Gå til innhold

Lunalille gir ikke opp!


Lunalille

Anbefalte innlegg

Ååååh, idag har jeg passa liten baby på 6 uker.. Nydligste skjønneste lille jenta :hjerte:

Får ikke noe mindre lyst på en selv nå :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh, idag har jeg passa liten baby på 6 uker.. Nydligste skjønneste lille jenta :hjerte:

Får ikke noe mindre lyst på en selv nå :P hehe.

:hjerte:

Hihi :) de er så gode disse småtassene! :) Er du 3 dpo i dag Lunalille? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Hihi :) de er så gode disse småtassene! :) Er du 3 dpo i dag Lunalille? :)

Ja, ble helt forelsket jeg :hjerte:

Ja, er 3 DPO idag ifølge tickeren, men jeg tror jeg er 4 DPO.

Hadde jo positiv eltest Søndag kl 13, og negativ test mandags morgen.

Er det ikke da mest sansynlig at egget gikk på søndagskvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble helt forelsket jeg :hjerte:

Ja, er 3 DPO idag ifølge tickeren, men jeg tror jeg er 4 DPO.

Hadde jo positiv eltest Søndag kl 13, og negativ test mandags morgen.

Er det ikke da mest sansynlig at egget gikk på søndagskvelden?

hmm.. skal ikke si det helt sikkert jeg altså, men jeg regner ELdagen til å være den dagen jeg får positiv test.. :P bruker å ha positiv test i nesten to døgn, så jeg regner fra første dag med positiv test.., men om jeg gjør det riktig er jo ikke noe sikkert! :P haha :) en dag fra eller til er ikke vesentlig tenker jeg så lenge man er aktiv i dagene rundt EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. skal ikke si det helt sikkert jeg altså, men jeg regner ELdagen til å være den dagen jeg får positiv test.. :P bruker å ha positiv test i nesten to døgn, så jeg regner fra første dag med positiv test.., men om jeg gjør det riktig er jo ikke noe sikkert! :P haha :) en dag fra eller til er ikke vesentlig tenker jeg så lenge man er aktiv i dagene rundt EL :)

Neida, har vel ikke noe å si det :) Fikk kun lagt inn aksjer Lørdagskvelden, så håper det holdt :)

Igår kveld opplevde jeg at det plutselig gikk en sånn ilende smerte i lysken, og idag på vei hjem fra jobb så skjedde det samme! Sånn helt ut av det blå :P

Tror ikke den kroppen min er helt god :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med deg? :)

Det går så fint :)

Nå har jeg lagd hjemmelagd pizza som står i ovnen å steker seg.

Har også kjøpt 2 stratosplater og en 6 pakk med kvikklunch, så i dag er tiden for å spise seg fet :fnise:

Skal bare kose meg i hele helgen! Muligens ta en ridetur imorgen :)

Ha en riktig god helg alle sammen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden endte ikke godt :( Sitter her med verdens dårligste samvittighet!

Var på besøk hos ei venninne, og på vei hjem ca 100 meter fra hjemmet hennes så kjørte jeg på en rev!

Hadde ikke sjans :( Plutselig var den forann bilen, og så smalt det.

Håper viltnemda finner den, så den slipper å gå med smerter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden endte ikke godt :( Sitter her med verdens dårligste samvittighet!

Var på besøk hos ei venninne, og på vei hjem ca 100 meter fra hjemmet hennes så kjørte jeg på en rev!

Hadde ikke sjans :( Plutselig var den forann bilen, og så smalt det.

Håper viltnemda finner den, så den slipper å gå med smerter :(

Uff det hørtes ikke noe særlig ut =/ Får satse på at viltnemnda fant den :) Men husk at det ikke var din feil i den forstand da :) Håper dagen i dag var litt koseligere :) Ønsker deg en god påske videre :kaklehone::briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det hørtes ikke noe særlig ut =/ Får satse på at viltnemnda fant den :) Men husk at det ikke var din feil i den forstand da :) Håper dagen i dag var litt koseligere :) Ønsker deg en god påske videre :kaklehone::briller2:

Det var veldig ekkelt hele greia :/

Igår hadde jeg en veldig koslig ridetur sammen med min lillesøster :) Hun kan ikke ri da, hehe.. Men vi både travet og galopperte, og hun syns det var kjempegøy :P

Idag har jeg egentlig bare slappet av å kost meg :) Ble kjøttdeig i pastasaus med pastaskruer til middag.

Har ikke råd til å skeie ut etter betaling av den stygge årsavgifta!

Skal jobbe imorra og Onsdag, og så har jeg jammen meg langfri :) Tiden går fortere mot IKM da, hehe! Eller kanskje den går saktere?

Uansett da.. Jeg har ikke så tru denna perioden!

Torsdag, Fredag og Lørdag kjente jeg sånne små knivstikk i høyre sia ved livmoren.

Igår hadde jeg kjempeømme pupper, men idag er de nesten ikke ømme.

Tok en gtest for moroskyld idag da, hehe.. Den ble ikke overraskende blendahvit!

for å kartlegge LH nivået, har jeg tatt en EL test hver dag etter EL.. Har ligget på samma svake streken hver dag, men idag derimot var den bittelitt sterkere.

Må bare slappe av :)

Ha en god påske du og Fionel <3 og alle andre da :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testomanen slår til igjen :P 8 DPO idag.

Kanskje en liiiiiiiiiten antydning til strek på denne, men tolker den som negativ!

Har hatt superømme brystvorter 2 kvelder på rad nå, men kjenner ingenting nedi i magen, så tviler på at det har blitt noe.

post-66436-0-73575200-1364287384_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

På den første ser jeg ingenting.. På den andre ser jeg en strek, mulig det er en sånn skyggestrek. Klarer ikke se noen farge.. tror jeg.. hmm.. Ta en til i morgen tidlig! :popcorn:

Endret av Amilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På den første ser jeg ingenting.. På den andre ser jeg en strek, mulig det er en sånn skyggestrek. Klarer ikke se noen farge.. tror jeg.. hmm.. Ta en til i morgen tidlig! :popcorn:

Skikkelig usikker selv altså :P Hatt litt murringer i magen idag.

men har liksom satt meg som "treningsmål" å vente med videre testing til IKM dagen :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Hehe, ja det er sikkert lurt :fnise: Jeg skal prøve å ikke teste før 1-2 over IKM. Men det spørs om det ikke ryker en test på torsdag når jeg er hjemmom en tur :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er sikkert lurt :fnise: Jeg skal prøve å ikke teste før 1-2 over IKM. Men det spørs om det ikke ryker en test på torsdag når jeg er hjemmom en tur :ler:

Jeg føler meg som en skikkelig testoman :fnise:

Du er jo 10 DPO! Skikkelig spennende for deg da :biggrin:

På Torsdag er du jo 12 DPO så da burde du jo teste positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Oubliette

Jeg føler meg som en skikkelig testoman :fnise:

Du er jo 10 DPO! Skikkelig spennende for deg da :biggrin:

På Torsdag er du jo 12 DPO så da burde du jo teste positivt :)

:fnise:

Ja, det er derfor jeg tenker jeg kanskje skal svi av en test. Men veksler sånn mellom å ha håp og å mene at jeg ikke er gravid. Jeg kjenner ikke noe annerledes. Bortsett fra at det stikker veldig nede mot høyre side.. blæh! Jeg vil bare vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ja, det er derfor jeg tenker jeg kanskje skal svi av en test. Men veksler sånn mellom å ha håp og å mene at jeg ikke er gravid. Jeg kjenner ikke noe annerledes. Bortsett fra at det stikker veldig nede mot høyre side.. blæh! Jeg vil bare vite!

Test test :D Man skulle hatt en egen røntkenmaskin som kunne scannet livmora for å se om det lå ei spire der :P

Jeg har også lite med symptomer. Kun ømme brystvorter og murring i magen.

Kunne ikke dy meg for å ta en test til før jeg gikk i dusjen, hehe!

Dette er en sånn stick da.

Veldig supersvak strek?

post-66436-0-73694300-1364340963_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Test test :D Man skulle hatt en egen røntkenmaskin som kunne scannet livmora for å se om det lå ei spire der :P

Jeg har også lite med symptomer. Kun ømme brystvorter og murring i magen.

Kunne ikke dy meg for å ta en test til før jeg gikk i dusjen, hehe!

Dette er en sånn stick da.

Veldig supersvak strek?

post-66436-0-73694300-1364340963_thumb.j

Der så jeg en antydning ja! :hoppe:

Tror nok jeg tester i morgen, ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der så jeg en antydning ja! :hoppe:

Tror nok jeg tester i morgen, ja :fnise:

Er såååå spent på testen din :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...