Gå til innhold

Lunalille gir ikke opp!


Lunalille

Anbefalte innlegg

Har du ikke billigstrips liggende? :D Jeg er så speeent :fnise:

Har seriøst ikke en eneste en :P Så ista, og jeg har kun el tester! Har en haug av de da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har seriøst ikke en eneste en :P Så ista, og jeg har kun el tester! Har en haug av de da :P

Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :)

Jeg ser den også! :hoppe: Spennende!!!!!!

Ja, spennende :biggrin: Men så tenker jeg.. Burde ikke streken vært mye sterkere om jeg er 4+3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Ja, spennende :biggrin: Men så tenker jeg.. Burde ikke streken vært mye sterkere om jeg er 4+3?

ikke nødvendigvis.. Mine brukte lang tid på å bli skikkelig positive. Tok en 4+2 som var veldig svak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke nødvendigvis.. Mine brukte lang tid på å bli skikkelig positive. Tok en 4+2 som var veldig svak :)

Åja, er det lov og ha litt håp da kanskje? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Småblør fortsatt! Ikke så det kommer i trusa, men litt rosa på papiret når jeg tørker meg! Håper det kan stoppe! Har hatt sånn miniblødning noen dager nå. Livmortappen er langt ned, og ganske myk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG SER DEN!!!! Jøss!!!! Du skulle ikle stikki ut O kjøpt en i morgen?? Og tatt søndag morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er digitaltest tatt! Den sa "ikke gravid" så da var det vel noe tull med den CB'n da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh =/ Jaja da fikk du ihvertfall svaret da, så slipper du å gå å lure :hug: :hug:

Ja, sånn kan det gå! Bare å vente på EL da :) Og at man får lagt inn litt aksjer til riktig tid da såklart :P

Tusen takk :hug:

Min sa og "Ikke Gravid" men jeg er 5 uker i morgen ;)

Har du tatt ny CB nå da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oubliette

Har du tatt ny CB nå da? :)

Nei, det har jeg ikke, men tok en a1 på onsdag og så fikk jeg bekreftet graviditet hos legen på torsdag :)

Hvordan går det med dere nå? Fått snakket sammen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke, men tok en a1 på onsdag og så fikk jeg bekreftet graviditet hos legen på torsdag :)

Hvordan går det med dere nå? Fått snakket sammen? :)

Er så lykkelig på dine vegne altså :biggrin:

Virker som det ordner seg på hjemmefronten her og :) Så det blir nok videre prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg vært hos legen! Gravidtesten var negativ der, hehe. Som forventet :)

Hemoglobin var på 14 og var ikke noe bakterier i urinen som skulle gjøre at jeg har de smertene i magen.

Får håpe de gir seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig! Kjenner jeg blir litt forbanna nå. Skulle være så flink å jogge meg en tur, også får jeg så menssmerter. Kommer hjem, går på do. Blod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, kjenner det går til skogs med eggløsningstest idag :P

Klarer seriøst ikke å gå 4 timer uten å tisse. Neste testetidspunkt er satt til 19:30. La blæra mi hvile til da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...