Gå til innhold

Lunalille gir ikke opp!


Lunalille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandler hjelper veldig mot halsbrann. (Så sant du ikke er allergisk da). Krysser fingrene for spire!

Er ikke så glad i mandler, men takk for tips :)

Og tusen takk for at du krysser fingrene :) :) Jeg krysser fortsatt, selv om håpet sank en del hakk pga el testen.

Puppene stikker i dette øyeblikk. Kan ikke huske at puppene har stikki sånn i ikke gravide sykluser :P Jeg har jo normalt rimelig følelsesløse pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt! Håper de fungerer ordentlig :)

Eller ikke.... Betalingen vil ikke gå gjennom :vetikke: Enda jeg har flere tusen på konto... hmm

Hmm, bruker du paypal? Jeg bruker det, og det har gått problemfritt alle ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, bruker du paypal? Jeg bruker det, og det har gått problemfritt alle ganger.

Jepp, har PayPal koblet direkte opp mot kontoen min! Hm.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, har PayPal koblet direkte opp mot kontoen min! Hm.. :vetikke:

Så rart :/ Er det lenge sia du har brukt den? Du har ikke fått nytt bankkort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart :/ Er det lenge sia du har brukt den? Du har ikke fått nytt bankkort?

Brukte den senest i går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig :P Får bare prøve på at da :)

Jepp :) Men tror egentlig ikke at jeg trenger det.... Ikke enda :fnise: Har jo 20 EL-tester, og 15 graviditetstester liggende allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :) Men tror egentlig ikke at jeg trenger det.... Ikke enda :fnise: Har jo 20 EL-tester, og 15 graviditetstester liggende allerede :)

Da har du vel så du klarer deg 1 mnd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du vel så du klarer deg 1 mnd :fnise:

Haha, en måned bare?! Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal bruke mer enn tre av hver, hver måned :fnise: Meeeen, vi får nå se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh, her er det spennende ser jeg! Du MÅ jo bare ta en ny test i morgen tidlig :P

Og missdior, når man først har begynt å teste, er det ingen vei tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, her er det spennende ser jeg! Du MÅ jo bare ta en ny test i morgen tidlig :P

Og missdior, når man først har begynt å teste, er det ingen vei tilbake ;)

Hehe, får vel driste meg til en test imorra tidlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klart det :D

Synd jeg må være oppe så lenge inatt pga sjaførjobb. Da tar det lenger tid før jeg får testa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo typisk da. Samboer er på fest i kveld, men siden jeg har jobb i morgen slipper jeg heldigvis å hente han. Men tipper jeg våkner utallige ganger før han kommer hjem, og når han kommer hjem i særdeles flytende tilstand skal han sikkert prøve å være "stille", hehe :P

Nei, nå er det natta her, skal jo snart stå opp for jobb igjen! :) Blir spennende å sjekke innom her i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo typisk da. Samboer er på fest i kveld, men siden jeg har jobb i morgen slipper jeg heldigvis å hente han. Men tipper jeg våkner utallige ganger før han kommer hjem, og når han kommer hjem i særdeles flytende tilstand skal han sikkert prøve å være "stille", hehe :P

Nei, nå er det natta her, skal jo snart stå opp for jobb igjen! :) Blir spennende å sjekke innom her i morgen.

Hehe, sånn er det :P

Er alltid like moro å være edru å få fylliker hjem. Æsj! Kjenner jeg nesten gruer meg til å ha fulle folk i bilen inatt :P

Håper du får sove godt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...