Gå til innhold

Lunalille gir ikke opp!


Lunalille

Anbefalte innlegg

Hvordan går det, Lunalille? EL i disse tider? :)

Her går det fint :)

Gjør ikke så veldig mye om dagen, og slapper egentlig godt av :) EL er i dag faktisk :fnise:

Fikk inn aksjer i går, så da får man vente å se om man får mensen om en 12 dagers tid da :)

Får vel lage ticker igjen, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jamen, Lunalille! Nytt bilde?? :fnise: Kjente deg ikke igjen! Hehe. Kos deg i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at spira sitter nå :) Bare å kjøre på med masse :sengekos:;)

Takk :D Ja, må det, hehe! Tempen hadde ikke økt i dag tidlig, men jeg er så sikker på at egget gikk sin vei igår, ellers får jeg sykt kort lutealfase. Det samme skjedde forrige PP også. Tempen økte ikke før sånn 3 dager etter EL. Hatt positive EL tester siden Lørdag :S Håper jeg ikke har mista eggløsninga mi.

Masse lykke til !!

Tusen takk :)

Jamen, Lunalille! Nytt bilde?? :fnise: Kjente deg ikke igjen! Hehe. Kos deg i dag :)

Ja, ble så lei det gamle :P Takk, kos deg du og :hjerte:

Endret av Lunalille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne å heier på at spiren skal feste seg :duskedame:

Krysser fingrene for deg! :klemmer:

Takk takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Tatt noen test? :popcorn:

Hei :) Tok en test i dag tidlig, og syns jeg kan se noe veldig svakt... Men ser ut som bare skygge. Er ikke sikker jeg :) Prøver å bare slappe av å vente på mensen, hehe

Av symptomer så merker jeg lite eller ingenting. Litt såre brystvorter, men det kan også være helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :) Jeg har gjort akkurat det samme i dag jeg også :P Kanskje vi får samme termindato :danse: Jeg tar en CB digital i morgen så da regner jeg med jeg slipper å fundere noe mer på om det er noe der eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent spent spent!! Har du tatt noen test i dag???? :popcorn:

Jadda, jeg har testa :P Syns jeg ser noe svakt! hehe.

post-66436-0-77696800-1374062892_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser det også :danse:

Du får prøve med en CB om den ikke blir sterkere de neste dagene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg skimter noe, men det var vanskelig å se på den testen :)

Ja, ser det selv at det er vanskelig å se på bilde :)

Jeg ser det også :danse:

Du får prøve med en CB om den ikke blir sterkere de neste dagene ;)

Ja, får bare vente å se om den blir sterkere :P Tipper snart over på 10 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er DPO 12 i dag å nå er begge strekene like sterke på testen etter å ha hatt slike svake i 3 dager :) Er så spennende her nå at jeg nesten må innom å skjekke flere ganger om dagen ;) Jeg har aldri hatt en helt posetiv test før etter DPO 11, så jeg har fortsatt troen på at du er gravid ;):):danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er DPO 12 i dag å nå er begge strekene like sterke på testen etter å ha hatt slike svake i 3 dager :) Er så spennende her nå at jeg nesten må innom å skjekke flere ganger om dagen ;) Jeg har aldri hatt en helt posetiv test før etter DPO 11, så jeg har fortsatt troen på at du er gravid ;):):danse:

Nice, du er så heldig :hjerte: Er så glad på dine vegne :danse:

Tok en test til i dag når jeg våkna. fortsatt bare kjempesvakt, men du ser det kanskje?

post-66436-0-79298800-1374143265_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, du er så heldig :hjerte: Er så glad på dine vegne :danse:

Tok en test til i dag når jeg våkna. fortsatt bare kjempesvakt, men du ser det kanskje?

attachicon.gif10dpotest.jpg

Den har jo blitt mye tydeligere siden i går :danse: Jeg drister meg til å si GRATULERER :bolledeig: Du er nok :gravid: Lunalille :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...