Gjest Oubliette Skrevet 11. april 2013 #281 Del Skrevet 11. april 2013 Fikk du testa? :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 12. april 2013 Forfatter #282 Del Skrevet 12. april 2013 Fikk du testa? :-p Ja Fikk testa både igår og idag tidlig! Tydelig strek, men langt fra positiv enda Ikke i nærheten engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 12. april 2013 #283 Del Skrevet 12. april 2013 Hehe, før du vet ordet av det er den positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 12. april 2013 Forfatter #284 Del Skrevet 12. april 2013 Hehe, før du vet ordet av det er den positiv Håper det Bare håper den blir positiv i helga, for det passer fint med tanke på aksjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 12. april 2013 #285 Del Skrevet 12. april 2013 Hehe! Krysser fingrene for positiv i helgen Men hvis ikke, så må du legge inn masse aksjer likevel i tilfelle den blir positiv mandag/tirsdag sånn at soldatene ligger å venter på egget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 12. april 2013 Forfatter #286 Del Skrevet 12. april 2013 Hehe! Krysser fingrene for positiv i helgen Men hvis ikke, så må du legge inn masse aksjer likevel i tilfelle den blir positiv mandag/tirsdag sånn at soldatene ligger å venter på egget Den kan ikke bli positiv før tidligst Søndag Venter EL på Søndag eller Mandag. Gubben skal bort ama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 14. april 2013 #287 Del Skrevet 14. april 2013 Har den blitt positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 14. april 2013 Forfatter #288 Del Skrevet 14. april 2013 Har den blitt positiv? Ikke helt enda Tok en idag tidlig og en nå ista, teststreken er nesten like sterk som kontrollstreken, så EL er ikke langt unna Satse på litt aksjer ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 14. april 2013 Forfatter #289 Del Skrevet 14. april 2013 Tror jeg må gi meg med fysisk aktivitet! Om jeg trener så jeg får puls så begynner jeg å blø. I dag så rei jeg på tur i nesten 3 timer... Blør igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 14. april 2013 #290 Del Skrevet 14. april 2013 Tror kanskje jeg ville tatt meg en tur til legen med det. Det høres jo ikke akkurat helt bra ut, ei heller normalt ut! Håper det gir seg snart, kan ikke være noe kjekt å ha det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 14. april 2013 Forfatter #291 Del Skrevet 14. april 2013 Tror kanskje jeg ville tatt meg en tur til legen med det. Det høres jo ikke akkurat helt bra ut, ei heller normalt ut! Håper det gir seg snart, kan ikke være noe kjekt å ha det sånn! Ja, var jo til legen den 8. April pga mye magesmerter som kommer i livmorområdet, og hu skulle bare ta en gravidtest, og var ikke det årsaken måtte vi ta avføringsprøve.. Jeg kjenner på kroppen min at det ikke er som det skal! Blir bare veldig lei det her :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 15. april 2013 Forfatter #292 Del Skrevet 15. april 2013 Var hos legen idag, og fikk henvisning til innvendig ul. Ellers ble eltesten positiv i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 16. april 2013 #293 Del Skrevet 16. april 2013 Har du fått lagt aksjer? Håper det ordner seg med de blødningene, høre ikke noe særlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 16. april 2013 Forfatter #294 Del Skrevet 16. april 2013 Har du fått lagt aksjer? Håper det ordner seg med de blødningene, høre ikke noe særlig ut Nope, fikk ikke lagt inn aksjer.. Så hele prøvinga gikk i dass! Er ikke lett med en fyr som er konstant sliten, som ikke orker.. Og igår så prioriterte han å vaske kjøkkenet for maur istedetfor å sette av 10 min til meg.. Skjønner at han ikke kan ha sex på kommando altså.. Men 1 gang i mnd... 1 gang!! Men han sliter jo sånn med å komme også, så mulig han er litt impotent. Jeg har begynt å blø igjen nå.. Tålte tydeligvis ikke å gå fra parkeringa og til jobb engang -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 16. april 2013 #295 Del Skrevet 16. april 2013 Unnskyld at jeg spørr Lunalille, men er så nysgjerrig. Hvordan skal dere gjøre det når dere får barn når dere ikke er sammen? (Absolutt ikke ment frekt eller noe, så beklager hvis det kan tolkes sånn!! ) Du trenger så klart ikke svare hvis du ikke er komfortabel med det! Ble bare så utrolig nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 16. april 2013 #296 Del Skrevet 16. april 2013 Har du fått sjekket HCG-nivået denne måneden? Det du beskriver fra forrige mens til nå er akkurat sånn jeg hadde det da jeg hadde svangerskap utenfor livmoren, i den ene egglederen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 16. april 2013 Forfatter #297 Del Skrevet 16. april 2013 Unnskyld at jeg spørr Lunalille, men er så nysgjerrig. Hvordan skal dere gjøre det når dere får barn når dere ikke er sammen? (Absolutt ikke ment frekt eller noe, så beklager hvis det kan tolkes sånn!! ) Du trenger så klart ikke svare hvis du ikke er komfortabel med det! Ble bare så utrolig nysgjerrig! Hehe, regna med at spm ville komme Helt ærlig så er jeg ikke så glad i menn, dette pga en tragisk oppvekst preget av stor omsorgssvikt + voldtekt. Jeg ser bra ut, så det er ikke det, det står på. Men jeg har på en måte innsett at jeg aldri kommer til å gå inn i det normale forholdet som alle kvinner er ute etter. Jeg har derimot et veldig sterkt ønske om barn, da jeg har alle ressurser som trengs, og jeg har enormt mye å gi Til tross for oppveksten min, så har jeg klart meg vannvittig godt. Jeg er en fighter, og en stabil person. Jobbet for samme firma i over 4 år, og har idag 100% fast stilling. Jeg leier leilighet, har egen bil, og alt er egentlig på stell. Unntatt den dumme gubben da, hehe! Min avtale med en evnt barnefar er at barnefar skal ha fullstendig frihet til å velge selv om han vil ha noen relasjon til barnet. Nå ser det jo ikke ut som det blir noen problemstilling heller... Spontanaborter og at jeg ikke blir gravid igjen er litt demotiverende. Har du fått sjekket HCG-nivået denne måneden? Det du beskriver fra forrige mens til nå er akkurat sånn jeg hadde det da jeg hadde svangerskap utenfor livmoren, i den ene egglederen :/ What? :/ Har faktisk tenkt tanken pga den svake streken jeg fikk på gtest, men gtest 3 dager etter hos lege var jo negativ, så da regna jeg med at jeg ikke var gravid. Men burde jeg ikke ha veldig sterke smerter da selv om jeg er i ro? Er kun ved fysisk trening at jeg får vonde smerter.. Nå når jeg sitter i sofaen er det bare som menssmerter, bare at de sitter ved eggstokken. Jeg tåler tydeligvis ikke mye, for idag når jeg gikk fra parkeringa til jobb så fikk jeg skikkelig mensmurringer, da i hele livmora liksom, men inne på jobb når jeg gikk så dunka det til i venstre sia for hvert skritt jeg tok. Blir veldig lei altså :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 16. april 2013 #298 Del Skrevet 16. april 2013 Oi, skal si du er tøff som er så ærlig her inne! Ikke greit å lese at du har hatt en så vanskelig og belastende oppvekst, men "godt" å se at du ikke lar det knekke deg! Spurte ikke fordi jeg var i tvil om du kom til å klare morsrollen alene, for det regnet jeg med at du kan siden du har bestemt deg for å ville ha barn. Var bare nysgjerrig på dette med faren og hvordan dere skulle løse det dere i mellom. Men godt å se at du gir barnefar et valg! Skjønner (så godt det lar seg gjøre uten å ha vært der selv hvertfall ) at det kan være vanskelig å holde motet oppe, men du kan jo bli gravid så jeg har virkelig troen på at det kommer til å gå. Har du hatt noen form for "utredning" etter SA eller er ikke det sånn man får før man har prøvd i 1 år osv? Håper det er din tur snart, sender over litt babystøv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 16. april 2013 Forfatter #299 Del Skrevet 16. april 2013 Oi, skal si du er tøff som er så ærlig her inne! Ikke greit å lese at du har hatt en så vanskelig og belastende oppvekst, men "godt" å se at du ikke lar det knekke deg! Spurte ikke fordi jeg var i tvil om du kom til å klare morsrollen alene, for det regnet jeg med at du kan siden du har bestemt deg for å ville ha barn. Var bare nysgjerrig på dette med faren og hvordan dere skulle løse det dere i mellom. Men godt å se at du gir barnefar et valg! Skjønner (så godt det lar seg gjøre uten å ha vært der selv hvertfall ) at det kan være vanskelig å holde motet oppe, men du kan jo bli gravid så jeg har virkelig troen på at det kommer til å gå. Har du hatt noen form for "utredning" etter SA eller er ikke det sånn man får før man har prøvd i 1 år osv? Håper det er din tur snart, sender over litt babystøv! Forhåpentligvis så er det jo ingen som veit hvem jeg er her inne, så da er det jo greit å fortelle hvordan ting egentlig ligger ann. Men joa, mange som er stolt av meg, som syns jeg er vannvittig tøff som har kommet så langt som jeg har gjort. Jeg har venninner med småbarn, så jeg er fullstendig klar over hvordan man tar seg av et barn, og atpåtil blir barn nesten automatisk glad i meg. Så noe må jeg da fikse Har ikke hatt noen utredning etter SA annet enn blodprøve for å se om jeg har større risiko for å danne blodpropp (ligger i familien) men denne prøven var negativ. Jeg får håpe på noen aksjer i neste prøveperiode Nå får jeg bare slappe av til jeg finner ut hvorfor jeg stadig har vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 16. april 2013 #300 Del Skrevet 16. april 2013 What? :/ Har faktisk tenkt tanken pga den svake streken jeg fikk på gtest, men gtest 3 dager etter hos lege var jo negativ, så da regna jeg med at jeg ikke var gravid. Men burde jeg ikke ha veldig sterke smerter da selv om jeg er i ro? Er kun ved fysisk trening at jeg får vonde smerter.. Nå når jeg sitter i sofaen er det bare som menssmerter, bare at de sitter ved eggstokken. Jeg tåler tydeligvis ikke mye, for idag når jeg gikk fra parkeringa til jobb så fikk jeg skikkelig mensmurringer, da i hele livmora liksom, men inne på jobb når jeg gikk så dunka det til i venstre sia for hvert skritt jeg tok. Blir veldig lei altså :/ Nå blir det litt detaljert her, men det er bare for å forklare hvordan det *kan* forløpe: Jeg testa negativt (bare skyggestreker på CB) til en uke over IKM, da begynte jeg å blø. Blødde i 16 dager før jeg dro til legen - der ble det tatt en test som var positiv. Fortsatte å blø i tre dager til før jeg var inne på sykehuset med smerter, ble konstantert tom livmor, men de så ikke noe ellers. Kun smerter ved aktivitet. Tilbake på sykehuset tre dager etterpå (dag 22 med blødninger litt sånn av og på) og der ble det konstantert ekstrauterint svangerskap. En runde med cellegift, og så en runde til to dager etterpå. Tre dager etter siste runde med cellegift (dvs dag 28 av "blødningene", pluss de 7 jeg var over IKM, pluss de 14 fra EL...) var jeg inne med sterke smerter igjen, men sendt hjem med beskjed om at det var "bare normalt" Fire dager etter det igjen sprakk egglederen og jeg ble hasteoperert - først nå var det konstante smerter, etter at egglederen sprakk! Totalt tok det 23 dager før jeg testet positivt, 29 dager før det ble konstantert XU, og 38 dager over IKM før egglederen sprakk. Legg på de 12-14 dagene fra EL så ser du at det kan ta ganske lang tid før man oppdager noe som helst... Jeg mener ikke å skremme det, det er absolutt ikke intensjonen, men det er bare greit å være klar over at sånne ting kan skje, og at de ofte kommer snikende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå