Gå til innhold

Prostitusjon = Svindel

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

moralen er : ikke kjøp sex ulovlig.

Anonym poster: 3d319df6a963a49491384c9fa9ef7d22

Kan sex kjøpes lovlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan sex kjøpes lovlig?

ja

Gjest Eurodice
Skrevet

ja

På hvilken måte? Unnskyld min uvitenhet på dette området, jeg er ikke personlig interessert.

Skrevet

På hvilken måte? Unnskyld min uvitenhet på dette området, jeg er ikke personlig interessert.

Ikke som nordmann, politikerne fant ut at forbudet mot kjøp av sex innenlands ikke var kontrollerende nok, så de gjorde det ulovlig å kjøpe sex for nordmenn i andre land også som et særunntak.

Skrevet

Hva er incel?

Anonym poster: 022107344132b04e4e7ae04e0c10578c

Hankjønn som svarer i tråder startet av sjarmklumpen TS.

Anonym poster: 96a32208ceb7b909b7be4878742a8ad9

• Liker 1
Skrevet

Mange som har sex uten følelser uten at det er snakk om prostitusjon. Man blir ikke nødvendigvis elsket selv om man får sex.

Sex = sex.

Prostitusjon = sex.

Hvilken idiot tror man kan kjøpe seg kjærlighet liksom? Ingen. Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg på horekundenes vegne egentlig. Men storhjertet av deg uansett.

Kjærlighet = Offtopic her.

Dersom du ikke klarer å skille begrepene kjærlighet, ekte sex og fake sex bør du ikke snakke høyt om idioter.

• Liker 1
Skrevet

Kjærlighet = Offtopic her.

Dersom du ikke klarer å skille begrepene kjærlighet, ekte sex og fake sex bør du ikke snakke høyt om idioter.

Jaok, da må jeg være en idiot.

Off topic men.... er du en tretten år gammel gutt eller noe?

• Liker 3
Skrevet

Jaok, da må jeg være en idiot.

Off topic men.... er du en tretten år gammel gutt eller noe?

:sjokkert: :sjokkert:

Manglende argument detected.

• Liker 2
Gjest Cuntzilla
Skrevet

ONS = Naturlig sex, ingen begrensinger utover hvilke naturlige lyster de involverte har.

Prostitusjon = Illusjon av sex, klare og definerte begrensinger innenfor en økonomisk rammeavtale.

Ser du virkelig ikke forskjellen?

Ser man forskjellen så vet man også nøyaktig hva man betaler for når man kjøper en hore = ikke bedrageri.

Og ved å betale for diverse sexhandlinger så er det en enighet mellom kunde og prostituert at det skjer innenfor en økonomisk rammeavtale = ikke bedrageri.

• Liker 4
Skrevet

Ser man forskjellen så vet man også nøyaktig hva man betaler for når man kjøper en hore = ikke bedrageri.

Og ved å betale for diverse sexhandlinger så er det en enighet mellom kunde og prostituert at det skjer innenfor en økonomisk rammeavtale = ikke bedrageri.

OK, så en overvektig person som kjøper slankepiller blir ikke svindlet fordi vedkommende får produktet som avtalt?

Den samme overvektige personen blir ikke svindlet fordi avtale om kjøp ble inngått?

Skrevet

OK, så en overvektig person som kjøper slankepiller blir ikke svindlet fordi vedkommende får produktet som avtalt?

Den samme overvektige personen blir ikke svindlet fordi avtale om kjøp ble inngått?

Så lenge det ikke er noe galt med markedsføring og produktinformasjon, så er det vel ikke noe bedrageri inne i bildet. Slankepiller i Norge er vel for øvrig reseptbelagte.

Og sexkjøp er vel ulovlig. Så spørs om du kommer særlig langt med bedrageripåstandene dine i retten. (LOL)

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Hvis kunden vet akkurat hva produktet gjør når han betaler for det så blir h*n ikke svindlet, nei.

Skrevet

Hvis kunden vet akkurat hva produktet gjør når han betaler for det så blir h*n ikke svindlet, nei.

Slankepiller = humbug som ikke gjør noen slankere = Svindel, selvom tjukken ikke innser det.

Selvhjelpsbøker = Humbug som ikke forandrer deg = Svindel, selvom streberen ikke innser det.

Prostitusjon = Illusjon av sex = Svindel, selvom incelen ikke innser det.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Slankepiller = humbug som ikke gjør noen slankere = Svindel, selvom tjukken ikke innser det.

Selvhjelpsbøker = Humbug som ikke forandrer deg = Svindel, selvom streberen ikke innser det.

Prostitusjon = Illusjon av sex = Svindel, selvom incelen ikke innser det.

Jeg vil heller mene at det er svindel, dersom kunden ikke innser det.

Eller incelen, som du feilaktig insisterer å kalle det (de horekundene jeg kjenner får seg nok av fitte, det er en myte at de bare kjøpes av de som "må").

Om han innser det så vet han nøyaktig hva han kjøper, ergo er det ikke svindel.

Om han biter på et slags agn om at det er noe annet enn det alle vet det er, så kan vi snakke mer svindel. Dog så er det vel en stille avtale mellom kunde og hore at man kjøper og leverer en slags illusjon, jeg tror ikke det hadde vært så populært om de prostituerte skulle begynne å vise avsky og holde seg for nesa diverse andre mer "ærlige" handlinger.

Man kunne jo tatovert inn i alle prostituerte at de gjorde det kun for penger, men det er litt spesielt å skulle ta høyde for at alle er så trege i oppfattelsen som deg når du avviker sterkt fra normalen.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg vil heller mene at det er svindel, dersom kunden ikke innser det.

Eller incelen, som du feilaktig insisterer å kalle det (de horekundene jeg kjenner får seg nok av fitte, det er en myte at de bare kjøpes av de som "må").

Om han innser det så vet han nøyaktig hva han kjøper, ergo er det ikke svindel.

Om han biter på et slags agn om at det er noe annet enn det alle vet det er, så kan vi snakke mer svindel. Dog så er det vel en stille avtale mellom kunde og hore at man kjøper og leverer en slags illusjon, jeg tror ikke det hadde vært så populært om de prostituerte skulle begynne å vise avsky og holde seg for nesa diverse andre mer "ærlige" handlinger.

Man kunne jo tatovert inn i alle prostituerte at de gjorde det kun for penger, men det er litt spesielt å skulle ta høyde for at alle er så trege i oppfattelsen som deg når du avviker sterkt fra normalen.

En mann som går til prostituerte = Har behov for sex, incel eller ei.

Behovet blir kynisk utnyttet, akkurat som ved en overvektig som har behov for slanke seg.

Seksuelle "tjenester" blir levert = Svindel, sex er en naturlig 100% gratis akt mellom to mennesker, kun ved hjelp av svindel og manipulasjon blir den dumme mannen lurt til å tro at han kjøper "tjenester".

Prostitusjon = Ta betalt for for en oppkonstruert tjeneste som skal dekke et behov den samme falske markedmekanismen har skapt: en kvinne er mer verdt enn en mann - mannen må betale.

Prostitusjon = 100% svindel, en meget gjennomført svindel.

Endret av Jegern Puahate
Gjest BettyBoop
Skrevet

Sex = Naturlig elskovsakt.

Sex med prostituert = Unaturlig, tidsbegrenset, ikke lov å kysse på munnen

Bedrageri = Som går ut på å skaffe seg selv eller andre en uberettiget vinning ved å lure eller forlede noen til å foreta en handling slik at de påføres et tap.

Prostitusjon = Utpresse desperate incels for penger for sex de egentlig ikke får.

Prostitusjon = Bedrageri

Incels som kjøper sex fra prostituerte = Fortsatt incels

incel?
Gjest BettyBoop
Skrevet

Uavhengig av du synes så er ONS 100% naturlig i motsetning til prostitusjon som setter økonomiske rammebetingelser.

men det vet vel kunden på forhånd?
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep!

Ann Christin

- MOD -

Skrevet

Denne topicen handler om sex.

En stygg\skallet\lav incel kan aldri oppleve ekte kjærlighet.

Er det en menneskerett å finne kjærlighet?

Skrevet

Er det en menneskerett å finne kjærlighet?

Har noen sagt det?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...