Gå til innhold

Lunalille gir ikke opp!


Lunalille

Anbefalte innlegg

God dag folkens :) Idag er jeg 6 DPO, og tia går sakte men sikkert framover.

Kvelden igår var direkte plagsom, for når jeg hadde lagt meg fikk jeg sinnsykt halsbrann! Fikk jo ikke sove :/

Jeg har kun hatt halsbrann når jeg har vært gravid, og det begynte på 7 DPO sist.

Veit at jeg ikke skal se på det som noe tegn, men jeg gjør nå det alikevel :P

Når jeg våknet idag tidlig hadde jeg også mensensmerter, og det kjentes ut som om mensen skulle komme. Er fortsatt over 1 uke til forventa mens, så nå må kroppen gi seg :P Tenkte at den kanskje henger at litt fra gammel syklus før SA hvor jeg alltid fikk mensen den 20. eller 21.

Ikke noe blod, så da går det vel bra :)

Skal komme meg ut av senga nå. Lage meg baguetter til frokost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God dag folkens :) Idag er jeg 6 DPO, og tia går sakte men sikkert framover.

Kvelden igår var direkte plagsom, for når jeg hadde lagt meg fikk jeg sinnsykt halsbrann! Fikk jo ikke sove :/

Jeg har kun hatt halsbrann når jeg har vært gravid, og det begynte på 7 DPO sist.

Veit at jeg ikke skal se på det som noe tegn, men jeg gjør nå det alikevel :P

Når jeg våknet idag tidlig hadde jeg også mensensmerter, og det kjentes ut som om mensen skulle komme. Er fortsatt over 1 uke til forventa mens, så nå må kroppen gi seg :P Tenkte at den kanskje henger at litt fra gammel syklus før SA hvor jeg alltid fikk mensen den 20. eller 21.

Ikke noe blod, så da går det vel bra :)

Skal komme meg ut av senga nå. Lage meg baguetter til frokost :)

Halsbrann er IKKE godt! Har det en sjelden gang selv... Halsen står jo i brann :fnise: Kroppen bruker sikkert litt tid på å finne rytmen sin igjen etter SA.. Tror du ikke? :) Men, vi håper jo allikevel at det kanskje er ei spire inni der som gir deg halsbrann :hjerte:

Ha en flott fredag, lunalille! :D og den frokosten hørtes HERLIG ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsbrann er IKKE godt! Har det en sjelden gang selv... Halsen står jo i brann :fnise: Kroppen bruker sikkert litt tid på å finne rytmen sin igjen etter SA.. Tror du ikke? :) Men, vi håper jo allikevel at det kanskje er ei spire inni der som gir deg halsbrann :hjerte:

Ha en flott fredag, lunalille! :D og den frokosten hørtes HERLIG ut :fnise:

Tror jeg må kjøre en tur nedpå apoteket idag for å kjøpe noe som hjelper :P Orker ikke en natt til med sånn halsbrann. Da kreperer jeg :o Kjente liksom at det ble surt i munnen hele tia, og at magesyra nesten skvulpa oppi munnen. Hjalp riktignok litt å ligge med hodet høyt :)

Ja, jeg tror også at kroppen sikkert trenger tid til å finne at rytmen sin, men veit ikke om den rusler tilbake til den 20. hver mnd, eller om den følger sin nye syklus.

Etter forrige SA, så gikk den tilbake til gammel syklus med mens den 20-21. Husker ikke hvor lang tid den brukte på det, men kan ikke ha vært mer enn 2 mnd.

Jeg vet jo også at jeg hadde eggløsning den 16. Februar, på dag 17 i syklusen (regnet fra første blødning av SA) og dermed så kom eggløsning på akkurat samme dag som kalkulatoren forutså, og kun 1 dag seinere enn forrige syklus.

Så jeg har nå tro på at kroppen min må ha kommet seg raskt :)

Håper så inderlig at det er ei spire inni der! Det hadde vært helt fantastisk :)

Er også utrolig spent på å få vite resultatet av blodprøvene jeg tok. De vil vise om jeg har økt tendens til å få blodpropper, noe som kan være årsak til gjentatte SA.

Syns jeg har en meget dyktig lege som ville sjekke dette, til tross for at jeg ikke har krav på utredning enda.

Nå ligger det også blodpropptendenser på morsiden i min familie.

Nei, nå får jeg se å dra meg opp av senga!

Jeg har sånne minibaguetter fra frysedisken. Varmer de i ovnen, og har på smør og godt pålegg :)

Idag er det ikke store utvalget i kjøleskapet, så det blir tomatost og salami!

Middagen idag må bestå av kjøttdeig og pastaskruer i pastasaus :) Har en pakke med kjøttdeig som går ut idag så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv EL-test sammen med svak positiv graviditetstest, kanskje det er det som skjer med deg og :)

Tror jeg må svi av en strimmel hcg test imorra tidlig :P

Har heldigvis 9 stk, så en del å gå på xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fikk jo en strek ganske tidlig sist så kanskje du har flaks. DPO land er helt forferdelig, håper jeg slipper det på leeenge :fnise:

Blir spennende å se fremover! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig! Krysser fingre og tær for at spiren sitter og at den blir i 9mnd denne gangen :klem:

Tusen takk :hjerte:

Om spira sitter så skal jeg ihvertfall ta det med ro, og håpe at den blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å bli kalt hysterisk, gal o.l..

Så svidde jeg av en test. Måtte flire av meg selv!

Dette er altså en 6 DPO test. (Er 7 dpo nå, siden klokken er over 00)

Kvelden har gått med til besøk på mc'ern med ei venninne.

Etter det så vi idol og senkveld. Måtte flire meg skakk av senkveld duellen!

post-66436-0-99787700-1361576138_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skimter en svaaaak rosa strek der! :danse:

Nice :biggrin:

Takk for at du tok deg tid til å se missdior :hjerte:

Håper det er noe som blir, og at det ikke er en streifer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :biggrin:

Takk for at du tok deg tid til å se missdior :hjerte:

Håper det er noe som blir, og at det ikke er en streifer :)

Såklart! Dette er jo kjempespennende! :) Hvis du har mange tester igjen, kan du jo ta en senere i kveld? Kanskje HCG-nivået har økt ? :) Også suser du på apoteket og kjøper CB digital på mandag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart! Dette er jo kjempespennende! :) Hvis du har mange tester igjen, kan du jo ta en senere i kveld? Kanskje HCG-nivået har økt ? :) Også suser du på apoteket og kjøper CB digital på mandag :danse:

Har igjen 6 graviditetstester :) Trodde HCG nivået var høyest på morgenen jeg?

Igår bestilte jeg 3 stk clearblue plus på ebay, så kan prøve en sånn når jeg får de.

Skal vente med CB digital til IKM dagen. Er jo tross alt en hel uke til IKM, hehe.

Har liksom bestemt meg for å være flink da, og ikke teste så mye.. men... :P

Hadde halsbrann igjen i natt, og idag har jeg hatt en del stikking i puppene. Plagsomt igrunn!

Skal ihvertfall ta EL test hver dag etter kl 18, for da kan jeg ihvertfall se der om streken blir sterkere eller om den blir svakere.

Blir den svakere så er det mest sansynlig en streifer, og holder den seg sterk og fin så er det vel en graviditet på gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har igjen 6 graviditetstester :) Trodde HCG nivået var høyest på morgenen jeg?

Igår bestilte jeg 3 stk clearblue plus på ebay, så kan prøve en sånn når jeg får de.

Skal vente med CB digital til IKM dagen. Er jo tross alt en hel uke til IKM, hehe.

Har liksom bestemt meg for å være flink da, og ikke teste så mye.. men... :P

Hadde halsbrann igjen i natt, og idag har jeg hatt en del stikking i puppene. Plagsomt igrunn!

Skal ihvertfall ta EL test hver dag etter kl 18, for da kan jeg ihvertfall se der om streken blir sterkere eller om den blir svakere.

Blir den svakere så er det mest sansynlig en streifer, og holder den seg sterk og fin så er det vel en graviditet på gang :)

Ah, tenkte ikke på at du var så langt før IKM :fnise: Da er det kanskje best å vente litt med testinga, ja. Du kan jo ta en i morgen tidlig, også vente på de fra Ebay. EL-testing syns jeg forøvrig var en god ide! :D Håååååper så mye at det er ei spire inni der :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, tenkte ikke på at du var så langt før IKM :fnise: Da er det kanskje best å vente litt med testinga, ja. Du kan jo ta en i morgen tidlig, også vente på de fra Ebay. EL-testing syns jeg forøvrig var en god ide! :D Håååååper så mye at det er ei spire inni der :hjerte:

Åja :P Hehe! Vil liksom ikke sløse bort masse penger på de digital testene. For det går hardt utover budsjettet!

El tester derimot, har jeg over 20 stk av, så de kan jeg bruke opp :P Er sånne som koster 50 kr for 30 stk på ebay. Billig billig :)

Kryss fingre, tær og alt for ei lita spire :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er til å bli gal av!

EL testen var svakere nå enn igår.

Har riktignok drukket bra med saft og sånn idag, men tror detta er en meget usikker metode gitt.

Om man skal stole på den så ville jeg ha sagt at en liten streifer var innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :P Hehe! Vil liksom ikke sløse bort masse penger på de digital testene. For det går hardt utover budsjettet!

El tester derimot, har jeg over 20 stk av, så de kan jeg bruke opp :P Er sånne som koster 50 kr for 30 stk på ebay. Billig billig :)

Kryss fingre, tær og alt for ei lita spire :hjerte:

Har du link til testene ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...