Gå til innhold

Lunalille gir ikke opp!


Lunalille

Anbefalte innlegg

Nå blir det litt detaljert her, men det er bare for å forklare hvordan det *kan* forløpe:

Jeg testa negativt (bare skyggestreker på CB) til en uke over IKM, da begynte jeg å blø.

Blødde i 16 dager før jeg dro til legen - der ble det tatt en test som var positiv.

Fortsatte å blø i tre dager til før jeg var inne på sykehuset med smerter, ble konstantert tom livmor, men de så ikke noe ellers. Kun smerter ved aktivitet.

Tilbake på sykehuset tre dager etterpå (dag 22 med blødninger litt sånn av og på) og der ble det konstantert ekstrauterint svangerskap. En runde med cellegift, og så en runde til to dager etterpå.

Tre dager etter siste runde med cellegift (dvs dag 28 av "blødningene", pluss de 7 jeg var over IKM, pluss de 14 fra EL...) var jeg inne med sterke smerter igjen, men sendt hjem med beskjed om at det var "bare normalt"

Fire dager etter det igjen sprakk egglederen og jeg ble hasteoperert - først nå var det konstante smerter, etter at egglederen sprakk!

Totalt tok det 23 dager før jeg testet positivt, 29 dager før det ble konstantert XU, og 38 dager over IKM før egglederen sprakk. Legg på de 12-14 dagene fra EL så ser du at det kan ta ganske lang tid før man oppdager noe som helst...

Jeg mener ikke å skremme det, det er absolutt ikke intensjonen, men det er bare greit å være klar over at sånne ting kan skje, og at de ofte kommer snikende :klemmer:

Oj, det hørtes rett og slett helt forferdelig ut :( Stakkars deg!! :klemmer:

Jeg testa jo negativt hos legen 3 dager etter jeg fikk svak positiv test. Legger ved bilde av testen. Jeg tissa jo rett før jeg dro til legen, og nedpå der måtte jeg hive innpå 7-8 kopper med vann før jeg fikk ut en skvett. Kanskje urinen var for utvannet?

Men jeg fikk jo mensen 2 dager for tidlig, og dag 1 blødde det så lite, dag 2 blødde det en del, og så ble det bare mindre og mindre. Og nå kommer det brunt om jeg er fysisk aktiv. Om du ser på min, var det like svak strek du fikk?post-66436-0-87716900-1366147791_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig trykkøm over eggstokken idag. Det gjør vondt :/ Orket ikke å dra på jobb engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Tror kanskje du skal ringe legen igjen, det skal jo ikke være sånn! Og som du skrev lenger opp, urinen kan ha vært for utvannet hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje du skal ringe legen igjen, det skal jo ikke være sånn! Og som du skrev lenger opp, urinen kan ha vært for utvannet hos legen.

Tok en gtest nå netopp. Negativ! Så da er jeg ikke gravid.

Men jeg tok en El test, og jaggu meg ble den positiv. Teststreken var sterkere enn kontrollstreken. Tok en til for å dobbeltsjekke, og den ble like positiv..

skjønner ikke noe jeg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager er det som skjer med kroppen din?? :( Jeg syns du burde ringe legen din igjen, det skal jo ikke være sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager er det som skjer med kroppen din?? :( Jeg syns du burde ringe legen din igjen, det skal jo ikke være sånn!

Jeg aner virkelig ikke hva som skjer :/ Den har ihvertfall klikka! Føler liksom at jeg ikke kan drive å ringe legen hele tiden heller, føler jeg maser.

Legger ved bilde av eltesten fra idag. Tok 2 stk på samme urin for å sjekke at den ikke ble falskt positiv.post-66436-0-28802700-1366194935_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min test fikk samme strek som den du postet bilde av lenger opp her ja. Jeg hadde ikke EL-tester da, så der vet jeg ikke noe om resultatene...

Håper det bare er noe forbigående, og at du føler deg bedre snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal kontakte legen din! ELler dra på legevakta :) Husk at det er dette legen jobber med, så ikke tenkpå det kjære deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min test fikk samme strek som den du postet bilde av lenger opp her ja. Jeg hadde ikke EL-tester da, så der vet jeg ikke noe om resultatene...

Håper det bare er noe forbigående, og at du føler deg bedre snart :klem:

Jeg syns du skal kontakte legen din! ELler dra på legevakta :) Husk at det er dette legen jobber med, så ikke tenkpå det kjære deg :hug:

Dere er så snille :hjerte: Fortsatt smerter idag, så må ringe legen og få enda en dag med sykemld.

Jeg pratet jo med legevakta for 2 dager siden, og fikk beskjed om å ringe gynekologvakt. Jeg gjorde det, og han sa at såfremt jeg ikke hadde feber så var det ikke noe farlig, så da måtte jeg bare vente til jeg fikk time.

Død over magen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde vi sex. Viktig å varme opp til ny periode :P

så bra!! Jaa er veldig viktig å varme opp! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så bra!! Jaa er veldig viktig å varme opp! :D

Ja, og ikke var det så ille heller :P Hehe! Fikk magesmerter etterpå, men litt må man vel tåle xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom mensen :) Det som er nytt er at de 2 siste syklusene har vært på 28 dager, mot 30 som jeg alltid har hatt. Eggløsninga kommer på samme tid, så det er lutealfasen som har gått fra 14 til 12 dager. Er dette bekymringsverdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trist lesning! :kose:

Håper ikke det tar lang tid før spira sitter igjen.

Krysser fingrene for deg! :klemmer:

Tusen takk :kose: Var forferdelig trist å miste spira mi :( Hadde kjøpt inn noen plagg, ny fin stasjonsvogn og jeg gledet meg sånn! Også tok alt slutt så brått :/

Jeg teller ned til ny EL nå, og håper det kommer inn noen gode aksjer som gir en ny livskraftig spire <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :kose: Var forferdelig trist å miste spira mi :( Hadde kjøpt inn noen plagg, ny fin stasjonsvogn og jeg gledet meg sånn! Også tok alt slutt så brått :/

Jeg teller ned til ny EL nå, og håper det kommer inn noen gode aksjer som gir en ny livskraftig spire <3

uff, ja det forstår jeg at du hadde. Det kan jeg ikke forestille meg hvordan er, jeg hadde nok tatt det tungt selv.

Har du vært gravid før?

Ja får håpe det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, ja det forstår jeg at du hadde. Det kan jeg ikke forestille meg hvordan er, jeg hadde nok tatt det tungt selv.

Har du vært gravid før?

Ja får håpe det! :klemmer:

Ja, var gravid en gang i fjor også. Endte i SA det også, så kroppen min er nok ikke så glad i babyer! Da visste jeg ikke at jeg var gravid engang, så det kom som et realt sjokk!

Litt redd for en ny graviditet. Mister jeg neste får jeg jo diagnosen habituell abort :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg på syklusdag 5, og det ser ut som mensen snart er på vei til å bli borte :danse:

Før SA'n hadde jeg mensblødning i ca 5 dager, og alltid mye klumper i mensbløsningen.

Etter SA'n har jeg hatt ren blødning uten klumper og det har gjerne vart en hel uke! Denne mensen her har vært klumpete, og ser ut til å vare i 5 dager..

Hopper i taket av begeistring av at det ser ut som kroppen min er i orden at :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...