Gå til innhold

Lunalille gir ikke opp!


Lunalille

Anbefalte innlegg

Aaaaaargh!! Får så sinnsykt menssmerter av å bevege meg! Og enda jeg legger meg så røsker det til en god stund etterpå. Vurderer å ta paracet snart :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff! :troest: Det er bedre å ta paracent enn å ligge og ha vondt :klem:

Ja, jeg måtte ty til paracet til slutt :/ Skulle bare gå på badet, men det tok så tak i venstre sia nede ved livmora at jeg ikke klarte å stå! Måtte ned på huk å holde meg i kanten på vasken, for smerten var så intens :(

Fikk sovet godt inatt da, så virker som om smertene har gitt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres ikke godt ut! Hvordan går det med deg nå?

Det går mye bedre :) Ikke noe annet enn småmurringer idag.

Ridd på lang tur i finværet! Kos :hjerte:

Har du testa idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende tider her inne skjønner jeg! Krysser fingrene for deg<3

Tusen takk <3

Er ganske spennende ja! Har sagt til meg selv nå at jeg ikke skal teste mer før tidligst IKM dagen!

Så nå gjelder det å få påskedagene til å gå :P Idag pakker jeg sekken å drar på skitur. Lang skitur på fjellet med min søster og hennes venninne. Det blir koslig :)

Jeg har ikke mye symptomer denne perioden, kun ømme brystvorter og periodevis med murringer i livmora.

Det som skremmer meg er de vannvittige smertene jeg hadde her. Lurer på hva de kom av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg gir opp denne perioden! Kunne ikke dy meg ikveld etter litt testemas...

Blææ..

Har i det minste hatt en veldig fin dag da! Gikk 1 mil på ski idag! Og jeg som ikke eier kondis. :fnise:

Nå begynner jeg egentlig bare å forbereder meg til at jeg våkner opp til mensen på Mandag! Den kommer ofte om natta.

Legger alikevel med et bilde av dagens test.

post-66436-0-68676600-1364593609_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er en ordentlig drittdag!

Alle på facebook skriver om sine fine familieturer, og at de koser seg med ditten og datten.

Det er da jeg føler meg "forever alone" for jeg har jo ingen god familie som alle andre.

Jeg klarer ikke å lage en egen familie heller, så alt går bare på rævva for meg idag føler jeg.

Egentlig har jeg mest lyst til å drikke meg skikkelig dritings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der begynte det å blø! 2 dager kortere syklus enn vanlig.. Jaja, bare å vente på neste EL da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutter prøving for denne gang, og dette er ingen aprilspøk dessverre.

Her vil ikke fyren mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå skal du høre! Hmm.. Jeg og fyren har egentlig aldri vært sammen, men vi er veldig gode venner. Vi begge hadde lyst på barn, så vi ga det et forsøk.

Trives egentlig godt i hverandres selskap, og det fungerte veldig bra. Men nå etter 2 sykluser uten graviditet så sier han plutselig stopp, han vil ikke mer, syns det er stress.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mer, for jeg har det vondt omtrent hver dag etter SA'n. Går hele tiden å tenker på barnet jeg kunne hatt i magen. Savner det så inderlig :(

Det gikk jo inn på han og, det at jeg mistet. Veit ikke om han føler at han feiler :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oubliette

Det kan jo hende han er redd det skal skje igjen. Kanskje han tror det er hans feil.. :vetikke:

Kanskje hvis du gir det litt tid mot EL og så bringer det på bane rundt EL tider om dere ikke bare skal gi det et forsøk når du likevel har EL..? Han trenger kanskje bare litt tid :)

Håper det ordner seg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så dumt kjære deg<3 enig med Amilie, mulig han er redd for at det ikke skal gå og at det er hans "feil" uansett sender jeg deg 100 klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff så dumt kjære deg<3 enig med Amilie, mulig han er redd for at det ikke skal gå og at det er hans "feil" uansett sender jeg deg 100 klemmer

Bare innom å gir deg en :klem:

Dere er nå gode da :hug:

Håper jeg får gubben på gli igjen :) Tror han kjenner for mye på det at jeg mistet, og at han tror at det var hans feil. Han er nok redd for at det skal skje igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusdag 6 og 3 ganger på en halvtime nå så har jeg opplevd sterke stikkinger i venstre sia. Hva kan dette være? Tydeligvis ikke ferdig med mensen enda heller :/ Uvanlig å ikke være ferdig med mens på syklusdag 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusdag 6 og 3 ganger på en halvtime nå så har jeg opplevd sterke stikkinger i venstre sia. Hva kan dette være? Tydeligvis ikke ferdig med mensen enda heller :/ Uvanlig å ikke være ferdig med mens på syklusdag 6.

Kanskje det er menssmerter? :) Tenker, siden du enda har mensen, og er så kort i syklusen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...