Jegern Puahate Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #121 Skrevet 24. januar 2013 Det handler om tilbud og etterspørsel. Nettopp, og du kan vel ikke nekte for at dette kan bli manipulert og utnyttet for egen vinning?
Nowayback Skrevet 24. januar 2013 #122 Skrevet 24. januar 2013 Nettopp, og du kan vel ikke nekte for at dette kan bli manipulert og utnyttet for egen vinning? Sjekka opp noen heite chicks i det siste, Jegern? 1
Gjest BettyBoop Skrevet 24. januar 2013 #123 Skrevet 24. januar 2013 Nettopp, og du kan vel ikke nekte for at dette kan bli manipulert og utnyttet for egen vinning? ja vinning og vinning. De fleste horene selger sex fordi de ikke får tak i penger på andre måter og er så desp at de velger å selge kroppen for å få råd til heroin, så jeg syns ikke akkurat mest synd på kunden
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #124 Skrevet 25. januar 2013 Begge kjønn har en seksualdrift, hvorfor skal det ene kjønnet ta betalt? Jeg kan få en kjæreste, venn e.l. til å massere meg. Betyr det at det jeg da ikke også kan betale noen profesjonelle for å gjøre det samme? Forestill deg det her: Du lever faktisk i en fri verden hvor du kan betale for det du selv ønske å betale for. Ingen tvinger deg til å betale for sex. Hvorfor skal du da sutre over at andre gjør det? Anonym poster: 5abfd11602c0e9e9076178f290a5f67e
Jegern Puahate Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #125 Skrevet 25. januar 2013 Sjekka opp noen heite chicks i det siste, Jegern? Nei, jeg må peile meg innpå kategori 5-6 jenter for å ha sjans. Forøvrig så dreier det seg ikke om sex lenger for min del, men om hva som er rett og galt.
Jegern Puahate Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #126 Skrevet 25. januar 2013 ja vinning og vinning. De fleste horene selger sex fordi de ikke får tak i penger på andre måter og er så desp at de velger å selge kroppen for å få råd til heroin, så jeg syns ikke akkurat mest synd på kunden Ja, de er desperate og må ty til svindel, det er dog en myte at alle horer = herojunkies.
Jegern Puahate Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #127 Skrevet 25. januar 2013 Jeg kan få en kjæreste, venn e.l. til å massere meg. Betyr det at det jeg da ikke også kan betale noen profesjonelle for å gjøre det samme? Forestill deg det her: Du lever faktisk i en fri verden hvor du kan betale for det du selv ønske å betale for. Ingen tvinger deg til å betale for sex. Hvorfor skal du da sutre over at andre gjør det? Anonym poster: 5abfd11602c0e9e9076178f290a5f67e Hvorfor skal du sutre over at noen påpeker hva som faktiskt skjer = Kunden blir lurt.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #128 Skrevet 25. januar 2013 ..., men om hva som er rett og galt. Og hva er det som er rett og galt da? Anonym poster: 96a32208ceb7b909b7be4878742a8ad9
Gjest BettyBoop Skrevet 25. januar 2013 #129 Skrevet 25. januar 2013 Ja, de er desperate og må ty til svindel, det er dog en myte at alle horer = herojunkies. sa jeg alle? jeg sa mange. stor forskjell. Ikke alle er utsatt for trafficking heller men det er mange som er det. Og da er det jo bakmenn som står bak den såkalte svindelen
Jegern Puahate Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #131 Skrevet 25. januar 2013 sa jeg alle? jeg sa mange. stor forskjell. Ikke alle er utsatt for trafficking heller men det er mange som er det. Og da er det jo bakmenn som står bak den såkalte svindelen Sa jeg at du sa alle?
Gjest BettyBoop Skrevet 25. januar 2013 #132 Skrevet 25. januar 2013 Sa jeg at du sa alle? ja du argumenterte med at ikke alle er sånn, da indikerer du at jeg snakket om alle
Jegern Puahate Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #133 Skrevet 25. januar 2013 ja du argumenterte med at ikke alle er sånn, da indikerer du at jeg snakket om alle Som et tilsvar på at du skrev "De fleste horene selger sex fordi de ikke får tak i penger på andre måter og er så desp at de velger å selge kroppen for å få råd til heroin" - som legger til premiss at horeri er som regel noe en gjør for å tjene penger til heroinforbruk. Om det er alle eller de fleste er dog 100% irrelevant, da hva utbyttet skal brukes til, uansett ikke tilbakebeviser at horeri er svindel.
Gjest BettyBoop Skrevet 25. januar 2013 #134 Skrevet 25. januar 2013 Som et tilsvar på at du skrev "De fleste horene selger sex fordi de ikke får tak i penger på andre måter og er så desp at de velger å selge kroppen for å få råd til heroin" - som legger til premiss at horeri er som regel noe en gjør for å tjene penger til heroinforbruk. Om det er alle eller de fleste er dog 100% irrelevant, da hva utbyttet skal brukes til, uansett ikke tilbakebeviser at horeri er svindel. så ikke kjøp horer da. Folk velger jo selv å kjøpe horer. Om de ikke vil bli svindla så kan de jo bare drite i det da.
Jegern Puahate Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #135 Skrevet 25. januar 2013 så ikke kjøp horer da. Folk velger jo selv å kjøpe horer. Om de ikke vil bli svindla så kan de jo bare drite i det da. Det er kindoff hele poenget med tråden da. Å fraråde menn å kjøpe sex\bli rundlurt, Ingen etterspørsel = Ingen pris å betale
Gjest BettyBoop Skrevet 25. januar 2013 #136 Skrevet 25. januar 2013 Det er kindoff hele poenget med tråden da. Å fraråde menn å kjøpe sex\bli rundlurt, Ingen etterspørsel = Ingen pris å betale det er litt kvalmt at det er det du bruker som grunn for ikke å gjøre det.
Jegern Puahate Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #137 Skrevet 25. januar 2013 det er litt kvalmt at det er det du bruker som grunn for ikke å gjøre det. Synes du ja, forutsigbart nok, jeg på min side synes det er mer kvalmt å bruke kroppen sin for å svindle andre mennesker.
Niennas Skrevet 25. januar 2013 #138 Skrevet 25. januar 2013 Tråden er ryddet for spekulasjon, og svar til dette. Niennas, mod.
Gjest BettyBoop Skrevet 26. januar 2013 #139 Skrevet 26. januar 2013 Synes du ja, forutsigbart nok, jeg på min side synes det er mer kvalmt å bruke kroppen sin for å svindle andre mennesker. de bruker ikke kroppen sin i den hensikt å svindle andre mennesker. De trenger penger. Deyt er horene som er ofrene ikke kundene
Jegern Puahate Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #140 Skrevet 26. januar 2013 de bruker ikke kroppen sin i den hensikt å svindle andre mennesker. De trenger penger. Deyt er horene som er ofrene ikke kundene 1. De bruker kroppen for å svindle andre mennesker. Dette er fakta. 2. Svindlere trenger som regel penger. 3. Hvem som er offer er noe mer komplekst enn din påstand. Personer som tyr til horeri kan være ofre både i privat sammenheng og samfunnet som helhet, men i forhold til det vi diskuterer her, altså transaksjonen av penger, så er kunden selvsagt offeret.
Fremhevede innlegg