyn virker veldig slu. Hun er som en slange. Spiller uskyldig, men har en agenda. Min favoritt er janelle. Hun virker som hun har det mest edruelige synet på livet deres. Anonymkode: db5d8...22a 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. mars 2021 #1124 Del Skrevet 6. mars 2021 Det at de i mange år nå ikke har ønsket å bo sammen synes jeg tyder på at de ikke egentlig fungerer som en stor familie. De er i praksis fire ulike familier som deler på samme mann/far. Hva er da poenget med flerkoneri? Min mening har alltid vært at det var mye mer harmonisk før Robyn kom inn i bildet, når alle sammen bodde i samme hus og hadde livene sine flettet sammen på en helt annen måte enn de har muligheten til når de bor i hver sine hus. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1125 Del Skrevet 6. mars 2021 8 hours ago, Arkana said: Det at de i mange år nå ikke har ønsket å bo sammen synes jeg tyder på at de ikke egentlig fungerer som en stor familie. De er i praksis fire ulike familier som deler på samme mann/far. Hva er da poenget med flerkoneri? Min mening har alltid vært at det var mye mer harmonisk før Robyn kom inn i bildet, når alle sammen bodde i samme hus og hadde livene sine flettet sammen på en helt annen måte enn de har muligheten til når de bor i hver sine hus. Vil tippe barna var en viktigere årsak til at de holdt sammen før, enn fraværet av Robyn. De hadde alle rimelig små barn, Christine fungerte som nanny og hjemmelærer, Janelle tjente penger og Meri... jeg har ikke fått helt taket på hva hun drev med. Men de var tvunget til å samarbeide mer. Så ble de fleste barna store, og de fikk nok penger til at de hadde råd til å bo separat. Tror det har mer å si enn at de giftet seg med Robyn. Dessuten har vi vel ikke sett dem uten Robyn, sånn egentlig? Hun var jo med fra første episode. Og i bøkene forteller de jo om at det var ganske ille en stund da ungene var helt små også. Mener å ha lest at Janelle flyttet fra familien med ungene i en periode. Tror nok flerkoneri generelt har en tendens til å bli ganske komplisert. Og her har man en mann som ikke forstår seg helt på damer, tre ekstremt følelsesstyrte damer, en stakkars dame som prøver å være fornuftig oppi alt dette og et kamerateam som lever av at det blir drama i familien... Anonymkode: 96504...b0c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1126 Del Skrevet 18. mars 2021 Jeg synes Kody blir mer og mer uspiselig. Altså, når man har 4 koner, så kan man ikke regne med at det ikke blir uenigheter og konflikter. Anonymkode: 7dba7...4c5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1127 Del Skrevet 19. mars 2021 Kody virker jo bare lei hele greia og vil ut. 🤷 Anonymkode: 61711...8ea 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 21. mars 2021 #1128 Del Skrevet 21. mars 2021 Nå er jeg ajour med TLC. Fryktelig deprimerende. De burde bare bryte opp, ingen av dem har det bra. Det kommer nok aldri til å bli bygget noe på tomten. Tipper Meri og Christine kommer til å flytte til Salt Lake. Ihvertfall hvis Mariah og Audrey får barn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars 2021 #1129 Del Skrevet 24. mars 2021 Jeg håper at de tar til fornuft og splitter opp, alle de som vil ut. Korthuset er i ferd med å rase tror jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1130 Del Skrevet 24. mars 2021 Jeg er på episoden 2, besøket til Darger-familien, for et herlig kaos med valg av biler og all den bagasjen Cody skulle ha med seg, det er bare utrolig festlig å se på. Og må igjen bare tipse om podcasten "Surviving Sister Wifes", et ektepar som analyserer hver episode av serien. Det er så gøy å høre på hvordan de gjennomskuer alle Codys innfall og treffer spikeren på hodet i sin analyse av familien, med masse humor. De holder på med denne sesongen nå, sesong 15 (har også gått tilbake til start og tatt for seg de tidlige sesongene). Anonymkode: 37481...f53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1131 Del Skrevet 24. mars 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er på episoden 2, besøket til Darger-familien, for et herlig kaos med valg av biler og all den bagasjen Cody skulle ha med seg, det er bare utrolig festlig å se på. Og må igjen bare tipse om podcasten "Surviving Sister Wifes", et ektepar som analyserer hver episode av serien. Det er så gøy å høre på hvordan de gjennomskuer alle Codys innfall og treffer spikeren på hodet i sin analyse av familien, med masse humor. De holder på med denne sesongen nå, sesong 15 (har også gått tilbake til start og tatt for seg de tidlige sesongene). Anonymkode: 37481...f53 Kjempetips, denne podcasten er jo hysterisk morsom. Men, vet du om de har laget episoder for sesong 1? Sesong 2 er det eldste jeg finner på patreon. Anonymkode: 96504...b0c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1132 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 24.3.2021 den 17.13): Kjempetips, denne podcasten er jo hysterisk morsom. Men, vet du om de har laget episoder for sesong 1? Sesong 2 er det eldste jeg finner på patreon. Anonymkode: 96504...b0c Hm, de gikk tilbake til sesong 1 og begynte der da det var pause i nye episoder. Men de ligger ikke lenger i podcasten, de snakker om at de er tilgjengelig på "Patreon", som tydeligvis er en betalingsløsning for bonusinnhold (de skal blant annet starte en bokklubb hvor Robyns bok "Becoming Sister Wifes" er temaet. 🤣 Anonymkode: 37481...f53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humleguri Skrevet 26. mars 2021 #1133 Del Skrevet 26. mars 2021 Synes det ser ut som han er fullstendig utslitt. Og hva skjer med håret?! Det er jo helt crazy! Synes madammene virker relativt ferdige med plural marriage også. Det er et salig kaos, impulsive avgjørelser osv. Flytting hit og flytting dit, tror siste rest av harmoni røk da han rykket opp alle med roten i Las Vegas. De siste sesongene er bare deprimerende, synes Janelle er den eneste som ser ut til å ville være i ekteskapet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1134 Del Skrevet 26. mars 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Hm, de gikk tilbake til sesong 1 og begynte der da det var pause i nye episoder. Men de ligger ikke lenger i podcasten, de snakker om at de er tilgjengelig på "Patreon", som tydeligvis er en betalingsløsning for bonusinnhold (de skal blant annet starte en bokklubb hvor Robyns bok "Becoming Sister Wifes" er temaet. 🤣 Anonymkode: 37481...f53 Jeg fant det på patreon, var verd $5 å få høre dette fra start. Utrolig morsomt å høre dem se sesong 1 i lys av sesong 14. Anbefales! Anonymkode: 96504...b0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1135 Del Skrevet 26. mars 2021 Får helt vondt av Christine i siste episode. Det høres ut som et sant mareritt slik hun hadde det før; bodde i kjelleren og måtte ta av seg 5 egne barn, i tillegg til Janelles 6 ! 😱 Jeg tror det var slik; hun og Janelle kom greit overens. Meen Janelle var borte dagen lang, og da var Christine stuck med alle ungene i tillegg til å håndtere Meri, som nok var ganske vanskelig, og sikkert ikke hjalp noe til. Og jeg tror at i ettertid er Christine litt irritert/skuffet over Janelle pga dette? Spesielt siden Janelle ikke synes å forstå hvor vanskelig det var for Christine å ha det slik. Og hun fortsetter å pushe på dette med 1 stort hus..! Jeg lurer på om Janelle ikle er så flink med det følelsesmessige, hun er ikke så «jentete» av seg, når det gjelder å forstå andre. Og derfor tror jeg dessverre hun faller litt i gjennom nå.. Robyn og Meri «fant» hverandre fordi begge er ganske dominerende og bestemte. Av min erfaring trives slike kvinner sammen, for de mates av hverandres makt. Vet ikke helt hvordan jeg heller skal forklare det. Christine synes jeg er ærlig, og ganske ned på jorden faktisk. Tror hun og Janelle er for forskjellige til å bli nære venner. Janelle er nok interessert i å være en del av ekteskapet, for hun har nok hatt mest fordeler av det. Mtp Christe passet ungene og hun ikke forventer mye av Kody. Og hun sliter mest på egenhånd. Jeg liker Janelle godt, men dessverre føler jeg hun kommer verst ut av situasjonen. Anonymkode: 7fc57...f72 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1136 Del Skrevet 26. mars 2021 Mitt inntrykk er at Christin er ganske krevende. Høylydt er hun også. I siste episode, når Robyn kom til henne, så sa hun at hun ikke liker direkte samtaler. Men jeg husker for noen sesonger siden da hun hadde en veldig direkte samtale med Meri. En samtale der hun ikke var videre sympatisk. Så da er det tydeligvis greit at hun har en direkte samtale med andre, men ikke at de har det med henne. Christine er også den eneste som har gitt uttrykk for at hun er sjalu, og at hun ikke vil se når Kody går fra kone til kone. Hva regner hun egentlig med? Hun har en mann som hun deler med 3 andre damer, og hun har selv gått inn i dette forholdet med åpne øyne. Ellers så synes jeg det virket som at Kody og Meri kom godt overens i siste episode. Det var ikke så mye hat mellom dem som det har vært de siste årene. Blir ihvertfall spennende og fortsette å følge dem. En siste ting om den siste episoden. Man er så vant til at Christine roper når hun snakker, men i siste episode så var hun sånn hviskende når hun snakket med Robyn, og jeg får helt fnatt når folk snakker sånn. Hva skulle hun bevise? Hun inntok virkelig offerrollen i den episoden. Anonymkode: 7dba7...4c5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1137 Del Skrevet 26. mars 2021 Anbefaler miniserien på Netflix som heter noe sånt som Tre koner og en mann (eller noe lignende) Det var en fin dokumentar om polygami i utah. Anonymkode: 454da...862 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1138 Del Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mitt inntrykk er at Christin er ganske krevende. Høylydt er hun også. I siste episode, når Robyn kom til henne, så sa hun at hun ikke liker direkte samtaler. Men jeg husker for noen sesonger siden da hun hadde en veldig direkte samtale med Meri. En samtale der hun ikke var videre sympatisk. Så da er det tydeligvis greit at hun har en direkte samtale med andre, men ikke at de har det med henne. Christine er også den eneste som har gitt uttrykk for at hun er sjalu, og at hun ikke vil se når Kody går fra kone til kone. Hva regner hun egentlig med? Hun har en mann som hun deler med 3 andre damer, og hun har selv gått inn i dette forholdet med åpne øyne. Ellers så synes jeg det virket som at Kody og Meri kom godt overens i siste episode. Det var ikke så mye hat mellom dem som det har vært de siste årene. Blir ihvertfall spennende og fortsette å følge dem. En siste ting om den siste episoden. Man er så vant til at Christine roper når hun snakker, men i siste episode så var hun sånn hviskende når hun snakket med Robyn, og jeg får helt fnatt når folk snakker sånn. Hva skulle hun bevise? Hun inntok virkelig offerrollen i den episoden. Anonymkode: 7dba7...4c5 I sesong 1 sliter Christine veldig med at Kody og Robyn går på datenights og er nyforelskede. Hun er selv gravid med Truely og det vanlige i en slik situasjon, er jo at du er sårbar, hormonell og sliten, og du trenger at mannen er der for deg og støtter deg (hvis du er i et forhold), ikke at han går på datenights og planlegger bryllup og er lykkelig forelsket I EN ANNEN. Dette har vært en greie i flere sesonger, at hun ikke føler at Kody og hun jobber nok med forholdet. Hun hadde jo sett for seg å være den siste og yngste kona (hun sier dette i sesong 1, tror jeg?), jeg tror hun har hatt problemer med å finne sin plass helt siden Robyn kom inn i bildet, og ble den åpenbare favorittkona. Nå er hun ferdig med barn, og er ikke redd for å si hva hun mener, som er litt typisk for kvinner som har kommet i overgangsalderen eller nærmer seg denne? Kjenner meg i alle fall igjen selv også, jeg bryr meg ikke så mye lenger om hva andre tenker, men gjør det jeg vil.🤣 Anonymkode: 37481...f53 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2021 #1139 Del Skrevet 3. april 2021 Meris mor Bonnie Joyce døde 26 mars. De hadde startet opp sin lille bedrift med B&B og det virket som at alt falt på plass for dem der. Veldig trist å lese syns jeg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1140 Del Skrevet 3. april 2021 Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden): Meris mor Bonnie Joyce døde 26 mars. De hadde startet opp sin lille bedrift med B&B og det virket som at alt falt på plass for dem der. Veldig trist å lese syns jeg. Jeg syns også det var trist å lese. Janelle sin mor døde også for noen måneder siden. Anonymkode: ae6f1...633 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå