Gå til innhold

Prostitusjon = Svindel

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Som nevnt ved start-innlegget, svindel er handlinger som går ut på å skaffe seg selv eller andre en uberettiget vinning ved å lure eller forlede noen til å foreta en handling slik at de påføres et tap.

Mann betale kvinne for sex = Uberettiget vinning til kvinnen, mannen påføres økonomisk tap.

Mannen tror at det er mannen som må betale for sex som konsekvens av at han er mann = Lure og forlede, det finnes ingen rasjonell grunn fra naturens side som skulle være årsak til dette.

Prostitusjon = Svindel

men det jeg sier at det hverken er lureri eller forlede noen når kunden på forhånd vet hva han vil få. Om man lar seg forlede av en hore så er man jo bare dum. Hun lurer ingen. Hun tilbyr puling for penger og puling er det mannen får. Han vet det blir kustig for han vet hun kun gjør det for penger.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

men det jeg sier at det hverken er lureri eller forlede noen når kunden på forhånd vet hva han vil få. Om man lar seg forlede av en hore så er man jo bare dum. Hun lurer ingen. Hun tilbyr puling for penger og puling er det mannen får. Han vet det blir kustig for han vet hun kun gjør det for penger.

En overvektig vet hun får slankepiller. Hun lar seg bli lurt ved bestilling. Hun får slankepillene.

Hun burde skjønne at slankepiller ikke hjelper.

Likevel er slankepiller = Svindel.

Dropp sirkelrælet og innse fakta.

Gjest BettyBoop
Skrevet

En overvektig vet hun får slankepiller. Hun lar seg bli lurt ved bestilling. Hun får slankepillene.

Hun burde skjønne at slankepiller ikke hjelper.

Likevel er slankepiller = Svindel.

Dropp sirkelrælet og innse fakta.

er fortsatt ikke samme sak. En hore lyver ikke om hva hun tilbyr
Skrevet

er fortsatt ikke samme sak. En hore lyver ikke om hva hun tilbyr

Neivel, og en reklamekatalog for slankepiller lyver heller ikke, en mottar jo slankepillene. :fnise:

Skrevet

Som nevnt ved start-innlegget, svindel er handlinger som går ut på å skaffe seg selv eller andre en uberettiget vinning ved å lure eller forlede noen til å foreta en handling slik at de påføres et tap.

Mann betale kvinne for sex = Uberettiget vinning til kvinnen, mannen påføres økonomisk tap.

Mannen tror at det er mannen som må betale for sex som konsekvens av at han er mann = Lure og forlede, det finnes ingen rasjonell grunn fra naturens side som skulle være årsak til dette.

Prostitusjon = Svindel

Ja ha, så hvorfor driver en fyr og tilbyr penger for sex? Han svindler jo kvinnen.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Neivel, og en reklamekatalog for slankepiller lyver heller ikke, en mottar jo slankepillene. :fnise:

de lyver om effekten
Gjest Katten.
Skrevet

Siden Jegern alt har skrevet på puahate-forumet at hans nye hobby er å trolle 'feministiske forum', så vil jeg ta det i betraktning før dere svarer ham.

• Liker 3
Skrevet

de lyver om effekten

Horer lyver om premisset: "mann må betale for sex"

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Horer lyver om premisset: "mann må betale for sex"

hvorfor er det løgn. alle vet at det å selge sex er yrket til en hore. Hun lyver jo ikke om det. Dessuten det finnes ikke bare kvinnelige horer, og om en kvinne går til en prostituert så må jo også hun betale.

Endret av BettyBoop
Skrevet

hvorfor er det løgn. alle vet at det å selge sex er yrket til en hore. Hun lyver jo ikke om det. Dessuten det finnes ikke bare kvinnelige horer, og om en kvinne går til en prostituert så må jo også hun betale.

Kvinner som kjøper sex = Tynne folk som kjøper slankepiller, de er utenfor målgruppen men blir likevel svindlet.

Og at noen samtykker om kjøp betyr da ikke at de ikke kan bli svindlet.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Kvinner som kjøper sex = Tynne folk som kjøper slankepiller, de er utenfor målgruppen men blir likevel svindlet.

Og at noen samtykker om kjøp betyr da ikke at de ikke kan bli svindlet.

hvorfor blir man svindlet når man vet hva man betaler for?
Skrevet

hvorfor blir man svindlet når man vet hva man betaler for?

Som jeg allerede har forklart:

Sex kjøpes basert på et manipulert marked for naturlige behov = forlede = Svindel per definisjon.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Som jeg allerede har forklart:

Sex kjøpes basert på et manipulert marked for naturlige behov = forlede = Svindel per definisjon.

ja men det er jo ingen som tvinger dem til å kjøpe det.

Skrevet

ja men det er jo ingen som tvinger dem til å kjøpe det.

Irrelevant, svindel må ikke innebære tvang for å være svindel.

Skrevet

Siden Jegern alt har skrevet på puahate-forumet at hans nye hobby er å trolle 'feministiske forum', så vil jeg ta det i betraktning før dere svarer ham.

ALLE BØR MERKE SEG DET KATTEN SKRIVER HER!!!!!!!!!!!

Anonym poster: 15706d369e63557ba231faf2db7dd00b

• Liker 1
Skrevet

GFE = Svindel som fremstår som om det ikke er svindel = Fortsatt 100% svindel

Hvilket jo bare beviser din grundige uvitenhet.

Altså, svindel? Ærlig talt mann, dette blir for dumt! Det blir akkurat så mye svindel du vil ha det til. Ja, det er kjøpt og betalt, men det betyr ikke at begge har en utrolig hyggelig kveld, spiser litt mat sammen, har sex, sover sammen, våkner opp sammen, spiser frokost sammen og stikker hver til sitt. Det er GFE, og du føler deg ikke mye svindlet av det. Du kjøper deg en opplevelse som er vel verdt pengene. Til sammenligning: Er det svindel om du betaler for en massasje? Timesprisen for massasje kan fort være latterlig høy kontra GFE. Skal jeg i fremtiden føle meg svindlet når jeg betaler for en massasje?

Anonym poster: 5abfd11602c0e9e9076178f290a5f67e

Skrevet

Hvilket jo bare beviser din grundige uvitenhet.

Altså, svindel? Ærlig talt mann, dette blir for dumt! Det blir akkurat så mye svindel du vil ha det til. Ja, det er kjøpt og betalt, men det betyr ikke at begge har en utrolig hyggelig kveld, spiser litt mat sammen, har sex, sover sammen, våkner opp sammen, spiser frokost sammen og stikker hver til sitt. Det er GFE, og du føler deg ikke mye svindlet av det. Du kjøper deg en opplevelse som er vel verdt pengene. Til sammenligning: Er det svindel om du betaler for en massasje? Timesprisen for massasje kan fort være latterlig høy kontra GFE. Skal jeg i fremtiden føle meg svindlet når jeg betaler for en massasje?

Svindel er svindel uavhengig av hva den svindlede føler om svindelen eller å bli svindlet..

Gjest BettyBoop
Skrevet

Irrelevant, svindel må ikke innebære tvang for å være svindel.

svindel innebærer å bli misledet og lurt. det blir man ikke ved å kjøpe en hore, for man vet nøyaktig hva man betaler for
Gjest BettyBoop
Skrevet

Svindel er svindel uavhengig av hva den svindlede føler om svindelen eller å bli svindlet..

nå er det iallefall HELT klart at du ikke vet hva ordet svindel betyr, du bare legger din egen mening i det
Skrevet

Okay, men da skal jeg føle meg veldig svindlet neste gang jeg betaler for massasje. Håper du også er det :rolleyes:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...