Gå til innhold

Lunalille gir ikke opp!


Lunalille

Anbefalte innlegg

Teit at kroppen og syklusen tuller så fæøt med deg! Satser på at det er i "rute" snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teit at kroppen og syklusen tuller så fæøt med deg! Satser på at det er i "rute" snart :)

Ja, kroppen er litt teit innimellom :/ Men.. Om jeg virkelig hadde eggløsning på Lørdag, så er det vel sjanse for å bli gravid siden jeg hadde sex på Fredagskvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kroppen er litt teit innimellom :/ Men.. Om jeg virkelig hadde eggløsning på Lørdag, så er det vel sjanse for å bli gravid siden jeg hadde sex på Fredagskvelden.

Veldig sant det :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh jeg har alltid tenkt at "DPO" betyr "dager på overtid". Ikke rart jeg har reagert på tellingen til folk her på forumet. Det er jo days past ovulation! *lyspære*

Håper den snart sitter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sant det :danse:

Mhm :D

Åååååh jeg har alltid tenkt at "DPO" betyr "dager på overtid". Ikke rart jeg har reagert på tellingen til folk her på forumet. Det er jo days past ovulation! *lyspære*

Håper den snart sitter! :)

Haha, du er ikke alene om å tro det! :P

Idag er jeg vel muligens 3 DPO, siden jeg mest sansynligvis hadde eggløsning på Lørdag.

Og idag har jeg hatt brun utflod! Ush :( Ikke så mye, men litt på truseinnlegget.

Er det normalt? Kan festeblødning komme som litt brun utflod?

Hadde litt utflod igår og, men den var beige aktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3 med farget utflod, og har fortsatt sånn murrende følelse i livmor :S

Noen ganger småstikninger, og andre ganger følelsen av å ha såpebobler inni der som irriterer.

I tillegg så har høyre puppen begynt å bli litt øm.

Er det dette som er PMS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lunalille: jeg har det helt likt... det der har pågått de siste mnd, aldri når jeg gikk på p pillen.

jeg forsto ingenting, før jeg begynte å lese meg opp litt og forsto at det er nettopp DETTE som er det beryktede PMS...

Jeg får også stikking og ubehag i livmoren, nesten så det blir litt småvondt faktisk.

i tillegg blir jeg i dårlig humør noen dager før TR, kvalm og dårlig matlyst.

Har nå forstått hvorfor,å håper det skal gi seg når jeg blir gravid.

fortsetter det etter fødsel osv så tror jeg det blir en tur til legen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lunalille: jeg har det helt likt... det der har pågått de siste mnd, aldri når jeg gikk på p pillen.

jeg forsto ingenting, før jeg begynte å lese meg opp litt og forsto at det er nettopp DETTE som er det beryktede PMS...

Jeg får også stikking og ubehag i livmoren, nesten så det blir litt småvondt faktisk.

i tillegg blir jeg i dårlig humør noen dager før TR, kvalm og dårlig matlyst.

Har nå forstått hvorfor,å håper det skal gi seg når jeg blir gravid.

fortsetter det etter fødsel osv så tror jeg det blir en tur til legen :P

Da kan vi vel kalle oss for PMS kjerringer :P hehe!

Sitter jo å håper at det er et gravidtegn, om magefølelsen min er rett og jeg hadde eggløsning på Lørdag.

Veit jo at det er aaaaaaaalt for tidlig!

Skal i hvertfall ta alle forhåndsregler nå.. Ikke ri så mye på tur med hesten, ikke drive å skli på glattisen og sånn. Også kan jeg være gærning mellom TR og EL :) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ser det ut som den brune utfloden gir slipp!! Det sammen med mye stikking og murring i livmor har gjort meg litt bekymra :/

Men idag kjenner jeg ikke noe, og det er såvidt antydning til brunt i truseinnlegget, så da håper jeg virkelig at det ikke kommer mer brunt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna idag med nye murringer i livmora og følelsen av å være kjempestøl der.. Så jeg så lei, så på pur f tok jeg en graviditetstest bare for å si til livmora at den måtte slutte å lure meg.

Er 1 uke siden jeg tror jeg kanskje hadde EL..

Men jeg lurer på.. Er detta en sånn fake strek?

post-66436-0-10346400-1363431302_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Jeg tror kanskje det der er en sånn skyggestrek.. Siden den er så tynn og fargeløs. Du har ikke testet å sett om du kanskje holder på å få eggløsning nå? Det hender jeg har murringer og brun utflod før eggløsning :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det der er en sånn skyggestrek.. Siden den er så tynn og fargeløs. Du har ikke testet å sett om du kanskje holder på å få eggløsning nå? Det hender jeg har murringer og brun utflod før eggløsning :) Lykke til!

Ja, du det tror jeg og :) Må være fake skyggestrek! Hadde jo veldig sterk eggløsningstest 2 dager på rad for 1 uke siden, men nå har de igjen vært sterke 2 dager på rad.

Skal ta en ny en i ettermiddag for å sjekke da! Fikk ihvertfall lagt inn aksjer igår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til!! Nå er det eggløsning på gang :danse:

Takk :biggrin:

Er ikke noe tvil om hva jeg må bedrive tiden min med i kveld :P Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her skjer det ting :D

post-66436-0-04313700-1363524170_thumb.j

tjoho!! her er det ikke noe tvil om hva som skjer i allefall :) happy humping! :):humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt noe happy humping :( Anna enn på Lørdagskvelden!!

Mannfolket og jeg bor ikke sammen, men 20 min unna hverandre med bil.

Og igår så var han borte, hele kvelden helt til 00:15, og da var det jo for seint å komma!

Og siste sjanse regna jeg med er idag, men neida, han orker ikke!! Er sååå trøtt siern.

Han er jo ego til de grader.. Kan ikke ofre seg littegrann bare fordi han er litt sliten?

Gjorde det tydelig at det her er EL dagen, men hjalp tydeligvis ikke det!

*få ut litt frustrasjon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, lurer på om jeg egentlig er 2 DPO idag?

Knall positiv EL test på Søndag kl 13, og nesten positiv (like sterke streker)

Lørdag kl 16.

Tror nesten egget løsna på Søndagskvelden, for hadde en sånn "poff" følelse i høyresia da :P

Er det mer sansynlig at egget slapp på Søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...