**M** Skrevet 16. september 2013 Forfatter #261 Del Skrevet 16. september 2013 Har skjønt det sånn at morsmelka inneholder antistoffer mot sykdommer som mora har hatt, så din gutt vil få litt av en dose med antistoffer Det visste jeg ikke. Da blir han jo supermann! Huff, jeg føler meg rett og slett helt forferdelig nå. Formen er på bånn. Trengte ikke dette nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 16. september 2013 #262 Del Skrevet 16. september 2013 Sender over masse bli-frisk-fort-støv til deg **M** i håp om at det hjelper Skulle ønske du slapp dette, bli friiisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 16. september 2013 #263 Del Skrevet 16. september 2013 Bli frisk ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 16. september 2013 Forfatter #264 Del Skrevet 16. september 2013 Takk for gode ord <3 Jeg er bittelitt bedre, håper bare jeg får sove litt i natt. Mannen har fri fra jobb i morgen, for vi skal på fødselsforberedende kurs kl 9 Blir interessant. Lille er i allefall aktiv, så tror han har det bra der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 17. september 2013 #265 Del Skrevet 17. september 2013 God bedring, og lykke til på kurs i dag! Me var på kurs og omvisning før første fødsel, og det var veldig interessant. Fekk sjå dei ulike instrumenta som kan bli brukt, og informasjon om smertelindring og sånn. Og fekk spørre om alt me ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. september 2013 #266 Del Skrevet 17. september 2013 Vi skal på sånt kurs i morgen men på helsestasjonen. Her har de sluttet med omvisning på føden for å ta hensyn til de som føder, siden det er noen som føder til en hver tid her. Men det gjør meg egentlig ingenting, er ikke hvordan det ser ut jeg lurer på Lykke til på kurset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 17. september 2013 Forfatter #267 Del Skrevet 17. september 2013 Ble ikke noe kurs, sto opp og dusjet og plutselig satte det i gang noe veldig med magesmerter. Kjennes ikke ut som kynnere, myyye sterkere, ble helt satt ut. Så nå er fødebagen klar og jeg og mannen sitter og venter på at det skal ta seg opp Gått over til regelmessige kynnere nå etter at jeg tok to paracet. Veldig spent på hva dagen bringer, mildt sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 17. september 2013 #268 Del Skrevet 17. september 2013 Spennande! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 17. september 2013 Forfatter #269 Del Skrevet 17. september 2013 En time siden det startet nå, så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. september 2013 #270 Del Skrevet 17. september 2013 Hadde litt sånt i sta når jeg baka men det gikk over når jeg slappet av. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 17. september 2013 Forfatter #271 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg sitter da her enda.... Er så usikker på om jeg skal ringe føden og be om en sjekk. Har hatt kraftige kynnere i heeele dag etter de vonde magesmertene. Føler liksom ikke at det er noen vits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. september 2013 #272 Del Skrevet 17. september 2013 Det kan jo være modningsrier du hadde, for noen er de mer vonde enn andre. Men mye kynnere kan jo bety at noe annet skjer. Kanskje du skal ta en tlf til føden? Skader ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 18. september 2013 #273 Del Skrevet 18. september 2013 Hvordan går det med deg **M**? Spennendeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 18. september 2013 Forfatter #274 Del Skrevet 18. september 2013 Hvordan går det med deg **M**? Spennendeee Jeg lå på føden i noen timer i natt med sterke modningsrier, fikk lov til å dra hjem og ringe dersom de ble vondere. Bor fem minutter unna, så. Verdens hyggeligste jordmor Sjekket livmorhalsen som begynte å modnes, så de har da noe for seg disse modningsriene "Du kan komme tilbake i natt, om noen dager, en uke..." Nervepirrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 18. september 2013 #275 Del Skrevet 18. september 2013 Så utrolig spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 18. september 2013 Forfatter #276 Del Skrevet 18. september 2013 Så utrolig spennende!! Er igang igjen nå.. Fikk to for en halvtime siden som jeg kjente helt oppi bakhodet. Herregud :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 18. september 2013 #277 Del Skrevet 18. september 2013 Tenk at han snart er her, sånn uansett Er sååå misunnelig for at du bor så nærme føden og har fått sjekket om disse modningsriene har effekt. Har selv hatt masse av de de siste dagene og er sååå nysgjerrig, men det er en halvtime hver vei til føden så tenker at det bare får skje når det skjer Blir spennende å se når lillegutt bestemmer seg for at han vil møte dere, jeg følger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 18. september 2013 Forfatter #278 Del Skrevet 18. september 2013 Tenk at han snart er her, sånn uansett Er sååå misunnelig for at du bor så nærme føden og har fått sjekket om disse modningsriene har effekt. Har selv hatt masse av de de siste dagene og er sååå nysgjerrig, men det er en halvtime hver vei til føden så tenker at det bare får skje når det skjer Blir spennende å se når lillegutt bestemmer seg for at han vil møte dere, jeg følger med Sitter her fortsatt! Bakt boller, som ikke vil heve fordi jeg drepte gjæren med altfor varm melk Har fått en tydelig trang til å gjøre alt klart her. Med kynnere fra helvete. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 18. september 2013 Forfatter #279 Del Skrevet 18. september 2013 Klokka slår snart tolv, og 37 uker :D <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 18. september 2013 #280 Del Skrevet 18. september 2013 spennende dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå