Jegern Puahate Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #81 Skrevet 23. januar 2013 svindel innebærer å bli misledet og lurt. det blir man ikke ved å kjøpe en hore, Jo og jeg har forklart hvorfor.
Gjest BettyBoop Skrevet 23. januar 2013 #82 Skrevet 23. januar 2013 Jo og jeg har forklart hvorfor. ja og forklaringene dine stemmer ikke. Det du beskriver gjør det ikke mer til en svindel uansett hvor mye du vrir og vender på det.
Jegern Puahate Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #83 Skrevet 23. januar 2013 nå er det iallefall HELT klart at du ikke vet hva ordet svindel betyr, du bare legger din egen mening i det Sier du som har følgende logikk: "En som blir svindlet ble egentlig ikke svindlet fordi han følte han ikke ble svindlet" = Ræl
Jegern Puahate Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #84 Skrevet 23. januar 2013 Okay, men da skal jeg føle meg veldig svindlet neste gang jeg betaler for massasje. Håper du også er det Anonym poster: 5abfd11602c0e9e9076178f290a5f67e Som jeg prøvde å forklare deg, en svindel er ikke avhengig av følelser.
Gjest BettyBoop Skrevet 23. januar 2013 #85 Skrevet 23. januar 2013 Sier du som har følgende logikk: "En som blir svindlet ble egentlig ikke svindlet fordi han følte han ikke ble svindlet" = Ræl er ikke jeg som følger den logikken. Min logikk er at det er ikke svindel så lenge man på forhånd vet hva man betaler for. Svindel hadde det vært om du betalte for å bli pult men bare fikk en bj. Da kan du snakke svindel for da fikk du ikke det du hadde blitt lovt
Jegern Puahate Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #86 Skrevet 23. januar 2013 ja og forklaringene dine stemmer ikke. Har du til gode å vise, men det er søtt når du prøver.
Jegern Puahate Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #87 Skrevet 23. januar 2013 er ikke jeg som følger den logikken. Min logikk er at det er ikke svindel så lenge man på forhånd vet hva man betaler for. Svindel hadde det vært om du betalte for å bli pult men bare fikk en bj. Da kan du snakke svindel for da fikk du ikke det du hadde blitt lovt Les det jeg skriver litt nærmere og legg til litt tenking.
Gjest BettyBoop Skrevet 23. januar 2013 #88 Skrevet 23. januar 2013 Har du til gode å vise, men det er søtt når du prøver. jeg viste det med argumentet mitt over. Du argumenterer for at det er svindel fordi sexen du får ikke er naturlig. jeg sier det er ikke svindel fordi du allerede vet du betaler for sex som ikke er naturlig.
Jegern Puahate Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #89 Skrevet 23. januar 2013 jeg viste det med argumentet mitt over. Du argumenterer for at det er svindel fordi sexen du får ikke er naturlig. jeg sier det er ikke svindel fordi du allerede vet du betaler for sex som ikke er naturlig. Selvom noen er klar over at sexen egentlig ikke er sex så endrer ikke det faktum at hele premisset for handelen er basert på et konstruert grunnlag.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #90 Skrevet 23. januar 2013 Som jeg prøvde å forklare deg, en svindel er ikke avhengig av følelser. Du prøver jo ikke forklare noe som helst. Du bare spyr ut idioti. Mener du helt ærlig at jeg blir mest svindlet av å betale 2-3000kr for en natt med GFE (la oss nå si vi tilbrakte ca 20 timer sammen for den prisen), kontra å betale 600kr for 20 min. massasje? Jeg vil nå si du får betydelig mye mer verdi for 2-3000kr når du får et par timer med sex, ditto kosing, x antall timer søvn tett inntil jenta, frokost og romantisk middag, sammenlignet med 20 minutter massasje for 600kr. Jeg tror du skjønner at den massasjen er veldig dyr i forhold, men igjen, du veit jo ikke hva du snakker om her, eller iallfall leker stokk dum. Anonym poster: 5abfd11602c0e9e9076178f290a5f67e 1
Jegern Puahate Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #91 Skrevet 23. januar 2013 Du prøver jo ikke forklare noe som helst. Du bare spyr ut idioti. Mener du helt ærlig at jeg blir mest svindlet av å betale 2-3000kr for en natt med GFE (la oss nå si vi tilbrakte ca 20 timer sammen for den prisen), kontra å betale 600kr for 20 min. massasje? Jeg vil nå si du får betydelig mye mer verdi for 2-3000kr når du får et par timer med sex, ditto kosing, x antall timer søvn tett inntil jenta, frokost og romantisk middag, sammenlignet med 20 minutter massasje for 600kr. Jeg tror du skjønner at den massasjen er veldig dyr i forhold, men igjen, du veit jo ikke hva du snakker om her, eller iallfall leker stokk dum. Anonym poster: 5abfd11602c0e9e9076178f290a5f67e Er nok heller du som sliter litt med logikk, er du tilfeldigvis en kvinne?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #92 Skrevet 23. januar 2013 Er nok heller du som sliter litt med logikk, er du tilfeldigvis en kvinne? Hahaha den var god Sliter litt med logikken du liksom. Hva i alle dager er ulogisk her? Du tror kanskje ikke at det går an å kjøpe seg 20 timer med GFE for 2-3000kr? Vel, da veit du jo ytterst lite om prostitusjon og hvem du skal gå til for å si det sånn. Bare du finner de rette personene så blir det billig, og for de prisene er du jo mildt sagt garantert at det ikke er bakmenn inni bildet. De ville jo tvunget vedkomende til å melke langt mer ut av mennene. Forøvrig, er jeg mann. En mann med litt heldige koblinger Anonym poster: 5abfd11602c0e9e9076178f290a5f67e
Gjest Skrevet 24. januar 2013 #93 Skrevet 24. januar 2013 Tråden er ryddet for personangrep! Ann Christin - MOD -
Gjest BettyBoop Skrevet 24. januar 2013 #94 Skrevet 24. januar 2013 Selvom noen er klar over at sexen egentlig ikke er sex så endrer ikke det faktum at hele premisset for handelen er basert på et konstruert grunnlag. fortsatt ikke svindel siden kunden vet det er et konstruert grunnlag
Gjest Katten. Skrevet 24. januar 2013 #95 Skrevet 24. januar 2013 fortsatt ikke svindel siden kunden vet det er et konstruert grunnlag Jeg minner atter en gang på at TS har uttrykt på dette puahate-forumet, at hans nye hobby er å trolle på feministiske forum. 2
Guybrush Skrevet 24. januar 2013 #96 Skrevet 24. januar 2013 Leie av bolig = svindel Leie av bil = svindel Leie av hotellrom = svindel the list goes on......your logic is flawd 1
Gjest Lurifix Skrevet 24. januar 2013 #97 Skrevet 24. januar 2013 Jeg minner atter en gang på at TS har uttrykt på dette puahate-forumet, at hans nye hobby er å trolle på feministiske forum. Komisk at han får mye negativ respons på sine innlegg på puahate forumet og Han kjører samme stil der da. Ingen gode argumenter, bare drittslenging så fort noen er uenig med han.
Gjest Katten. Skrevet 24. januar 2013 #98 Skrevet 24. januar 2013 Komisk at han får mye negativ respons på sine innlegg på puahate forumet og Han kjører samme stil der da. Ingen gode argumenter, bare drittslenging så fort noen er uenig med han. Tviler ikke. Så bare en annen bruker postet link til hans innlegg i en annen tråd. Håper inderlig vedkommende kun er et internettroll. Hvis ikke er det tungpsykiatri neste.
Gjest Lurifix Skrevet 24. januar 2013 #99 Skrevet 24. januar 2013 It charges money for something natural. Yet what the customer get is not natural at all. What is "it"? Ingen i den tråden svarte riktig av de få som svarte Jegern, du betaler for å stikke penisen din i et hull. Det er ikke svindel. Dessuten er prostitusjon helt naturlig da det er "verdens eldste yrke".
Jegern Puahate Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #100 Skrevet 24. januar 2013 Hahaha den var god Sliter litt med logikken du liksom. Hva i alle dager er ulogisk her? Du tror kanskje ikke at det går an å kjøpe seg 20 timer med GFE for 2-3000kr? Vel, da veit du jo ytterst lite om prostitusjon og hvem du skal gå til for å si det sånn. Bare du finner de rette personene så blir det billig, og for de prisene er du jo mildt sagt garantert at det ikke er bakmenn inni bildet. De ville jo tvunget vedkomende til å melke langt mer ut av mennene. Forøvrig, er jeg mann. En mann med litt heldige koblinger Anonym poster: 5abfd11602c0e9e9076178f290a5f67e OK, men dette er en mer prinsipiell debatt fremfor en om kvalitet på illusjonen.
Fremhevede innlegg