Cindi Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #1561 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Hehe! Vel.... Jeg skal ikke spise egg, ikke makrell i tomat, ikke tunfisk, ikke sjokolade, ikke peanøtter, ikke røkelaks og ikke pepper. Av de tingene dere nevnte. Er en laaaaaaang liste over ting jeg ikke skal spise brått. Heller ikke salami, svinelever, ansjos, sardiner, uer, torsk, makrell, skalldyr, tomat, tomatprodukter, spinat, jordbær, nøtter, stekeskorper, brunost, melk eller melkeproteiner, hvitløk, alle varianter av løk vårløk etc, alle varianter av kål, kullsyre, krydder og sterk mat, sitron og syrlige ting, epler, appelsiner, menthol/peppermynte + noen flere ting jeg ikke kommer på i forbifarten her nå. Så da skjønner dere kanskje at jeg unnet meg å prøve en kopp kaffe i dag tidlig? Ser forresten ut som om det gikk bra, for hun har sovet i 4,5 time mens vi har fartet rundt med storesøstra i barnebursdag, på shopping og mens vi spiste. Så det at babyen ikke kommer til å sove noenting om jeg tar EN kopp kaffe var nok høyst overdrevent av barnelegen. (hun har forresten aldri sovet mer enn to-tre timer før på dagtid, så gudd løkk chuck med å sove i natt ) Endret 7. februar 2014 av Cindi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #1562 Del Skrevet 7. februar 2014 Lett-bernasesaus posen fra Toro er melkefri:D Men du må ha i soyamelk da.. Minstejenta er veldig glad i den:) 1mnd uten kaffe Jeg er sjokkert selv. Haha! Kaffe er min avhengighet! Jeg kosa meg noe så intenst med den koppen i dag! Håper det går greit å drikke det fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. februar 2014 #1563 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Jeg er sjokkert selv. Haha! Kaffe er min avhengighet! Jeg kosa meg noe så intenst med den koppen i dag! Håper det går greit å drikke det fremover. Er helt kaffeavhengig selv…. Jeg svimer i halvblinda ned til kjøkkenet (ekstremt nærsynt og har linsene på badet) og slår på kaffemaskina før jeg går på badet... Men har vært flink å kuttet fra 10 krus/mugger kaffe om dagen til 2 mummikopper daglig mtp at vi er i babyprosjektstadiet... Edit; Leif.. Endret 7. februar 2014 av Pomperipossa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #1564 Del Skrevet 7. februar 2014 Men har vært flink å kuttet fra 10 krus/mugger kaffe om dagen til 2 mummikopper daglig mtp at vi er i babyprosjektstadiet... Det samme måtte jeg da jeg ble gravid. Drakk kaffe hele dagen, gjerne 7-10 kopper per dag. Men så måtte jeg kutte ned til 2 små per dag under prøvingen og graviditeten. Så når jeg da måtte kutte helt så ble jo det nesten sorg. Jeg elsker virkelig kaffe. Skjønner ikke helt hvordan jeg har overlevd. Og koffeinfri kaffe lurer ingen. Håper du slipper å gå så veldig lenge uten kaffe. *krysser fingrene for* Jeg har noen eggløsningstester (clearblue digital) liggende etter vårt babyprosjekt. Hvis du bruker sånt? Bare si fra hvis du vil ha, så kan jeg sende de til deg. Er det forresten noen som vet om noen som tar imot morsmelk? Niennas sier at de på sykehuset ikke vil ta imot hvis det bare er 1 gang fordi de vil ta masse tester og sånt først. Jeg har nemlig 1,5 liter morsmelk i fryseren som lille ikke kan få pga allergien. Og det er fra den første perioden, så det er jo rimelig full av næring! Så synd å helle det i vasken. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. februar 2014 #1565 Del Skrevet 7. februar 2014 Ga nedfrossen morsmelk til katten jeg…. Ekte råmelk som var frosset ned fra rett etter fødselen, kunne jo ikke kaste den (baby tok ikke flaske i det hele tatt). (ringte og spurte dyrlegen først, hun holdt på å lo seg skakk, men det var skikkelig bra kost for katter sa hun). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #1566 Del Skrevet 8. februar 2014 Hahaha! Må jeg skaffe meg katt nå da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. februar 2014 #1567 Del Skrevet 8. februar 2014 Tror du må få deg katte ja Cindi:D Ei stor og rund hannkatt som foretrekker å ligge å kosemose hele dagen….(det gjør Marvin, katten vår, aller best..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #1568 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg skal informere Herr Cindi om dette. Jeg prøvde meg her om dagen. Jeg har alltid ønsket meg Perser. Men av en eller annen grunn mente han at vi heller burde betale studielån denne måneden, enn å kjøpe katt. Jeg prøvde meg på at vi kunne ta av ny-seng budsjettet, men det var heller ingen suksess. Jeg vil ha sånn katt som Dr.Evil har. Den er så kul! Alltid ønsket meg en sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. februar 2014 #1569 Del Skrevet 8. februar 2014 Har skogkatt vi:) Skikkelig stor og braskete en:) (eller, vi har faktisk to katter og en hund………hadde hamster også, men den gikk over til den evige hamsterhimmel tidligere i uka) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #1570 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg har alltid hatt katt eller hund, eller begge deler. Først da jeg ble sammen med mannen min endte jeg opp uten noen av delene. Måtte gi bort hunden min da jeg flyttet fra eksen, fordi jeg ikke fant en plass å bo som ville ta imot både meg og hunden, og eksen tok kattene (savner de enda), så nå er jeg uten dyr. Mannen min er allergisk mot noen typer katter, men ikke alle. Så vi må låne katter av andre for å sjekke hvilke han reagerer på før vi kan få. Han reagerte veldig på katten til eksen hans, som var en helt vanlig skogskatt. Jeg håper han tåler persere. Katter skal liksom være litt store og lodne. Liker best langhårede dyr. Både katter og hunder. Sånn bortsett fra alle minihamstrene man får på kjøpet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 8. februar 2014 #1571 Del Skrevet 8. februar 2014 SELVSAGT skal dere få katt enn å betale studielån!... Noen ganger lurer jeg på om han mannen din er riktig navla Og det Niennas sa var at SiV ikke tok imot melk kun for en gang, men ring å hør med ditt sykehus Håper alt er bra i dag <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. februar 2014 #1572 Del Skrevet 8. februar 2014 Håper du fikk sove litt i natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. februar 2014 #1573 Del Skrevet 8. februar 2014 Det samme måtte jeg da jeg ble gravid. Drakk kaffe hele dagen, gjerne 7-10 kopper per dag. Men så måtte jeg kutte ned til 2 små per dag under prøvingen og graviditeten. Så når jeg da måtte kutte helt så ble jo det nesten sorg. Jeg elsker virkelig kaffe. Skjønner ikke helt hvordan jeg har overlevd. Og jeg skjønner nesten ikke at du bare har vært en fryd å være sammen med Man blir jo ofte litt sint om man ikke får kaffen sin, som man er avhengig av. Jeg prøvde meg her om dagen. Jeg har alltid ønsket meg Perser. Men av en eller annen grunn mente han at vi heller burde betale studielån denne måneden, enn å kjøpe katt. Jeg synes så tydelig å huske at HerrCindi sa at du ikke trengte å "få godkjenning" av han for å kjøpe noe da du ringte ang uroen .........Sååååh...... tihihiii..... Men du Pomperipossa............Driver dere å skal lage enda et barn!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. februar 2014 #1574 Del Skrevet 8. februar 2014 Vi har lyst på et barn til ja Noz:) Er jo så skjønne disse vi har fra før, og alle gode ting er tre:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. februar 2014 #1575 Del Skrevet 8. februar 2014 Vi har lyst på et barn til ja Noz:) Er jo så skjønne disse vi har fra før, og alle gode ting er tre:D Hurraaaaaaaaaa Du får si fra om du lager deg en gravid-dagbok/prøve-dagbokgreie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. februar 2014 #1576 Del Skrevet 8. februar 2014 Hurraaaaaaaaaa Du får si fra om du lager deg en gravid-dagbok/prøve-dagbokgreie Tror ikke jeg gjør det, men hvis jeg ombestemmer meg så skal jeg si ifra:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #1577 Del Skrevet 8. februar 2014 Stemmer det! Han sa jo faktisk det! Sååååå, da burde det jo gjelde pusekjøp også? Så en helt skjønn en på finn nå. En to år gammel tjukk pusur! Skikkelig gossin! Så lyst på! Men har lyst på hund også.. Vet ikke hva som er lurest å skaffe først da, sånn terretoriemessig. Katta blir nok større enn hunden. I natt fikk jeg 3,5 time søvn. Og lille har hatt en skikkelig kjempeskriketokt i dag. Jeg er usikker på hva det kom av, og håper i det lengste det ikke var kaffen! Skulle ønske disse små kom med bruksanvisning og et display der det sto hva som var galt til en hver tid. "Loading 67%" under amming liksom Vi har vært på besøk hos en kollega av mannen min i dag. På lunsjvisitt med barna. Også har storesøster vært i bursdag. I morgen skal vi til svigermor, siden det er morsdag. Jeeeeeejjjjjj...... SÅ lyst å tilbringe søndagen der. Ooops! Må løpe å vaske av ansiktsmasken! *stiv i trynet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. februar 2014 #1578 Del Skrevet 8. februar 2014 Gå for hund! Herre min hatt så utrolig det er å oppleve BitteLiten og hunden deres sammen! Når man ser dem sammen.......det er som tatt rett ut av en film! ...Litt sånn som Lassie "Loading 67%" Så appen din har ikke den funksjonen altså!? Du får finne opp en måte å koble bebis til nettbrettet via elektroder og usb-kabel til neste graviditet Cindi, det kan du sikkert tjene deg rik på! Synd å høre om at lille nurk har hatt det så fælt i dag da! Kanskje du kan gå for.eks 3 dager med kaffe, 3 dager uten kaffe, 3 dager med kaffe, 3 dager uten kaffe og 3 dager med kaffe *puh* ...... for å skjekke om det er mer skriking, mindre skriking, mer skriking, mindre skriking, mer skriking og mindre skriking *puuuh* ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #1579 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Det var faktisk ikke den dummeste ideen jeg har hørt. For i går virket det jo som om det gikk veldig bra med den kaffen... Så hvis jeg gjør det litt sånn systematisk så blir det kanskje lettere å se om det er en klar sammenheng. Hahaha! Nei... Appen funka ikke. Får finne rett USB-kabel. Endret 8. februar 2014 av Cindi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 9. februar 2014 #1580 Del Skrevet 9. februar 2014 Åherregud... Jeg så akkurat ferdig Dexter. Tror jeg har litt hjertesorg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå