missdior Skrevet 20. april 2013 #121 Del Skrevet 20. april 2013 Åh, Notting Hill er så fiiin Sitter her og koser meg med den på skjermen og non stop. Det er faktisk første gang siden jeg ble gravid at jeg har hatt lyst på godteri. Veldig fornøyd med det, så håper jeg klarer å fortsette sånn jeg har gjort! Den ser jeg også! Den er så fiiin! Snufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 20. april 2013 Forfatter #122 Del Skrevet 20. april 2013 Den ser jeg også! Den er så fiiin! Snufs Jeg veeet Hadde helt glemt hvor fin den er ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 20. april 2013 Forfatter #123 Del Skrevet 20. april 2013 Den ser jeg også! Den er så fiiin! Snufs Å snufs, der var tårene på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 20. april 2013 #124 Del Skrevet 20. april 2013 Den ser jeg også! Den er så fiiin! Snufs Denne så jeg også på :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 20. april 2013 Forfatter #125 Del Skrevet 20. april 2013 Denne så jeg også på :D Da har vi hatt en NH kg kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 20. april 2013 #126 Del Skrevet 20. april 2013 jaa :D Den filmen er sååå fin :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 20. april 2013 #127 Del Skrevet 20. april 2013 "She May be the reason I survive. The why and wherefore I'm alive" Nynner litt for meg selv Nydlig film! Jeg har også sett den i kveld Innom for å ønske deg en god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 21. april 2013 Forfatter #128 Del Skrevet 21. april 2013 "She May be the reason I survive. The why and wherefore I'm alive" Nynner litt for meg selv Nydlig film! Jeg har også sett den i kveld Innom for å ønske deg en god natt Så koselig Muskat Den er utrolig fin den filmen!! Håper du har sovet godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmartCookie Skrevet 21. april 2013 #129 Del Skrevet 21. april 2013 Druer og appelsiner her og Jeg var vel den eneste som ikke så Notting Hill i går jeg da. Mannen ville se Indiana Jones! Så da ble det slanger og mumier, skikkelig lørdagshygge Jeg sovner jo uansett midt i filmen, så samme for meg hva vi ser om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 21. april 2013 Forfatter #130 Del Skrevet 21. april 2013 Druer og appelsiner her og Jeg var vel den eneste som ikke så Notting Hill i går jeg da. Mannen ville se Indiana Jones! Så da ble det slanger og mumier, skikkelig lørdagshygge Jeg sovner jo uansett midt i filmen, så samme for meg hva vi ser om dagen Så gøy at det er flere med samme craving Haha, måtte le litt av lørdagshygge Var jo godt du fikk sovet litt da Håper du koser deg med lille i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 21. april 2013 #131 Del Skrevet 21. april 2013 Hvordan går det boks? Har du hatt en fin helg utenom Nothing Hill titting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 21. april 2013 Forfatter #132 Del Skrevet 21. april 2013 Hvordan går det boks? Har du hatt en fin helg utenom Nothing Hill titting? Her går det fint Miia! Har begynt å slå meg skikkelig til ro med at dette mest sannsynlig skal gå helt fint. I går var jeg på babybesøk, 3 dager gammel baby. Åh, smelt :hjerte: Gleder meg masse til det er vår tur til å sitte stolte med lille i armene. Ellers har jeg slappet av, ryddet litt og snakket en del med mannen på skype. Veldig fin helg! Hva med deg? Hatt en fin helg? Var godt å lese at du har begynt å kose deg med graviditeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 21. april 2013 #133 Del Skrevet 21. april 2013 Ååå, nyfødt baby <3 det er så rart å tenke på at om ikke så lenge så har vi en selv Skype med mannen er nok koselig, hehe Jeg har hatt en fin helg ja, var på jentekveld i går. "Heldigvis" skulle jeg på jobb i dag tidlig, så det var godkjent unnskyldning for å ikke drikke, selv om jeg tror hun ene begynner å få misstanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 21. april 2013 Forfatter #134 Del Skrevet 21. april 2013 Ja, det var herlig å tenke på det i bilen på vei hjem. Gleder meg Jaaa takk og lov for skype. Det gjør de 30 dagene litt mer overkommelig! Så koselig med jentekveld. Blir gøy når du forteller hun venninnen du tror har skjønt det for å se om hun visste Ha det fint på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 23. april 2013 Forfatter #135 Del Skrevet 23. april 2013 Og der var min største frykt: brunt i utflodet.. Shit jeg sliter med å slappe av nå....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 23. april 2013 #136 Del Skrevet 23. april 2013 huffda kjære boks Håper ikke dette er farlig! Husk at en SA vanligvis inneholder friskt blod og smerter! iom at du er 15 uker hadde jeg nok likevell ringt en lege, bare for å høre hvor vanlig evt uvanlig dette er.. Det gjorde jeg, og det var kjempe hyggelige folk som til og med "inviterte" meg ned for en prat bare for å roe meg ned Hvordan går det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 23. april 2013 Forfatter #137 Del Skrevet 23. april 2013 Tenkte jeg skulle tasse ned til legen min i morgen. Klarer ikke slappe helt av selv om jeg antar det ikke er noe farlig siden det ikke er friskt blod eller mye. Allikevel veldig ekkelt når det ikke har skjedd på disse 16 ukene.. Vært på do flere ganger og ikke vært noe mer heldigvis. Håper det var et engangstilfelle etter at jeg skjauet litt her i går kveld.. Takk Miia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 23. april 2013 #138 Del Skrevet 23. april 2013 Så bra at det ikke har vært noe mer Forstår veldig godt at du ikke klarer helt å slappe av, men det var nok ikke noe farlig lykke til hos legen i morgen da, dt roer nok nervene litt Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 24. april 2013 #139 Del Skrevet 24. april 2013 Hvordan gikk det boks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. april 2013 #140 Del Skrevet 24. april 2013 kjære deg, hvordan gikk det i dag? Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå