boks Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #261 Del Skrevet 26. mai 2013 Ja, det er veldig mye. Også er det jo helt nytt territorie Pleier som regel å være noen butikker hvor enn i Norge man bor, det er bare ikke alle man er helt klar over hvis man skal ha barn for første gang Ha en fin søndag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #262 Del Skrevet 26. mai 2013 Det er så sykt at jeg i dag er offisielt halvveis. Helt sinnsykt å tenke på at vi om MAKS 22 uker sitter her med lille jenta vår. Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at tiden kom til å gå så fort som den har gjort til nå. Det er som mannen sa i sta, han har 2 turer igjen til Korea så er vi liksom der. Helt sykt å tenke på når jeg ser hvor fort disse 4 ukene han har vært hjemme har gått. Ha en fin søndag alle fine der ute 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 26. mai 2013 #263 Del Skrevet 26. mai 2013 Jaaa, det er fantastisk å ha det sånn! Fine mannen, likte reaksjonen hans jeg også. Han snakker om det i dag og Gled deg til du er ferdig med kvalme og de verste bekymringene og du kan kooose deg. Først nå jeg trives med å være gravid, mnd frem til formen snudde var virkelig slitsomme. Men såå verdt det Fine er at man glemmer fort, husker bare at det ikke var noe kjekt, men glemt hvordan det egentlig var! Langt er du på vei nå? Har glemt litt bort å skrive her.. Gleder meg veeeldig til denne delen er over, og til jeg kjenner graviditeten på andre måter. Jeg er vel 7+4 i dag går stadig fremover Håper du/dere har hatt en fin fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #264 Del Skrevet 26. mai 2013 Gratulerer med snart 8 uker Skjønner godt du gleder deg til ting er roet seg litt Veldig fin helg på oss. Håper dere har hatt det også?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. mai 2013 #265 Del Skrevet 27. mai 2013 Den begynte veldig bra, men var veldig dårlig igår, så ble en liten nedtur :\ Men det er vel en del av pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #266 Del Skrevet 27. mai 2013 Uff da! Kjedelig Håper uken blir grei og at neste helg blir litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #267 Del Skrevet 27. mai 2013 Da er mannen levert på flyplassen og jeg er alene igjen for 30 nye dager. Et par tårer triller nedover kinnet når jeg tenker på hvor lenge det er og hvor fint vi har hatt det disse 25 dagene. Fine mannen min Hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle gråte denne gangen, men hormonene vil det annerledes. Pleide aldri å gråte når han dro før jeg ble gravid. Nå gleder jeg meg bare til kvelden den 26.juni for da er jeg på vei for å hente han igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. mai 2013 #268 Del Skrevet 27. mai 2013 Kjedelig når man må være så lenge borte fra hverandre, men da setter man kanskje bedre pris på den tiden man har sammen Vanskelig å styre disse hormonene, og spesielt denne gråtingen, kjære vene hvor jeg har grått disse siste ukene, for alt og ingenting. Tiden frem til 26. juni går nok raskere enn du tror, plutselig er han hjemme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #269 Del Skrevet 27. mai 2013 Takk for gode ord Favole Setter utrolig pris på tiden vi har sammen, og vi har nok mye mer tid sammen enn de fleste andre sånn egentlig. Håper tiden flyr forbi Ja, de er jammen ikke lett å holde styr på de hormonene altså. Godt vi er fler i samme båt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 27. mai 2013 #270 Del Skrevet 27. mai 2013 Min kjære skal være borte to uker i juni, jeg syns at det er lenge Kommer sikkert til å grine jeg og! Skal ikke så mye til nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #271 Del Skrevet 27. mai 2013 Hvis man ikke er vant til å være fra hverandre er nok 2 uker en hel evighet ser jeg for meg! Vi er jo egentlig godt vant til å ha det sånn her etter 2 år i den jobben, men syns det har blitt ganske fælt å være fra hverandre etter at jeg ble gravid. Trodde virkelig ikke jeg kom til å ta det så tungt, men så feil kan man ta av hormoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 27. mai 2013 #272 Del Skrevet 27. mai 2013 Han er bortreist i blant i 1-2-3 uker, så er litt vant med det men samtidig så blir jeg ikke vant med det fordi vi er jo sammen ca hele tiden når ingen av oss er på jobb. Hormonene kan man ikke styre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #273 Del Skrevet 28. mai 2013 Største lyspunktet med at mannen er borte: jeg har sovet 8 timer i natt Det var jo vanvittig deilig. Sover så utrolig lett nå når jeg er gravid så våkner jo bare han trekker pusten merker jeg. Får nyte en mnd med god søvn I dag kom det et par pakker med tøy til lille jenta vår, sååå mye fint Gleder meg sånn til hun er her og kan bruke det 3 dager så er eksamen over, det skal bli så deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 28. mai 2013 #274 Del Skrevet 28. mai 2013 Hehe, jeg sover og bedre alene Hvem fikk du pakker fra? Artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #275 Del Skrevet 28. mai 2013 Alltid sovet dårlig alene før jeg ble gravid, så syns det er veldig annerledes alt dette Bestilt litt tøy fra miinto og nelly. Syns det er kjekt å ha litt tøy som ikke alle i byen her har. Kjempestas og åpne de og finne det herlige, knøttlille tøyet inni der Er ikke noe moro å kjøpe klær til seg selv lenger i det hele tatt, men tøy til henne koooser jeg meg med. Var så deilig å "endelig" kunne begynne! Ikke lenge før du kan sette i gang så smått heller nå, er det ikke denne uken dere flytter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #276 Del Skrevet 29. mai 2013 Åh, fine lille jenta i magen har skikkelig trimtime der inne nå. Ser henne utenpå på noen av sparkene her :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 30. mai 2013 #277 Del Skrevet 30. mai 2013 Jo vi begynner mest sannsynlig å flytte lørdag Men når det gjelder babyklær så skal vi først se hva vi får fra svigers og mine foreldre, så vi ikke ender opp med for mye av noe og babyene vokser jo så fort i begynnelsen Svigers reiser på ferie i juni og kommer hjem i slutten av juli (lang ferie ja, heldig de) og da skal de lete frem klærne sa de og babysenga, og foreldrene mine møter vi neppe før vi besøker de i juli siden de bor langt unna. Så det blir ennå en stund til vi kan kjøpe babyklær! Men utstyr kan vi jo begynne med fra neste lønning Og skattepengene! Men har veldig lyst å kjøpe babyklær nå som vi vet kjønnet! Å artig at du kan se det og kjenne det på utsiden! Jeg kjente en del bevegelser i stad, men er ennå usikker på om det er babyen, er så svakt, men hva ellers kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 31. mai 2013 Forfatter #278 Del Skrevet 31. mai 2013 Da var det jammen helg igjen, og sommerferie. Sykt! Eksamen gikk straka vegen til h i dag da de var så ufattelig snille å gi noe vi ikke har lært om en gang.. Vi var 2 igjen etter en drøy time, det sier vel kanskje sitt. Satser på at det er en fordel for min del, selv om jeg tviiiiiler.. Men men. Gjort er gjort og nå er det jammen over for denne gang. Deilig FOR et vær det er om dagen. Helt sykt.. Kunne aldri ha drømt om en så fantastisk mai som vi fikk i år, deiliiig! Det er tydeligvis ingen tvil om at jeg har gravidmage om dagen for det første eksamensvakten spurte om da jeg skulle på do var når jeg skulle bli mamma Syns den var vokst masse bare siden jeg la ut bilde her sist. Jenta vår trives tydeligvis Fortsatt ikke gått opp noe, så jeg er veldig fornøyd. Var litt redd for at jeg skulle legge på meg kjempemasse. Nå venter jeg på at pizzabunnen min skal heve ferdig sånn at jeg får smellt litt fyll på den, suuulten! Bestilte 3D ul i sta, gleeeeedes. Det blir stas. Mannen ble også glad hørtes det ut som Ha en fin kveld og helg da jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #279 Del Skrevet 1. juni 2013 Der var det jammen ingen tvil lenger, råmelken er virkelig på plass. Stod og vasket meg på hendene på badet i det jeg oppdager tidenes flekk på genseren akkurat der nippelen sitter. Og det til tross for bh.. Skjønner jo at det er påtide med innlegg fremover. Er så glad for at det skjedde hjemme og ikke ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 1. juni 2013 #280 Del Skrevet 1. juni 2013 Haha, jeg skal på butikken og kjøpe ammeinnlegg etterpå for å si det sånn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå