Gå til innhold

Lunalille gir ikke opp!


Lunalille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj! Håper den blir positiv i løpet av noen dager.

Ja, håper jeg <3 Mensen har ikke kommet enda ihvertfall.

Tok en ny test når jeg kom hjem fra jobb, og da dukket streken opp igjen!

post-66436-0-42548100-1371578393_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sære tester :P Det der er sånne ebay tester. Bestilt fra billigtester nå! Orker ikke svi av penger på CB tester før jeg får en ordentlig strek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syklusdag 29, og ingen TR enda. Ikke et eneste tegn! Har hatt mensmurringer hele uka, men nå kjennes det ut som kroppen har gått i dvale. Tempen har sunket nå over 3 dager. Ikke tatt noen gtest på et par dager, men tok en eltest i dag. Legger ved bilde av test fra tirsdag og test fra i dag. Ikke positiv eltest, men streken kom samtidig som kontrollstreken.post-66436-0-12480600-1371893509_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tester du med EL-tester nå? Er det et triks jeg ikke har skjønt?

Fordi EL tester vil slå ut ved graviditet :) HCG og LH hormonet er to identiske molekyler, men HCG har et ekstra molekyl. Gtester måler bare på det ekstra molekylet. El tester vil slå ut på både HCG og LH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet også med el test når jeg ble gravid, og da slo den ut som posetiv el. Dette var ca 1 uke etter ikm.

Når tester du med g.test? Håper spira sitter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet også med el test når jeg ble gravid, og da slo den ut som posetiv el. Dette var ca 1 uke etter ikm.

Når tester du med g.test? Håper spira sitter :)

Ingen vits å teste :/ TR kom i dag kl 18! Blør veldig sparsomt, men tar seg vel opp iløpet av natta tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre! Håper neste pp blir den pp der spira sitter :)

Merkelig at el testen var så sterk rett før tr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: æsj, kjedelig at tr kom.

Håper neste pp bringer lykke :klem:

Ja, veldig kjedelig :( Men fikk jo ikke noe anna enn skyggestreker på gtestene, så er glad den kom når jeg ikke var gravid uansett.

Tusen takk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre! Håper neste pp blir den pp der spira sitter :)

Merkelig at el testen var så sterk rett før tr...

Takk, det håper jeg og :) Ja, syns det er snodig selv med den EL testen. Jeg fikk jo skyggestreker på flere gtester. Kanskje det var noe kjemisk som gjorde at EL testen ga slikt utslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at TR kom! Om kroppen min er tilbake i gange igjen på null komma niks nå etter SA så er vi temmelig like i syklusen iallefall :) Kanskje vi kan komme oss inn i samme terminklubb ;) Hadde vært trivelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjedelig at TR kom! Om kroppen min er tilbake i gange igjen på null komma niks nå etter SA så er vi temmelig like i syklusen iallefall :) Kanskje vi kan komme oss inn i samme terminklubb ;) Hadde vært trivelig :)

Ja, det hadde jo vært helt fantastisk :hjerte: Jeg ser en likhet mellom våres graviditeter. Jeg hadde like svak strek som deg på test når jeg var over IKM, og når jeg var sånn 4-5 dager over IKM fikk jeg også 1-2 uker på clearblue. Ser ut som vi hadde for sen hcg stigning begge 2? :/ Jeg fikk eggløsning til samme tidspunkt etter SA. Var som om SA'n bare var mensen liksom. Håper du får eggløsning like fort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det var det som var problemet ja. Jeg har en teori om at slimhinnen min eller hva det heter ble for gammel. Vi hadde bare :humpe: en gang og det var før jeg testet posetivt på el test. Jeg ble sjokkert når jeg så to streker selv om den ene var veldig svak, for jeg var sikker på at det ikke hadde blitt noe denne måneden. Har nesten sluttet å blø nå så da håper jeg kroppen min er like snill som din når det gjelder å få EL tilbake i normalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det var det som var problemet ja. Jeg har en teori om at slimhinnen min eller hva det heter ble for gammel. Vi hadde bare :humpe: en gang og det var før jeg testet posetivt på el test. Jeg ble sjokkert når jeg så to streker selv om den ene var veldig svak, for jeg var sikker på at det ikke hadde blitt noe denne måneden. Har nesten sluttet å blø nå så da håper jeg kroppen min er like snill som din når det gjelder å få EL tilbake i normalen :)

Ja, jeg fikk EL tilbake til normalen fort.. Men hadde rester i livmor til 10. Mai!

Tror ikke slimhinna kan bli for gammel altså :) Det var nok bare embryoet som det var noe feil med. Feil i celledelinga kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...